![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() het gaat spannend worden:
Communautaire spanningen Een akkoord over de communautaire kwesties lijkt dan weer verder weg dan ooit. Zo verklaarde CDH-voorzitster Joëlle Milquet deze ochtend opnieuw dat CDH niet akkoord kan gaan met de splitsing van het gerechtelijk arrondissement Brussel-Halle-Vilvoorde. Zij pleiten voor ontdubbeling en weigeren een echte splitsing te aanvaarden bron: de standaard - - wie houdt het vol? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laat voor één keer de CD&V handelen in het belang van Vlaanderen. Gevolg : nieuwe en laatste federale verkiezingen. En België opgekuist. Kunnen we eindelijk eens gaan werken aan de echte problemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Ik denk eerder dat de flaminganten zichzelf aan het opkuisen zijn. De bedrijfswereld gaat die communautaire eisen niet meer slikken en een unitair België eisen met andere politici, desnoods technocraten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 't is goed Hans, uw mama zal U straks wel nen nieuwen tutter gaan kopen zodat ge rustig in slaap kunt vallen en hopelijk geen boze nachtmerries krijgt over boze, maar gelukkig uitstervende VlaemSSchnationalisten....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 2 augustus 2007 om 12:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Staatssecretaris
|
![]() onnozel kieken, het is de bedrijfswereld zelf die ook pleit voor regionalisering!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar het ergste is nog hé, die gelooft dat echt wat hij hier op dit forim neerpent he. Dat is ne echte die hard Bub dat is nen echte Tegendradigaard ![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Ik buig nederig het hoofd en erken mijn nederlaag..... LOL.....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ge schijnt ook vergeten dat het absolute cement om België bijeen te houden , de as SPA/PS, verdwenen is. De PS hangt in de touwen gezien schandalen en verantwoordelijk voor de teloorgang van Wallo/Brux. De SPa is teruggebracht tot haar kernkiespubliek: vreemdelingen en uitkeringstrekkers. Bovendien zit SPa/SPIRIT vol separatisten: Anciaux, Lambert,..We mogen toch eens lachen , hé Of nog , de familie Flodder uit Laken en BUB zijn het laatste cement om België bijeen te houden. Sorry , Danneels vergeten. Laatst gewijzigd door boerenverstand : 2 augustus 2007 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Die komt uit de westhoek en dat zijn geen makkelijke jongens (Bourgeois niet te na gesproken, uitzonderingen zijn er overal), eerder stugge types , die niet snel afgeven. Yves , de pitbull ? Laatst gewijzigd door boerenverstand : 2 augustus 2007 om 13:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb altijd gezegd : als Vlaanderen slechts 1 politieker had zoals de Walen dan zou het rap gedaan zijn.... krijg ik misschien gelijk... weeral...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zou dit zijn ... opdraven in de De Standaard om een PR'ekke te doen over hoe witter-dan-wit (vlaemscher-dan-vlaemsch) de nieuwe CD&V wel is. Ernie
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je moet het hen wel nageven, die vreemdelingen en uitkeringstrekkers, om naast het "trekken van uitkeringen" en ongebreideld "vreemd zijn" en passant ook België bijeen te houden. Chapeau voor hen en het boerenverstand
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Kijk, dat CD&V bereidt is een bocht te nemen van 180°; van een Vlaams programma naar een Belgisch regeerakkoord, dat weet het kleinste kind. In zekere zin waren ze daar mee bezig misschien: in de aanloop naar de verkiezingen mildere Leterme z'n toon, de nota is vaag...
Waarom dan plots de jongeren-voorzitter het vuur weer aanwakkert? Als je een vuur wil doven en je was er mee bezig, dan ga je plots toch niet weer je standpunt hard herhalen? Afwachten wie en wat er achter zit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is nooit anders geweest, en het zou een revolutie zijn als het nu wel anders zou worden. Laatst gewijzigd door Kortaf : 2 augustus 2007 om 21:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
al moet het jammer genoeg nog geboren worden, maar toch, nu reeds, een gelukkig en lang, welvarend leven toegewenst aan een Vlaamse staat
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
de vlaamse politici zijn broekventen als ze een waal voor hun neus zien.
![]() |
![]() |
#38 |
Staatssecretaris
|
![]() volgens mij bestaat die persoon, maar die wordt nog in de coulissen gehouden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() namen graag aub, ben curieus om de Verlosser te leren kennen
![]() |
#40 |
Staatssecretaris
|