![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hoort dat genoeg dat jonge afgestudeerden (serieuze) niet in aanmerking komen wegens gebrek aan ervaring. Welk gebrek vraag ik me dan af na 6 of 7 jaar? Wat hebben ze dan al die tijd gedaan? (en leraars spijbelen ook wel eens zeker? Al dan niet met een briefje van de dokter)
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 16 juli 2007 om 15:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 1. NIKS 2. Misschien kunnen ze wat nederiger zijn en onderaan de ladder beginnen? 3. Spijbelende leraars? het wordt hier hoe langer hoe leuker. -------------------- Maar ja, wat wil je met een beginpost die claimt dat allochtone ouders in Brussel enkel Frans praten en daarom niet naar de Nederlandstalige school van hun kinderen kunnen komen. (waarom sturen ze hun kinderen dan niet naar een Franstalige school?) Hoe zouden ze het doen in Wallonie? Daar spreken ze enkel Nederlands zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 16 juli 2007 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik maak me dus meer zorgen over de kwaliteit van die scholen.
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leerkrachten krijgen tegenwoordig onmiddellijk de stempel "racist" in hun beoordeling gezet als ze leerlingen met beschermde kenmerken durven te bekritizeren, streng behandelen of correct punten geven. Een vriendin van me was steeds gelukkig indien er ééntje zonder beschermde kenmerken OOK iets fout had, dan kon ze beiden tegelijk reprimande geven én straffen. Als het enkel eentje met beschermde kenmerken was, heeft ze het uiteindelijk opgegeven... het zal h�*�*r nog een worst wezen of die later zijn werk kent of niet. ZIJ wou haar eigen job behouden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De volledige zin luidt:
Citaat:
Want d�*t lees ik er dus uit hoor. (worden er soms aparte minderwaardige klassen opgericht voor de mensen met beschermde kenmerken? Bij mijn weten niet. Bij mijn weten vermindert de kwaliteit van het onderwijs gewoon OMDAT er teveel beschermde kenmerken in de klas zitten. Dus het is de schuld van de Vlaamse Scholen? En als we dit niet geloven maakt Naima ons wel iets anders wijs. Ik baal ervan te weten dat het mens daarvoor meer dan waarschijnlijk nog betaald wordt met MIJN belastingsgeld -bovendien!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In mijn tijd...te weinig punten was blijven zitten. Geen pardon.
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ja Circe, ik zou het er over vinden, ook al bevindt die school zich in Brussel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mee eens, en daar begrijp ik de auteur niet goed. Zoals vandaag te lezen in een lezersbrief getuigt ze van weinig respect voor het kwalteitsvolle Nederlandstalig onderwijs. Zonder het over Übermenschen te hebben uiteraard.
|
![]() |
![]() |