![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- 4 jaar illegaal in belgique verbleven - nooit papieren aangevraagd Conclussie : weg ermee! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En ja dat meisje moet het land uit. Haar miserie is de schuld van haar ouders die proberen om onze asielwetgeving te omzeilen. Die ouders verdienen een veroordeling wegens kindermishandeling en wegens asielmisbruik. De mogelijkheid om asiel te verlenen is er enkel voor echte politieke vluchtelingen, niet voor bedriegers. Vlaanderen is het OCMW van de wereld niet! Wij hebben de plicht om de welvaart die opgebouwd werd door onze ouders en voorouders door te geven aan onze kinderen en kleinkinderen. Belastingen heffen? Dat ze eerst maar eens de handen van de vakbonden uit de overheidskas houden. Hoeveel miljarden slorpen ABVV en ACV op om de werkloosheidsvergoedingen te betalen? Onvoorstelbaar dat er hier organisaties bestaan die meer geld verdienen naar mate dat de werkloosheid groeit... Laatst gewijzigd door johan : 31 juli 2007 om 13:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dus wat je eigenlijk zegt, is dat meer en meer mensen tot de rangen van de geprivilegieerden toetreden - dat is toch verre van een slechte zaak, zou ik dan denken.
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Hey, er loopt hier iets mis! Laten we er hopen poen tegenaan smijten! Dat zal het probleem wel oplossen!
Echt waar: ik hoop dat die meme ooit uitsterft.
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Van heinde en verre zou het volk naar je zelfkastijding komen kijken zijn.
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Staat levert slecht werk => meer belastinggeld, meer ambtenaren, meer macht voor de overheid. Sad but true.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze verdient een kadertje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Bedrijf levert slecht werk => volk moet voor minder harder werken ==> en de eigenaar rijker Laatst gewijzigd door DannyS : 31 juli 2007 om 23:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kinderen komen mee, met of tegen hun zin ... dus ook mee in die "kampen" Vermeersch is zwaar ontgoocheld in het "gerecht" of moet ik zeggen "gelinks" ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de Standaard :
Gesloten centra De zaak van de Ecuadoraanse Angelica draait rond het opsluiten van minderjarigen. Vindt u dat een illegale minderjarige van zijn vrijheid beroofd mag worden? Ja 67,76% Nee 32,24% [Aantal stemmen : 2410]
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Jij hebt daar in ieder geval geen grens te trekken. Simpel, toch? Laatst gewijzigd door DannyS : 1 augustus 2007 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze kunnen wel geen kleren kopen enzo, maar hebben toch een minimum aan voedsel. Voor de meesten wel lange geleden dat ze een biefstuk zagen, als ze er al ooit een zagen, maar er IS eten... Fideel heeft wél voor zijn volk gezorgd, wat men hem ook mag verwijten, hij heeft gedaan wat hij kon. Wel vooral voor zichzelf ook, maar toch...
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be . Laatst gewijzigd door Eddy B : 1 augustus 2007 om 18:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
je kan enkel maar hopen dat het alsmaar rechtvaardiger word, al zal dat natuurlijk ijdele hoop zijn en blijven
![]() |
![]() |
#35 |
Staatssecretaris
|
![]() Niet te verwonderen als je weet dat 57,78% van diezelfde lezers zegt dat zelfs regenweer een sterke invloed heeft op hun gemoed. Ik vraag me af hoe ze het merken dat een minderjarige al dan niet illegaal is. De beamte die gisteren mijn identeitskaart vroeg werd pas wild toen ik zei dat ik er geen had. Natuurlijk heb ik er wel een, maar niemand heeft er mij in mijn eigen dorp naar te vragen: Ik woon hier, en iedereen kent mij, en daarmee basta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Staatssecretaris
|
![]() Rechtvaardig? Ik lees in dit forum dat de overheid "crapule de luxe" op de stervenden loslaat en dat artsen hen nauwelijks durven tegenspreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
![]() Stout en onbeleefd. Ik denk dat je overheidsbedrijven alleen maar goed vindt als ze verlies lijden en tegelijk privé winst verhogen (spoorwegen, scholen, transport enz...) Is er iets dat zegt dat mensen die werken voor mekaar, voor het algemeen belang slechter werken dan degenen die een baas of een aandeelhouder zijn zakken vullen? Is het belangrijk dat er zakken gevuld worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 't zal daar aan liggen bij gebrek aan argumenten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |