![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vehofstadt krijgt zeker tranen in de ogen als hij die tekst leest. Tranen van woede, want hij had dien Eppink toch zo gezegd dat hij zijn mond moest houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Schat? Lieveling? Teddybeer? [size=1](ik ga eten, hopelijk is de maaltijd minder flauw dan dit grapje)[/size]
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=1](Ik heb al gegeten, maar de nasmaak kan nog altijd flauw uitvallen.)[/size]
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik heb mijn volledige lagere school in Nederland gedaan + één jaar secundair onderwijs. Ik ben dan ook nooit ondr de indruk geweest van de Nederlandse 'lul-maar-raak'-strategie, temeer ik als half-Italiaan veel langer kan lullen dan hen (de aanhouder wint)... Brutaal zijn is evenmin moeilijk, je moet gewoon je mond opendoen (iets wat wij in België/Vlaanderen dus te weinig doen, of te laat...). of hoe wij ons niet de les moeten laten spellen door een liberaal die notabene lekker kritiek spuit op zijn Vlamse liberale geestesgenoten. ik noem dit goedkope hypocrisie!
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein) "I gained nothing at all from Supreme Enlightenment, and for that very reason it is called Supreme Enlightenment." (Boedha) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
![]() Citaat:
Meer dus dan ja, neen en dank u. Het Nederlands dat Arena spreekt is verre van vloeiend. Geen woord gewoon beter. Het feit dat er nu ook Vlaamse idioten verkozen zijn doet niets af van de zaak dat een federaal minister perfect tweetalig (eigenlijk drietalig) moet zijn. Hoe kan je nu de gemeenschap dienen als je er niet eens zelf mee kunt communiceren?
![]() |
![]() |
#28 |
Vreemdeling
|
![]() Wat een leuke losbol, deze Nederlander. Onze Paarse regering doet het WEL goed !
Eens iets over de energie, en de kerncentrales die moeten gesloten worden. NATUURLIJK KUNNEN WE DAT OPVANGEN !!! En wel met windkrachtcentrales. Neem nu de onterecht als een tafelspringer bestempelde Q, die zelfs bij zijn hevigste tegenstanders een gevoel van betrouwbaarheid weet los te weken. Op zijn eentje kan die met de hoeveelheid wind die hij maakt toch makkelijk één kerncentrale vervangen ? Bovendien is het ook veel goedkoper om hem te betalen dan de infrastructuur, lonen van werknemers etc van die bewuste kerncentrale. Zetten we daarnaast dan de e-ministère e-Ceyssens (schrijfwijze zal niet correct zijn maar spreek het uit met de nodige lispelklanken en we weten over wie het gaat), of Marino Keulen (kent iemand zijn echte naam ? Gek dat je met je artiestennaam in de politiek kan) of nog beter, de XL-versie, de minister-president himself, Bart Somers ? Die maakt wind op een manier die fysici niet voor mogelijk houden, tegen alle natuurwetten in. Dus weg met DJE, en zijn ongefundeerde kritiek op onze huidige regering. Boe boe boe DJE ! |
![]() |
![]() |