![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
en dat is een goede beslissing ook, zoals je zegt, men moet gemotiveerd zijn, dat is tegenwoordig moeilijk te vinden, zeker als je weet dat de mensen voor misschien honderd of tweehonderd euro in de maand meer moeten gaan werken dan dat ze thuisblijven, dit demotiveerd de mensen, hoewel ik dit ook niet volledig begrijp want dit zijn dan mensen die niets willen bereiken in hun leven, enige oplossing dus: neem hun gemakkelijk verdient, excuseer gekregen (want ze verdienen het dopgeld niet) dopgeld af en besteed dit geld in belastingsvermindering voor de werkende mens
If you think you can beat me,try it, don't cry when you fail Laatst gewijzigd door delcom : 3 juli 2007 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De activiteitsgraad bij de mannen is al tien jaar lang merkwaardig stabiel en ligt op 73,3% (dwz tussen de 15-64 jarige mannen). Bij alle ons omringende beschaafde landen ligt die activiteitsgraad tot tien procent hoger. Er is dus nog steeds veel te weinig werk aan de winkel... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() De vDAB krijgt subsidies per werkloze, dus waarom zouden ze zich inspannen om iemand aan het werk te krijgen??
Ik was deze morgen in Daverdisse ( provincie Luxemburg). Daar hing een grote muur VOL met werkaanbiedingen. Ik vroeg aan de bediende of er dan nog werkloosheid was in de streek: een glimlach was het antwoord!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() Johnsol control? die gaan de deuren sluiten! weet jij dat nog niet? dat heb ik op papier.
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling