![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
+ ik vind het zeer zielig dat hij zijn eigen incompetentie poogt af te schuiven op de rug van jobstudenten en langdurig werkzoekenden.
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 1 augustus 2007 om 16:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Als een beroepsdopper er niet heeft voor gekozen kan dat alleen zijn door fysische of mentale beperkingen, opdienen in een restaurant is dan ook bijna uitgesloten.
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ja, ik was vergeten dat mijnheer alle doppers persoonlijk kent; alle jobstudenten ook, alle oudere werkzoekenden ook enz. als we dan toch moeten lachen dan liever met iemand die zich kan verdedigen anders is het echt maar een zielig schouwspel.
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overlaatst hier ook zo eentje gehad. Die was nog niet goed binnen, of ze begon haar eisen al te stellen; ze wou niet te vroeg beginnen (niet voor 9 uur), te laat werken ging haar ook niet af (niet na 16h30) en op de middag moést ze sowieso een dik uur pauze hebben, want ze wou haar hond uitlaten. Over haar vaardigheden en over het werk zelf, was toen nog geen één woord gevallen. Het hoeft niet gezegd dat ze nog geen minuut later terug op de stoep stond, zonder bewijs of krabbel en dat de vdab + uitzendbureau op de hoogte zijn gebracht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Voor zover ik zie, heeft hij het niet over alle doppers, alle jobstudenten en alle oudere werkzoekenden; of ga jij veralgemenen en zeggen dat je met de termen "lomperikken", "beroepsdoppers" en "ongeninteresseerden", alle doppers, jobstudenten en oudere werklozen aanspreekt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Staatssecretaris
|
![]() een vakbond die zelf mensen uitsluit en discrimineert gaat klacht indienen, tja...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik kan mij indenken dat iemand die dopt hier zeker naar toe zal gaan....
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Schitterend
![]() Zij die zich hier aan storen zijn diegenen die zich aangesproken voelen. Er zijn écht wel beroepsdoppers én oenen én ongeinteresseerden. Die mens wil blijkbaar zijn kostbare tijd niet steken in pipo's die daar komen werken omdat ze moeten .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Als bedrijven dat massaal na beginnen te doen, groeit de demotivatie zeker.
Prima idee dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Want als ge niks vind dat bij u past hebde geen andere keuze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() En wat past er bij u, menneke?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() zorg dat ge ne verneukte CV hebt met enkel jaren doppen en ze willen u nergens.
simpel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Verdomme... dat ik dat zelf niet heb ingezien. SCHITTEREND... GEWOONWEG SCHITTEREND. Die vent verdient de beste prijs in welke categorie ook: Personeelsadvertentie, reclame en wat nog meer in 1 slag EN gratis. Je moet het inderdaad maar kunnen. ![]() PS: ik kon het niet laten en heb mij efkes laten gaan met smilies. ![]()
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Waarschijnlijk heeft de fles wijn iets te lang opengestaan... ('t is ondertussen bij jullie toch al avond eh ![]() En nu ga ik werken... Ik ben weeral te laat... Allemaal de schuld van dit forum!! ![]()
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() goed, de werkgever wil geen oenen of beroepsdoppers...
maar mogen we als werknemer ook eisen stellen aan onze werkgever? ik wil namelijk geen VB'er, geen oen, geen gierige klootzak, geen BMW-rijder en geen belastingontduiker als baas. ik wil wel werken, maar zulke types die op zoek zijn naar een werknemer, gelieve zich te onthouden. afgesproken? |
![]() |
![]() |