![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoe dichter je trouwens bij de lichtsnelheid komt, hoe moeilijker het daardoor wordt om te versnellen. Een voorwerp op snelheid van het licht brengen zou oneindig veel energie ivg met de massa van het voorwerp vereisen.
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jaja volledig akkoord hoor maar ik omschreef 1 stil staand persoon die 1 punt bekijkt . En ik beschreef 1 persoon die naar dat 1 punt reist en passeert ...beide verschillen in waarneming bij de exacte kruising ...kruising daar bedoel ik mee het kruisen van die stil staande persoon en die andere bewegende persoon die beide naar 1 punt kijken ....is maar een klein verschil maar toch raar en bewezen ooit . Niet enkel Einstein omschreef dit nulpunt en fixatie van 1 punt al dan niet stilstaand nul punt en bewegende waarneming . De energie die u omschrijft bij het reizen in lichtsnelheid waar zéér zekerst imense energie voor nodig is is dan ook HETZELFDE als de MASSA die deze energie omvat niet heeft maar omvat hé ..snaptge ?! E = m c2 ![]() ik gon nog spijt hemme om men theorie niet te vervoledigen ...moh is niet nodig denk ik ...men gevoel twijfelt dus er zijn nog twijfels voel ik hmmm nog wa geduld dus ....cap is goe op weg beyond the space & time .... . Domme vraag 300.000 of 300.000.000 ?! ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 21 juni 2007 om 22:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zou dat alleszins op aarde niet proberen uittesten - en zelfs liefst ook niet op de maan. ![]() Op nog maar te zwijgen over uit wat voor materiaal zo'n sateliet zou moeten zijn om zo'n schok te weerstaan. 1 ding is zeker, een mens in zijn geheeld zal zo'n g-krachten alleszins nooit kunnen weerstaan. Citaat:
BTW;ik garandeer niet dat er hierboven geen rekenfouten staan; er zijn daar nogal veel exponenten van 10's.
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zo zie je maar - er zijn maar weinig zekerheden. Wie ooit dacht dat afstanden voor iedereen gelijk zijn ofdat de tijd eeuwig gelijk voortschrijdt zit er serieus naast.
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ola hmmm klein niveau verschillend gespreks voering .....leuk leuk leuk hihihi. Tjah in rekenen ben ik ook ni zo goe soms...mor aanvoelen kan ik WEL goe meestal ![]() Zéér zekerst is dit soort van EEUWIGE energie onmogenlijk zo moh effe uit te testen ofzow tenzij we willen dat alles even uit zen kosmisch balans wordt getrokken en gesleurt is just ja lol . WEL nu ...hoe ist dan mogenlijk dat men de kennis in zake tijd reizen bezit . 1 2. hoe ist mogenlijk dat men bepaalde metingen deed onder de grond in America waar het meest zuiverste uranium/plutonium gevonden werd ...euhmm ZO ZUIVER dat ons apparatuur het NIET meten kan ?! 3. Hoe komt het dat men apperatuur vond in de Griekse oceaan da paar DUIZENDEN jaar oud is met bouten en moeren van een soort ijzer dat ons VOORLOPIG niet gekend is ? Awel als ge die vragen en tal van andere kunt invullen dan weetge ook plots hoe GROOT 1 nulpunts energie kan of MAG zijn...geloven wie geloven wil maar 1 1000ste deel van die IMENSE G-force kan zéér zekerst de natuur manipuleren en de mens . Alez dan ....zucht ...300.000.000 m / sec in stilstaande massa waarvan het 'keerpunt' in EXACTE graad staat met onze aard polen noord-zuid . Om DIE redenen vindt men dan ook VEEL ufologische waarnemingen in deze pool graden wat tevens OOK overéénstemt met de minder gekende LEY-lines die op mijnen site ston . Stel je even voor dat GEHEEL ons zonne stelsel en sterrestelsel duizenden jaren geleden al in kaart werden gebracht jaja ik schreef wel degenlijk GEBRACHT . Hmm nog even en de wetenschap gaat tot het besef komen dat wat is was en komen MOET . Zeg mij is een cijfer onder 2011 en NA 2007 ...zal ik naar de HOGERE regionen eisen dat ze de verboden kennis en geheimen tot het menszijn laten komen ...en geloof me maar ik KAN da en MAG dat of ...ik kan het ook onzichtbaar laten maar dat zou dom zijn gezien men reeds bewust genoeg is . DE tijd is nog niet voldoende gerijpt en WIJ zen der nog niet klaar voor maar de basis is een heilig iets en als DIE al duizenden jaren meegaat dan is de toekomst al deels verzekert in zake mens & natuur . Als ge da cijfer opnoemt zeg me dan ook eens wat je vindt van het nulpunts energie ?! In't grieks hen to pan het 1 en het al OF het éne in het al zoals ge wilt ...ben benieuwt . Jonas is ne schonen naam is da uwen echten naam ? Ow jah het cijfer dat JIJ mij gaat geven ( eender welk tussen 2007 - 2011 ) zal HET jaar zijn waar wetenschap gaat beseffen dat reizen in lichts snelheid VOORBIJ ruimte tijd continuum mogenlijk is ....dat cijfer zal dan ook ONZE geschiedenis als mens keren zodat we klaar gestoomt worden voor de nieuwe aarde en een nieuw tijdperk....maar dat wistge al voelde ik ![]() Ben curieus ow ja kleine tip ni lachen en ni twijfelen gewoon cijfer noemen en ik regel da met het hogere geweten van de mens zodat we verder MOGEN . * sidharta( naam van boedha) zei ooit : Dat wat mooi is mag zijn zodat het zijn geopenbaart wordt in schoonheid/ het goede . Dermee bedoelde ik da alles zo zen reden heeft & ELK mens zen taak klein of groot is per definitie een detail....zoals cijfer o of 1 slechts een klein detail heeft ....en bezit . 300.000.000 cool moestge da opzoeken of wistge het nog ? pffff ik zen nen curieuzen neuzen mostertpot ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() amai wa ne lange tekst pfff
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat klopt niet echt. Als je snel rond de aarde vliegt gaat de tijd er trager voorbij dan de tijd op aarde, dat heeft alles te maken door de verhoogde snelheid waarmee je je verplaatst. Dat is aangetoond dmv twee gelijkgestelde atoomklokken: eentje bleef op aarde en de andere cirkelde er in een vliegtuig rond. Toen het vliegtuig terug op aarde kwam en de klokken met mekaar werden vergeleken merke men dat de klok die rond de aarde cirkelde effectief vroeger stond dan degene die op aarde was gebleven. Astronaut zijn is dus een goede antiverouderingstechniek. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
BTW - Er zitten hier wel wat mensen met zéér veel fantasie...
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Wel even de enorme kans op osteoporose door gebrek aan zwaartekracht buiten beschouwing laten natuurlijk...
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb een aantal boeken van hem gelezen en waar hij schrijft over Griekenland, zijn er toch een aantal zaken, die ik onderken. Vandaar ook mijn nieuwsgierigheid naar 'straffe' verhalen, waarvoor ik geen academische onderbouw heb, zoals bvb. de tijd en de snelheid van het licht. Dus als ik je goed begrijp, klopt het dat als iemand snel wegvliegt van de aarde en dan later terugkomt, de tijd op aarde sneller is verlopen als de tijd van de vlucht. Zo ja, in wat een grootteorde spreken we dan? Ik bedoel daarmee hetvolgende: stel dat we ons aan de lichtsnelheid (kunne) verwijderen van de aarde en terugkomen na een seconde, een minuut, een uur of langer. Welke tijdsspanne is er dan verlopen op aarde? Begrijp mij goed: het laatste wat ik wil doen is Erich von Danicken gaan verdedigen, dat doet hij trouwens het beste zelf. Ik ben wel aan het proberen te begrijpen of hetgeen hij stelt inderdaad mogelijk is. Ik spreek hier dan niet van de technische kant, zoals bvb. de snelheid van het licht halen.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Om simpel uit te leggen. Wanneer men sneller dan het licht zou reisen dan treed er een tijdsvertraging op voor degene die sneller dan het licht gaan.
Persoon A is 20 jaar oud net zoals persoon B Persoon A vertrekt echter wel op reis met lichtsnelheid die 20 jaar duurt. Persoon A komt terug van reis. Persoon B is 40 jaar oud maar persoon A is door de lichtsnelheid maar 25 jaar oud. PS: voorbeeld, geen exacte cijfers Wel te verstaan dat tijd een menselijk begrip is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En met onze huidige gebruikte kennis is het idd niet mogelijk om de lichtsnelheid te evennaren, laat staan te overschrijden. Maar het is zelfs bewezen dat men wel in aardse-tijd kan voor en achteruit reizen, dit door snel ronde de aarde te draaien in één van beide tijdsrichtingen, men kan echter nog niet snel genoeg reizen om het tijdsvertrekpunt te overschrijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn namelijk niet gebaseerd op zuiver wetenschap, maar in de eerste plaats op de goddiensten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gewoon door snelheid te ontwikkelen - al is die zeer traag - zal de tijd al vertragen. De tijd loopt in feite al trager als je naar je werk fietst dan wanneer je op je luie gat achter de PC blijft zitten. Allez, natuurlijk bij wijze van spreken want zoiets zou bitter weinig verschil uitmaken. De tijd van de stilstaande V0 verhoudt zich tot de tijd ervaren door diegene in beweging via volgende formule van tijdsdilatatie - want zo wordt dat fenomeen genoemd: ![]() aangezien v²/c² praktisch nul is bij lage snelheden merken we daar niets van. Als v (je snelheid dus) daarentegen een behoorlijk deel van de lichtsnelheid c gaat vormen, dan krijg je wel merkbare verschillen. Als je het geval v=c gaat bekijken - en je dus in het onmogelijke geval van de lichtsnelheid zou reizen - dan zou t = 0 * T0 zijn en staat de tijd dus stil op aarde terwijl je reist. Maar zoals al gezegd; de lichtsnelheid zal je nooit kunnen bereiken om de simpele reden dat ze absoluut is, men kan ze hoogsten tot 99,999...% benaderen.
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Fantasie of niet zo lang ge mijn geen cijfer geeft antwoordt ik niet op de gekende ruimte - contractie(S) . ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 22 juni 2007 om 08:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is dus geen enkel reden om de bevindingen en verklaringen van eender wie als juist en vaststaand te beschouwen. De tijdsvertragingen gebeuren trouwens door de verandering van je draaisnelheid rond het veronderstelde ruimtelijke middelpunt en het aardse middelpunt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Nu reeds draait de aarde SNELLER dan vorige jaren en eeuwen wat een natuurlijke manipultie biedt ....Jonas heeft een punt dat voorbij de snelheid van het licht gaan NIET mogenlijk is .
Tenzij je een planeet weet waar u 300.000.000 megajoele of beter terrajoel energie KUNT omzetten dan moogt gij het lontje van die kaars aan steken ....verwittig me dan wel even zoda ik nog snel schiet gebedje kan plaatsen hé ![]() Nulpunt(s) energie daarin tegen ....hmmm . |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen is de mens vandaag enkel in staat om de energie uit die snelheid te benutten en niet de snelheid zelf. Daar komt bij dat men voor het halen van deze snelheden buiten de dampkring minder energie nodige heeft en buiten de aantrekkingskracht van zon en planeten deze energie nog minder groot moet zijn. Maar eens buiten de aantrekkingkrachtcirkel moet men ook geen rekening meer houden met G-krachten. En bij traag oplopende versnelling is ook minder energie nodig. Dus de zekerheid dat men de lichtsnelheid niet kan halen of zelfs overschrijden word elke dag kleiner. Deze snelheden halen voor grote voorwerpen op aarde is idd bijna onmogelijk en vergt idd een immense energie, maar niet in de ruimte zelf. En gezien tijd een andere norm heeft eens los van de aarde, zou je dus idd maar al gaan beginnen aan je schietgebedje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() jot gehéél akkoord maar geloof me we zen der TOTAAAAAAL nog niet klaar voor en da wordt ne schonen poef als't zo ver is
![]() eindelijk is schoon en eeuwig vuurwerk lol Zekerheden dienen inderdaad begrepen te worden in plaats van ze uit te sluiten of te mis vatten ik denk dat men al eeuwen in plaats van 67 jaar tegen de snelheid van het licht zit ....vermoedenlijk zelfs duizenden jaren terug konden we dit ...denk ik dan weer hé morja ni veel heeten Duncan hier lol ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat we deze kennis al eeuwen zouden kunnen bezitten, zou mij niet verbazen. Er is immers reeds een massa kennis verloren gegaan in het verleden. Mens zijn immers domme dieren, eerst leren ze iets en na een tijdje vergeten ze deze kennis te bewaren en verder door te geven.. |
|
![]() |
![]() |