![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Schepen
|
![]() Ik vond de versie van Fata Morgana van Willy's en Marjetten wel geslaagd, jammer genoeg is die blijkbaar niet meer te bekijken op YouTube.
![]() |
#23 |
Schepen
|
![]() Kwaliteit op VTM... Iemand al Schildestrand gezien?
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
@ Patriot Nog meer: maak eens een lijstje van de pulp- en snertprogramma's die er op de, vooral commerciële, zenders worden getoond en die kwalitatief ver onder het niveau van dit feel-good programma staan.
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En welke belachelijke, ineffectieve en geldverslindende initiatieven wilt u nog afschaffen? Met enkel Fata Morgana komt u onmogelijk tot een drastische belastingverlaging. (Tip: het begint met 'koning' en eindigt op 'huis') Sta me toe om nog even de muggenzifter te spelen: Het afschaffen van Fata Morgana goed zijn voor de economie. Maar de plaatselijke middenstand beleeft toch gouden tijden? Is dat ook niet goed voor de economie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is nochtans tamelijk simpel.
Als de VRT de inkomsten uit reclame wil verhogen moet ze meer kijkers hebben. Want hoe weer mensen er kijken, hoe liever men reclame maakt via dit medium en hoe meer men ervoor wil betalen. Als ze meer kijkers willen, dan moeten ze gewoon de kopstukken van het Vlaams Belang meer op het scherm laten zien. Dat hoeft niet altijd in politieke programma's, alhoewel bij voorkeur wel natuurlijk, maar dat mag ook in amusementsprogramma's. Dat hoeft niet meer te zijn dan de kopstukken van andere partijen die we regelmatig zien, maar ook niet minder. Dat zou al veel schelen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 juli 2007 om 20:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Ach Bobby, ik vind héél die affaire ook maar saai en simpele zever, maar ik trek het me ook helemaal niet aan. Het zal niet veel verschil uitmaken zekers...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Een sterke vrt is nodig, als men het niveau bekijkt van pakweg vtm is het duidelijk dat er een openbare omproep nodig is. Waar ik minder voor te vinden ben zijn zenders als Donna en radio2 die perfect door commerciele zenders te vervangen zijn en er ook niet wezenlijk van verschillen (vooral Donna dan)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(het U onze ,Ronde vanFrankrijk 'journalisten' al gehoord/gezien? Awel, daar valt mijn muizenbroek vanaf... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Waar sommige mensen allemaal een drama van maken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() als canvas dat niet doet, dan gebeurt dit op een commerciële. die niche is groot genoeg voor een eigen commerciële zender ... zo werkt de markt nu eenmaal; toch wanneer ze niet verstoord wordt door een staatszender
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() uiteraard, daar zijn kijkers voor, dus daar is reclame voor, dus zijn er middelen voor ... zo simpel is het. de Staatsomroep is in deze de marktONTWRICHTENDE factor.
Laatst gewijzigd door Anna List : 13 juli 2007 om 14:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() er zijn veel interessantere bestedingen voor die 300 MILJOEN EURO VRT DOTATIE per jaar.
ik zie geen positief verschil in het TV landschap van Vlaanderen met staatszender en landen zonder staatszender. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() maak eens een analyse ...