Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 juni 2007, 05:57   #21
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Ja, dat dacht ik al dat er zoiets zou komen maar mijn vrouw is uiterst trouw en ik zou niet durven daaraan te twijfelen. Zeker niet omdat ze nu meeleest.

Maar serieus, ik ken het voorbeeld andersom: Een donker moluks echtpaar met een blank kind. Juiste genencombinaties komen voor...

Het probleem is hetzelfde voor die molukse man.Alhoewel het op die eilanden wel méér voorkomt als hier, er is daar veel meer rassenvermenging geweest. En de ex-tennis kampioen Yannick Noah, zelf een halfbloed van een Fransman en een moeder uit Togo, of Mali geloof ik, heeft een zeer blond, arisch uitziend dochtertje...
Maar ik had het eigenlijk over een doorsnee-vlaming, wiens familie, en die van zijn vrouw ook, reeds ettelijke generaties in Vlaanderen wonen, met weinig of geen kontakt met zwarten...Gij, spierwitte, gaat uw spierwitte vrouw opzoeken in het moederhuis en ze geeft daar de tet aan een pekzwart boellekke Uw familie en die van uw vrouw doen ook nog hun duit in het zakje met allerlei kommentaren, de stemming is gespannen.Wat denkt gij ? Wat doet gij?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2007, 06:00   #22
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Ik weet dan in ieder geval wat ze 's nachts uitspookt. Niet helemaal onbelangrijk gezien het onderwerp van deze draad.
minder risiko voor zwarte baby's Goed gezien...
En in de dag, als ge bvb naar uw werk moet? Een kuisheidsgordel?
Oud 22 juni 2007, 06:02   #23
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Gewoon die slet buitensmijten zonder plakker, anders zitten die van de vuilnisdienst mee opgeschept.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2007, 07:22   #24
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

doet me denken aan die oude lol:

komt in de congolese broese op een dag een neger naar de blanke priester en zeg: "priester je gaat nooit geloven wat er is gebeurd; mijn vrouw is bevallen en onze kleinen die is blank nogtans zijn mijn vrouw en ik zwart"...
Jah zegt te priester dat is een moeilijk geval maar kijk in de natuur is dat niet zo ongewoon...
Het is toch de eerste maal dat ik dat zie zegt de zwarten...
Ma nee zegt de priester rap kijk daar eens buiten zie je die geit daar buiten met haar kleinen awel die is toch ook wit en aren kleinen zwart...

ok zegt de neger "ALS GIJ ZWIJGT OVER DE GEIT ZAL IK ZWIJGEN OVER MIJN VROUW!!!!"
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2007, 07:24   #25
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
doet me denken aan die oude lol:

komt in de congolese broese op een dag een neger naar de blanke priester en zeg: "priester je gaat nooit geloven wat er is gebeurd; mijn vrouw is bevallen en onze kleinen die is blank nogtans zijn mijn vrouw en ik zwart"...
Jah zegt te priester dat is een moeilijk geval maar kijk in de natuur is dat niet zo ongewoon...
Het is toch de eerste maal dat ik dat zie zegt de zwarten...
Ma nee zegt de priester rap kijk daar eens buiten zie je die geit daar buiten met haar kleinen awel die is toch ook wit en aren kleinen zwart...

ok zegt de neger "ALS GIJ ZWIJGT OVER DE GEIT ZAL IK ZWIJGEN OVER MIJN VROUW!!!!"
was dat de geit van Leterme?
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2007, 07:25   #26
I amsterdam
Minister-President

I amsterdam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
Stel je even voor: je grote liefde ligt in het moederhuis, ze is bevallen.Je gaat met je kind kennis maken, en wat blijkt? Net als in die ouwe mop, is dat boellekke pikzwart, alhoewel jullie beiden blank bent...
Wat doe je?
Het kind naar de vader brengen
I amsterdam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2007, 07:33   #27
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Zwarte kindjes worden niet zwart geboren.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2007, 07:43   #28
largo_w

Standaard

oooh en on topic: "nen keer in de spiegel kijken "
Oud 22 juni 2007, 07:45   #29
Vorenus
Banneling

Standaard

wss een aidstest aanvragen.
Oud 22 juni 2007, 07:49   #30
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Misschien toch eerst snel eens rondkijken in de kraamkliniek of er nergens toevallig een zwart koppel rondloopt met een witte baby?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2007, 07:51   #31
Vorenus
Banneling

Standaard

Kan ook komen van die schoensmeer.
Oud 22 juni 2007, 08:18   #32
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik zou een dna en genen test laten uitvoeren, dit om zeker te zijn dat de baby niet gewisseld is.
Daarbij zou ik ook eens met mijn en haar moeder en grootmoeders een deftig gesprek gaan voeren.

Want de oorzaak kan ook aan jou kant liggen, want hoewel er normaal ook zichbare tekenen zouden moeten zijn bij de ouders zelf, gebeurt het idd dat deze verborgen blijven gedurende 2/3 generaties.

Je vrouw moet je dus zelf helemaal niet bedrogen hebben om een genetisch ander kind te baren, maar medisch gezien is het wel de meest logische verklaring.

Ik ken persoonlijk ook een moeder die een mulat kindje heeft gebaard terwijl alle testen duidelijk uitwezen dat haar blanke echtgenoot de vader was.
Bij verder onderzoek is daar aan het licht gekomen dat één van overgrootmoeder ook voor 1/4 Noord-Afrikaans bloed had en dat de bedovergrootvader een 1/2 Noord-Afrikaan was. Niemand binnen die familie was hiervan op de hoogte. De Moeder van de bedovergrootvader was een slavin die zwanger een bijna volledig blank kind had gebaard. Dit kind was van de zoon van haar eigenaar, een Fransman.

Als ik jou was, zou ik dus eerst mijn vrouw confronteren met het voorstel dit uit te zoeken en de testen te laten doen.
Als zij zelf de oorzaak is, zal ze door de mand vallen bij overspel.
Is zijzelf niet de oorzaak, dan zal ze mss eerst afwijzing staan tegenover het onderzoek wegens de hoge kosten ervoor, maar zal ze toch toegeven om haar trouw aan jou te bewijzen.

Maar gebruik in de eerste plaats wel je verstand en laat je niet blind leiden door je emotie en trots, je zet mss je huwelijk op het spel voor niets.
Blijf dus rustig en praat rustig hierover met haar.

Laatst gewijzigd door Jantje : 22 juni 2007 om 08:22.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2007, 08:27   #33
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Zwarte kindjes worden niet zwart geboren.
ja, ik weet dat. Die worden zwart na een paar dagen, als hun lichaam melanine begint te fabrikeren.Maar dit doet niet terzake;: elke normale man gaat eerst drie �* vier dagen op zwier met zijn vrienden, als hij vader word, dus tegen dat ge in de kliniek komt, heeft dat jonk al zijn definitieve kleur gekregen.
Oud 22 juni 2007, 08:33   #34
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Misschien toch eerst snel eens rondkijken in de kraamkliniek of er nergens toevallig een zwart koppel rondloopt met een witte baby?
ja, daar zou ik eigenlijk ook met beginnen Er direkt van uitgaan dat uw vrouw met een neger in bed gekropen is, en dan nog zonder voorzorgen te nemen... Als ge al zo wijd zit, moet je eigenlijk al beginnen nadenken om eens van vrouw te verwisselen.Maar toch, een pikzwart kinnekke, moet een harde slag zijn
Oud 22 juni 2007, 08:34   #35
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ja, ik weet dat. Die worden zwart na een paar dagen, als hun lichaam melanine begint te fabrikeren.Maar dit doet niet terzake;: elke normale man gaat eerst drie �* vier dagen op zwier met zijn vrienden, als hij vader word, dus tegen dat ge in de kliniek komt, heeft dat jonk al zijn definitieve kleur gekregen.
Een normale man is bij de geboorte van zijn kind aanwezig en ziet zijn kind dus normaal zelfs voor de moeder en zal deze zoveel mogelijk bezoeken en vertroetelen.
Een vader die zijn vrienden en zuippartij boven vrouw en kind stelt verdiend gewoon een kogel door de kop.
En de tekens van ras zijn reeds bij de geboorte duidelijk herkenbaar.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2007, 08:36   #36
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Ik zou een dna en genen test laten uitvoeren, dit om zeker te zijn dat de baby niet gewisseld is.
Daarbij zou ik ook eens met mijn en haar moeder en grootmoeders een deftig gesprek gaan voeren.

Want de oorzaak kan ook aan jou kant liggen, want hoewel er normaal ook zichbare tekenen zouden moeten zijn bij de ouders zelf, gebeurt het idd dat deze verborgen blijven gedurende 2/3 generaties.

Je vrouw moet je dus zelf helemaal niet bedrogen hebben om een genetisch ander kind te baren, maar medisch gezien is het wel de meest logische verklaring.

Ik ken persoonlijk ook een moeder die een mulat kindje heeft gebaard terwijl alle testen duidelijk uitwezen dat haar blanke echtgenoot de vader was.
Bij verder onderzoek is daar aan het licht gekomen dat één van overgrootmoeder ook voor 1/4 Noord-Afrikaans bloed had en dat de bedovergrootvader een 1/2 Noord-Afrikaan was. Niemand binnen die familie was hiervan op de hoogte. De Moeder van de bedovergrootvader was een slavin die zwanger een bijna volledig blank kind had gebaard. Dit kind was van de zoon van haar eigenaar, een Fransman.

Als ik jou was, zou ik dus eerst mijn vrouw confronteren met het voorstel dit uit te zoeken en de testen te laten doen.
Als zij zelf de oorzaak is, zal ze door de mand vallen bij overspel.
Is zijzelf niet de oorzaak, dan zal ze mss eerst afwijzing staan tegenover het onderzoek wegens de hoge kosten ervoor, maar zal ze toch toegeven om haar trouw aan jou te bewijzen.

Maar gebruik in de eerste plaats wel je verstand en laat je niet blind leiden door je emotie en trots, je zet mss je huwelijk op het spel voor niets.
Blijf dus rustig en praat rustig hierover met haar.
de verstandigste reaktie tot nu toe
Oud 22 juni 2007, 08:38   #37
De Garde
Europees Commissaris

De Garde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
als ge ze nu badjes geeft in bleekwater, dan ook nog?
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2007, 08:41   #38
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Garde Bekijk bericht
als ge ze nu badjes geeft in bleekwater, dan ook nog?
ezelinnemelk...

tscheen te werken bij cleopatra (da was ook een afrikaanse )

Oud 22 juni 2007, 08:43   #39
Percalion

Percalion's schermafbeelding

Standaard

Oh, ik heb hier gisteren 'n albino-zwartje gezien. Vreemd, maar wel 'n schattig kind.
Oud 22 juni 2007, 08:44   #40
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Een normale man is bij de geboorte van zijn kind aanwezig en ziet zijn kind dus normaal zelfs voor de moeder en zal deze zoveel mogelijk bezoeken en vertroetelen.
Een vader die zijn vrienden en zuippartij boven vrouw en kind stelt verdiend gewoon een kogel door de kop.
En de tekens van ras zijn reeds bij de geboorte duidelijk herkenbaar.
Was ook maar een grapje hé.Ik heb er vijf, en voor éne heb ik zelfs "vroed-man" moeten spelen.'t Was ne rappe, op een kwartier tijd was hij geboren, en we waren op een redelijk afgelegen plek.Dus heb ik zelf, en alleen, mijn vrouw moeten bijstaan.Toen was ik dus wel de eerste die hem gezien heeft.Een zuippartij is er echter wél geweest, maar pas een paar dagen later.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be