![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Van dezelfde soort die zegt dat ze verhuizen als het VB aan de macht komt. Saluu en de kost zeg ik daar tegen, strontzakken worden zelden door iemand gemist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() De laatste paar interventies zijn er zwaar over.
Indien die mods niet ingrijpen dient inderdaad het Centrum gewaarschuwd te worden. Het is een oproep voor geweld, afgewisseld met puur sexisme en aansporen tot vreemdelingenhaat. Het is ongehoord dat hier niemand tegen protesteert. Ik wacht vol ongeduld. Voor degenen die me willen steunen: https://www.epol.be/eloket/?lang=nl |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heb het nogal gezegd, deze personen zijn de grondleggers van hetgeen ze volgens hun zeggen willen bestrijden 'racisme'.
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus hier het gezegde ooit uitgesproken door een 'WIJS' man, hij die vrij is van zonde, werpe de eerste steen.
![]() |
![]() |
#26 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik vind niet dat je kan zeggen dat bepaalde technieken niet gebruikt mogen worden in een gevechtsport (als je dat bedoelde). Want wie gaat dan zeggen wat gevaarlijk is en wat niet? Dit onderscheid lijkt op het eerste zicht erg duidelijk, maar als je concrete voorbeelden neemt dan is de grens tussen gevaarlijk en ongevaarlijk flinterdun. Als ik een trap geef naar iemand die weet dat ik ga trappen, die ontwijkt of blokt mijn trap. No harm done. Trap naar iemand die dit niet ziet aankomen...
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 30 juni 2007 om 19:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Hoe sommige personen zich willen verkopen als zijn, intelligent, verdraagzaam, democratische en noem maar op. Maar wat blijkt, indien ze tegenwerking krijgen, hun boodschap van haat en leugens geen respons krijgt, ze met de snuit op feiten worden gedrukt, wat dan?
Dan veranderen deze heren/dames in kleine kinderen, mama, papa jantje voldoet niet aan mijn wensen, hij spreekt mij tegen, hij weigerd mee te draaien in mijn mooie molen van leugens en bedrog en wil de realitiet niet ontvluchten, mama, papa wat moet ik doen, klachten gaan neerleggen en hopen op kwaadwillige vriendjes en vriendinnetjes, wat denkt u mama en papa. ![]()
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Indien een persoon die op de hoogte is van zulke tactieken deze toepast op een persoon die hem verkeerd benaderd of vastgrijpt, weet heel goed wat het resultaat zou kunnen zijn van zijn reactie hierop. Dus laat ons stellen een trap op de borstkas of een gerichte slag hierop kan voor het slachtoffer zeer slecht uit draaien wat bij GDM het geval is geweest. Dus zij die vinden dat ze hier het slachtoffer nogeens door het slijk moeten sleuren en het beter weten dan de rechter in kwestie (zoals de draad starter) zouden beter tweemaal nadenken voor ze hun muil open trekken.
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je hebt, en vergeef me het taalgebruik, nog geen ballen bijgedragen aan het betoog dat racisme verwerpelijk is. Jouw dreiging met het CGRC is een bewijs van je ongelijk. Als je een geweer richt op het hart dat je wil overtuigen, heb je gefaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Het onderkennen van rassen bij mensen IS racisme. Omdat je moeilijk kan gaan in één redenering uitleggen dat mensen die verschillend zijn, en dan nog fundamenteel verschillend zijn, tegelijkertijd ook stellend dat ze gelijk zijn. Racisme is een manier om onderdrukking te rationaliseren. Het is een manier om tegen de wetenschap in, de geschiedenis in, de menselijkheid in een excuus te zoek om onderscheid te maken. Racisme is niet eens een mening: het is een stommiteit. Niet alleen omdat het verwerpelijk is. Zelf al moesten er kleine of grote rassenverschillen zijn dan zouden we NOG de mensen gelijk moeten behandelen, zoals we ook jongeren, zieken, gehandicapten en ouderen moeten gelijk behandelen met de gezonde en niet zo oude of zieke mensen. Er zijn zelf twee "rassen": mensensoorten die verschillen en op bepaalde maniere "superieur zijn", waarvan de een dingen kan die de andere niet kan. En toch mag je die niet discrimineren! Weet je waar ik het over heb? Maar zelf nu wij weten dat er verschillende soorten mensen zijn (mannen en vrouwen!) mag je die niet gaan superieur of inferieur bekijken. Omdat het allebei mensen zijn die respect verdienen. Maar racisme is in sé slecht en verdorven: omdat fundamentele rassen, die verschillen zoals mannen en vrouwen dat doen bijvoorbeeld, niet voorkomen bij mensen. Het is een excuus geweest om de slavernij en het kolonialisme goed te praten. En nu de migranten te vernederen. Het is een LEUGEN. Derhalve zijn partijen die de leugen als hoofdmotief hebben inhumaan. Zij zijn pervers. Laatst gewijzigd door ericferemans : 30 juni 2007 om 23:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
-Als ik als blanke klootzak zeg tegen een kleurling, dan ruiken ze racisme; alsof een zwarte geen mens is als een andere met wie ik het aan de stok kan hebben. -Als ik als werkgever een zwarte niet aanwerf, dan moet dat onderzocht worden, alsof ik voor mijn bedrijf niet de beste kracht zou zoeken. -Als ik als ... en ga zo maar door. Sorry Eric, wat je daar allemaal uit je misschien goed bedoelde botten slaat, is koren op de molen van racisten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Duym : 1 juli 2007 om 07:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() Feremans is nu wel echt aan het flippen!! Gevolg van de verkiezingsmoker??
(was ook een karateslag, die dodelijk was) |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Van zo"n weerleggingen ben ik nu echt kapot zie
![]() Ik moet toegeven: zo'n grote lichten heb ik nog nooit gezien. Nachtelijke verlichting van autowegen is binnenkort overbodig indien jullie bij nachte buiten dwalen. Oh boy ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In tegenstelling tot wat u beweert, meneer Feremans, bestaan mensenrassen wel degelijk. Dat wil daarom nog niet zeggen dat die rassen verschillend behandeld moeten worden, net zoals mannen en vrouwen niet verschillend behandeld moeten worden. Maar het zou in ieder geval wel van realiteitszin getuigen om te erkennen dat er mensenrassen bestaan. Realiteitszin is echter niet iets wat u bezit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Door de kennis die we nu hebben van genetica en via DNA onderzoek is wat je beweert ridicuul. Ik daag je uit één wetenschapper te vinden die nog beweert dat "rassen" bestaan. Je zal er geen vinden... Dat je de bekrompenheid van racisten, mensen die in rassen "geloven" boven de wetenschap stelt zegt veel. |
|
![]() |
![]() |