![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Welke partij ligt het dichtst bij jouw standpunten, ideën? | |||
OPEN VLD |
![]() ![]() ![]() |
13 | 18,57% |
PVDA |
![]() ![]() ![]() |
13 | 18,57% |
VLAAMS BELANG |
![]() ![]() ![]() |
26 | 37,14% |
GROEN! |
![]() ![]() ![]() |
10 | 14,29% |
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
6 | 8,57% |
SPA |
![]() ![]() ![]() |
7 | 10,00% |
NVA |
![]() ![]() ![]() |
15 | 21,43% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 70. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een spreekwoord"waar geen schip mee te bezeilen valt "
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 18 juni 2007 om 19:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een mix van VB, N-VA en LDD.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hou het hij een mix NVA- VB,ik ik zou nu niet kunnen kiezen ..
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Anders begint die kleine teveel naar TV te kijken en worden zijn hersenen afgestompt.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een mix van PVDA, N-VA en Groen!
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eigenlijk geen enkele partij. Mijn postmodern marxisme blijft een zaak van enkelingen.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Staatssecretaris
|
![]() PVDA,
-omdat zij energie (een basisproduct) willen belasten als een basisproduct ipv als kaviaar. -omdat zij het meest consequente idee hebben voor een eerlijke verdeling van middelen. -omdat zij inzitten met u. -omdat zij het liberalisme durven aanklagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Vreemdeling
|
![]() Personne en Flandre n'a l'air choqué que le ministre-président offense nos compatriotes francophones par des clichés populistes qui ne dépassent pas le niveau de conversations de café, �* l'exemple de : «*La Belgique est un accident de l'Histoire.*» Comme si la Flandre n'en était pas un : l'Histoire est un enchaînement d'accidents auxquels seuls les mythes peuvent donner un sens. Que la Flandre soit prédestinée �* devenir un Etat est l'un de ces mythes. La Flandre n'a jamais été une entité politique et les Flamands ont toujours vécu dans un creuset de cultures différentes.
Mais ce genre de Grande Vérité passe facilement chez des Flamands qui n'ont jamais rencontré de francophones et ne comprennent pas que qui que ce soit veuille vivre �* Bruxelles. Ce qui est agaçant, c'est que Leterme confirme par ses propos des préjugés tels que : les francophones continuent �* prendre les Flamands de haut et la volonté d'apprendre le néerlandais est inexistante. A Bruxelles, les écoles néerlandophones sont remplies de francophones, parce que leurs parents se rendent compte de l'importance du bilinguisme. Mais cette réalité est probablement trop nuancée pour marquer des points électoraux auprès de la base flamingante. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een zeer merkwaardige generalisatie van jouw kant.
Laatst gewijzigd door lombas : 18 juni 2007 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Staatssecretaris
|
![]() Van wie komt dat schrijfsel kawasaki? Er zitten zeker wel waarheden in.
(er zijn weliswaar heel wat mensen in Vlaanderen die 'not amused' waren met die verachtelijke quote van Leterme) Laatst gewijzigd door Starkan : 18 juni 2007 om 20:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Schepen
|
![]() Vlaams Blok
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idem. Ik heb gisterenavond op TV naar de RTBF gekeken. Ben ik nu ineens een verrader van Vlaanderen of zoiets?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was ons al opgevallen
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik weet dat u franstalig bent, maar het zou van een minimum van respect getuigen om ons op een Nederlandstalig forum in onze eigen taal te woord te staan. ![]() Het is net die franstalige koppigheid, dat verrekte superioriteitsgevoel, dat brute imperialisme, die waanzinnige respecteloosheid, die ons doet streven naar een onafhankelijk Vlaanderen. Indien u in de taal van Molière wil debatteren, ga dat dan op een ander doen. Belgique en zijn franstaligen zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die ben ik nog niet tegengekomen. Ik heb wel al van Franstaligen gehoord die zeiden dat hij gelijk had.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
vlaams brabant is de land van mijn vader ok ketjes http://forum.politics.be/attachment....1&d=1182195631 |
|
![]() |
![]() |