![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zeker met het moderne treinmaterieel wordt er een serieuze milieuwinst geboekt t.o.v. de auto. Ik denk dan bijvoorbeeld aan het terugwinnen van energie bij het remmen van treinen. Mijn ervaring is bovendien dat de treinen vanaf 's morgens 6:30 tot 19:00 op een werkdag behoorlijk gevuld zijn. Voor de reeks-41 die ik hierboven al vermeld heb heb je bij een bezettingsgraad van 20% evenveel vervuiling dan bij een moderne auto met één persoon aan boord. Uit ervaring weet ik dat deze regelmatig met een bezetting van meer dan 60% rijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verschil zou niet zichtbaar zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() LAP ik hem sinucit door die stinkende wc's op den trein pffff
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat de "rest van de wijk" betreft: ik had het over bijna lege bussen die teveel uitstoten in verhouding tot de passagiers die ze vervoeren en die stinken als een schouwpijp, ook al zijn het bijna nieuwe. Vindt u het soms niet nodig om ook na te denken over het milieu-efficiënt inzetten van het openbaar vervoer?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 20 juli 2007 om 11:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Amai ik leer weer bij
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |