![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Zal CD&V woord houden? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
5 | 22,73% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
5 | 22,73% |
Ik weet het niet |
![]() ![]() ![]() |
6 | 27,27% |
Het kan me niet schelen |
![]() ![]() ![]() |
6 | 27,27% |
Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat maakt politiek imo nu juist zo boeiend, dat ook de gewone burger met zijn analyse raak kan zitten. Het verklaart ook waarom er bij verkiezingen telkens weer (grote of kleine) verassingen zijn die de professionele analysten en wetstraat-watchers niet hadden voorspeld. Laatst gewijzigd door Sneta : 22 juli 2007 om 19:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ken mijn eigen beperkingen. Hoewel ik ontzettend in politiek geïnteresseerd ben, behoren de politieke wetenschappen niet tot mijn vakgebied. Ik hecht weldegelijk belang aan de visie van proffesionelen. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Het feit dat een traditionale partij als CD&V samen met N-VA (een openlijk SEPARATISTISCHE partij) in Vlaanderen 30% van de stemmen weet te halen is historisch. Samen met het VB haalt het kamp dat meer autonomie wil meer dan 50% van de Vlaamse stemmen. Kom aub niet af met "men ligt niet wakker van een staatshervorming". De staatshervorming was DE inzet van de verkiezingen, en de Vlaamse kiezer heeft zijn mening hier over heel duidelijk gemaakt. Als men zelfs binnen SP-a vindt dat er moet nagedacht worden over een meer Vlaamse koers ten gevolge van deze verkiezingsuitslag dan spreekt dat boekdelen. Als CD&V deze unieke kans nu overboord gooit zal ze de prijs mogen betalen. Laatst gewijzigd door end : 22 juli 2007 om 19:34. |
|
![]() |
![]() |