![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() laat u toch zo niet vangen ...
"vlak bij" het muziekbos "vlak bij" een stad als Gent of Leuven 't is altijd wel ergens vlak bij maar 't is toch niet op de grote markt van Leuven, of in het muziekbos ... voor die zageventen, trouwens, zouden ze de gsm-antennes moeten plaatsen op lokaties waar niemand komt en dus niemand belt; iedereen zou met het openbaar vervoer moeten rijden, maar die treinsporen zouden overal op twee km van zijn huis moeten liggen ... maar niet door natuur- of landbouwgebied ....
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door stopasbest : 2 juli 2007 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Het milieu...'t zal hun een zorg wezen. Zo zijn er van die (gele) milieuhelicopters die van 's morgen vroeg tot 's avonds laat rondvliegen op zoek naar mensen die een vuurtje stoken in hun tuin. (fotootje nemen, en je krijgt een boete om "U" tegen te zeggen) Dat die helicopters ondertussen meer vervuilen en handen vol geld kosten, daar staat niemand bij stil ondertussen. Wat een bananenland. Milieuminister Peeters.... en nu minister president...? En zeggen dat er vrouwen zijn die die kwibus sexy vinden.... Wat een idee om verliefd te worden op een Jezuiet met Alzheimer en een gelaatsuitdrukking alsof hij het op Mars hoort donderen!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik meen me te herinneren dat dit meneerke Peeters in 2004 op geen enkele stembrief te bespeuren was....kan natuurlijk ook zijn dat ik Alzheimer heb !
![]() Laatst gewijzigd door Bert Bubber : 3 juli 2007 om 00:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Vreemdeling
|
![]() Het beroep van de Stad Ronse schorst voorlopig de toegekende vergunning. Nu is wachten wat de beslissing van de Minister van Leefmillieu zal zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Niets dan voordelen, die grond zal wel eigendom zijn van de Algerijnse staat, het geld kan gebruikt worden voor sociale projecten voor de vele armen in dit land.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() wat denk jij als groene van mijn voorstel?
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Eh ... tja, ik denk dat het één van de beste alternatieven is die we hebben, naast bv. Syberië misschien?
Wel liefst op voorwaarde dat het volledig verglaasd wordt zodat het echt geen schade meer kan aanrichten. De woestijn kan nog interessant zijn om veel milieuproblemen op te lossen. Als we er zonnepanelen zetten bv. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#31 | ||
|
![]() Citaat:
Siberië zou ik niet doen, daar is -in tegenstelling tot wat velen denken- wel degelijk een fantastische en unieke natuur. Met zuivere rivieren en een rijke fauna. In de Sahara is er echter over duizenden vierkante km niets, dus niets aan verloren!
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Vreemdeling
|
![]() Hierbij enkele foto's van het stort in zijn huidige toestand. Dit bovendien dan nog zonder een vergunning !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik weet dat het niet veel zal baten, maar er staat toch ergens in de omgeving een waarschuwingsbord mag ik hopen?!
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Ga eens bij de VLD aankloppen, tis daar helemaal een blauw nest.
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door stopasbest
![]() De provinciale deputatie heeft een vergunning verleend om vlakbij het Muziekbos te Ronse asbest te storten ![]() Bovendien stellen we als actiecomité vasts dat onze overheid ![]() Meer info kan u vinden op http://stopasbestinlouise.blogspot.com/ Citaat:
Denk aan de gesloten mijnen in Wallonie!
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eén atoom asbest in je longen en je kan longvlieskanker krijgen.
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() geen paniek.
Binnenkort komt er in Laken veel plaats vrij. Ze mogen het daar kappen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() Mag ik jullie er allemaal aan helpen herinneren dat asbest totaal ongevaarlijk is zolang het niet als stofwolken in de lucht zit?
![]() |