![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Mar wanneer je mensen hebt die enkel doen en mensen die enkel denken, wie gaat dan beide partijen aan elkaar voorstellen?
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grapjeuh. Ik was vroeger ook veel idealistischer, nu ben ik realistischer. Ik vrees een beetje dat er onder de groenen teveel fundi's zitten.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De 20-40 jaar boutade komt mij soms te veel over als het excuus van een cynicus, die zijn (soms best wel mooie) idealen heeft verkocht en het geweten voelt knagen. Kind en badwater en zo. Waarmee ik niet gezegd wil hebben dat jij dat ook zo bedoelde ![]()
'T Laatst gewijzigd door Morduk : 11 juli 2007 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Ik denk dat het produceren van zo'n paneel meer energie kost dan het ooit zal opbrengen, dus meer boter aan de galg
Laatst gewijzigd door HAMC : 11 juli 2007 om 15:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Neen, het droevige is zelfs dat een groot deel van het eten dat met dit geld naar Ethiopië werd gestuurd, uiteindelijk is weggerot in de haven.
Ik vind het echter wel een verdienste dat men de honger in de wereld onder de aandacht heeft gebracht.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() correctie, tijdelijke aandacht
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar bij Live earth kreeg ik echt een beeld van een waanzinnige wereld waar er in één gedeelte naar hartelust wordt platgebombardeerd en de andere kant van de wereld een regendansje uitvoert. Het beeld van massas mensen die de max van energie vreten om om de verspilling van energie aan te klagen klopte echt niet. Ik kon mezelf geen enkele artiest voor de geest halen daar die zich ook effectief met het millieu bezig houdt. Het idee op zich was niet slecht maar lijdt ook aan de moderne amerikaanse zero intelligence instelling. Ik heb een uur gekeken en mijn bompa gelijk gegeven toen die tijdens live aid zei dat die zotten de honger niet de wereld zouden uithelpen. De verdienste van live earth is dat we terug lacherig kunnen doen over de milieu problematiek
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren, Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 11 juli 2007 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |