![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet daar als werkende mens tegenwoordig trouwens een half dagske verlof voor pakken of nog eens kantoor vinden waar ze 1 dag in de week eens wat later open zijn dan het postkantoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
De anderen zullen gauw volgen.. Waarom is dergelijke prijsverhoging dan -in hemelsnaam- wel te verantwoorden ?? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bankwereld zit nu eenmaal raar in mekaar, ... als ze ergens verkeerd beleggen of er in de wereld ergens iets anders gebeurd waardoor ze een "verlies" dreigen te lopen, dan gaan ze dat geld op een ander zoeken, ... aangezien ze zowel lenen, als leningen uitscrhijven, kopen en verkopen in technologie en normale aandelen, ferro`s non ferro`s en producten als koffie en rubber en god weet wat nog allemaal, ... staan ze altijd wel ergens aan de ontvangende , maar ook aan de verliezende kant, ... krijg daar maar kop aan, ... anyway op het einde van het jaar wil de aandeelhouder centen zien, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Jij hebt je 2.000+ berichten op dit forum ook aan een loket afgegeven dan.
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Bijvoorbeeld bij de fusie KB, Cera en ABB werden de hiërarchieën gewoon in elkaar geschoven, waardoor sommige mensen van 1 naar 3 chefs gingen. Toch ging het kantooraantal naar beneden, bleven er minder loketten open. Maar het personeelsbestand is niet echt zwaar afgenomen. Dus om winst te verzekeren, het zijn nog altijd banken hé, moet men gewoon meer aan de klant overlaten. Ik zit bij Fortis en hun PC banking vind ik werkelijk uitstekend. Het kantoor waar ik vroeger naartoe moest was een ramp qua service, organisatie en vriendelijkheid. Elke maand diende er een vergissing rechtgezet te worden. Bij PC banking heb ik dus geen moment geaarzeld. En nu ben ik al meer dan twee jaar verlost van al die 'kantoorzever'. Hetgeen ik daar nu voor betaal, betaal ik met plezier (2,3 euro in de maand).
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik vind dat Fortis geweldig achteruit gegaan is... Service tov vroeger?... Noppes... Ik ben sinds een klein jaar overgeschakeld naar KBC, dat duizendmaal beter is... Natuurlijk zal het van kantoor tot kantoor afhangen (bij mijn vroeger Fortis kantoor werkt men nog met max. 1/3 van het personeel van vóór de fusies)... Maar van mij geen slecht woord over de banken hoor... Het zijn gewoon geldwolven... Niets meer maar zeker niets minder... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() 't is niet alleen voor PC-banking, 't is de maandelijkse vergoeding voor mijn rekeningpakket bij Fortis, inclusief bankkaart, PC-banking, optiline.
Citaat:
Mijn vrouw werkt bij KBC en ze werkt daar heel graag. Je zou wel eens gelijk kunnen hebben ![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Gelukkig maar, want veel geld heb ik ook niet ![]() Vroeger betaalde ik ook, maar het was iets meer, en ik kreeg er een hoop ellende voor in de plaats. Ik was bijna weg, totdat PC banking er kwam. Het is ideaal voor wat ik nodig heb en ik ben zelfstandig in beheer van mijn rekeningen. Tevreden dus. Die 2,3 euro beschouw ik dan als een vergoeding voor een onlinedienst. Maar als je wil ijveren voor het terugstorten van dit bedrag , mijn steun heb je hoor ![]()
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wij, de klanten, zijn mossels... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Burger
|
![]() Als loontrekkende is het verplicht om een bankrekening te hebben waarop je loon dan gestort wordt. Denk je nu echt dat banken er wakker van liggen dat jij je rekeningetje daar opzegt en naar een andere bank gaat? Er zullen er ook wel van een andere bank naar hun overstappen redeneren ze , want uiteindelijk moet iedereen een bankrekening hebben.
Het énige pressiemiddel dat de klant heeft is elke keer nadat je loon gestort is het onmiddelijk gaan afhalen (enkel het minimumbedrag, ik dacht 2,5€ erop laten staan of je rekening is afgesloten). En het effect hiervan is ook alleen voelbaar als véle klanten dit zouden doen. Zoals altijd is de kleine man enkel sterk als hij solidair is... |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Wat is de beste bank?
![]() |
#39 |
|
![]() Ik heb een comfortabele zitbank....
oeps andere bank.... er zijn geen beste banken.... net zoals geen beste verzekeringsmaatschappijen..... al moet ik zeggen dat ik wat rekeningen bij Argenta heb en en daar wel tevreden van ben... geen kosten voor kaarten, uittreksels, enwatmennogallemaalheeftuitgevondenbijanderebanken ,.... en als ik dood ben mogen mijn kinderen de rekening afsluiten en betalen... LOL....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
![]() |