Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 augustus 2007, 07:42   #21
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Ik stel met genoegen vast dat U de "Vlaemsche zaak" tot de kern teruggebracht heeft : een verplaatsing van lucht.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2007, 08:20   #22
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Onzen Bert kan zonder twijfel de onderhandelingen bespoedigen door, met gans zijn gevolg, af te treden en als gevolg België als dusdanig eindelijk op te splitsen. Als het huwelijk niet meer houdbaar is kan je beter, in vrede, uit elkaar gaan.
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2007, 08:34   #23
rik47
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik stel met genoegen vast dat U de "Vlaemsche zaak" tot de kern teruggebracht heeft : een verplaatsing van lucht.
Dat is dan toch uw persoonlijke interpretatie van mijn vorig bericht (11), voor mij dan ook een vreemde reactie.
rik47 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2007, 08:41   #24
Discus
Burger

Discus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht

Als we ons, over Uw ( terechte ) homo-rechten eveneens zo laatdunkend mochten uitlaten als jij doet t.o.v. de rechtmatige Vlaamse eis voor meer autonomie dan zou je nog niet ver staan,dus wees wat minder "volksverader" want anders ben je volgens mij niet meer dan een *knip* die niet weet waar het over gaat!
Discus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2007, 08:43   #25
Kortaf
Europees Commissaris

Kortaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Discus Bekijk bericht
Als we ons, over Uw ( terechte ) homo-rechten eveneens zo laatdunkend mochten uitlaten als jij doet t.o.v. de rechtmatige Vlaamse eis voor meer autonomie dan zou je nog niet ver staan,dus wees wat minder "volksverader" want anders ben je volgens mij niet meer dan een *knip* die niet weet waar het over gaat!
Waar blijf je ze toch halen hé Raf, die mannen die je steeds op je wenken bedienen?

Tsssssss....
Kortaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2007, 09:29   #26
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Een verplaatsing van lucht kan nochtans grote gevolgen hebben hoor. Vraag het maar eens na in New Orleans...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2007, 09:42   #27
Kortaf
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Een verplaatsing van lucht kan nochtans grote gevolgen hebben hoor. Vraag het maar eens na in New Orleans...
Ach Tegendradigaard, het is toch genieten geblazen tegenwoordig.

Pak nu onze intelligente vriend 4x10E6 of Viermiljoen. De voorbije jaren beperkte die zich er toe hier om de drie maanden eens twee of drie korte maar rake reacties te komen plaatsen tegen de dommere rechtsen. Maar wat zien we nu? Hij pakt nu al de brave Yves Leterme aan met scheldwoorden, en begint zelfs op zijn Hans Van Cauters "VlaemSSch" te schrijven.

Ze zijn aan het eind van hun Latijn, jong, en wat nog leuker is, ze raken echt in paniek over hunnen Belgique.

Ik volg de politiek al 35 jaar, vaak op actieve wijze, al die jaren was het vaak rottig. Maar wat we het laatste half jaar zien op nationaal vlak heb ik nog nooit meegemaakt. Het binnenlandse politieke nieuws zorgt elke morgen voor een gevoel van welbehagen. Compleet nieuw.

Allé, laat je gaan en geniet er van!

Laatst gewijzigd door Kortaf : 3 augustus 2007 om 09:43.
Oud 3 augustus 2007, 09:49   #28
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kortaf Bekijk bericht
Ze zijn aan het eind van hun Latijn, jong, en wat nog leuker is, ze raken echt in paniek over hunnen Belgique.
Die is goed Maar België is nog in de verste verten nog niet eens in gevaar dusja..."latijn" was nog niet nodig.
hier heb je latijn:"Horum omnium fortissimi sunt Belgae"
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2007, 09:52   #29
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Dat is inderdaad de vraag. Eén van de taken van de koning in onze parlementaire monarchie is bemiddelen, een soort van scheidsrechter spelen..
WAT EEN VRAAG!?
Is belgië dan een kindertuin met stoute spelende kinderen waar papa-koning aan de kindjes moet komen vertellen wat ze moeten doen?

Wij zijn volwassen genoeg om zelf te doen wat er moet gedaan worden. En vaststellen dat het tussen vlamingen en franstaligen niet meer botert dus de nodige besluiten trekken.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2007, 09:54   #30
Kortaf
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Maar België is nog in de verste verten nog niet eens in gevaar dusja...
Wel kijk, dan is er toch geen probleem hé.

Ga dan maar behaaglijk achterover zitten in uwen fauteuil en geniet evenveel van het spektakel als ik.

Citaat:
hier heb je latijn:"Horum omnium fortissimi sunt Belgae"
Een tekst van 2064 jaar geleden over een volk dat nu ergens in Zuid-Frankrijk leeft... Dat is genieten, Largo!
Oud 3 augustus 2007, 09:54   #31
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Discus Bekijk bericht
Er is niks "rechtmatig" aan de eis om het land te verscheuren en onze zuidelijke landgenoten aan hun lot over te laten. En u gelieve uw beledigingen achterwege te laten.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 3 augustus 2007, 09:55   #32
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Ach Tegendradigaard, het is toch genieten geblazen tegenwoordig.

Pak nu onze intelligente vriend 4x10E6 of Viermiljoen. De voorbije jaren beperkte die zich er toe hier om de drie maanden eens twee of drie korte maar rake reacties te komen plaatsen tegen de dommere rechtsen. Maar wat zien we nu? Hij pakt nu al de brave Yves Leterme aan met scheldwoorden, en begint zelfs op zijn Hans Van Cauters "VlaemSSch" te schrijven.

Ik volg de politiek al 35 jaar, vaak op actieve wijze, al die jaren was het vaak rottig. Maar wat we het laatste half jaar zien op nationaal vlak heb ik nog nooit meegemaakt. Het binnenlandse politieke nieuws zorgt elke morgen voor een gevoel van welbehagen. Compleet nieuw.

Allé, laat je gaan en geniet er van!
Ik geniet er dan ook van.....

Eigenlijk jammer dat de meeste Vlamingen de buitenlandse pers en ik bedoel hiermee de Waalse pers niet lezen. Als je ziet hoe die Waalse pers "en bloc" Leterme als de baarlijke duivel voorstelt......

Maar de meeste mensen weten dat niet he. Leterme in Vlaanderen veruit de populairste en in Wallonie de meest gehate stilaan (zeker na het opjutten van de Walen door de pers...).

een beter voorbeeld van twee verschillende landen en twee verschillende werelden, kun je moeilijk indenken....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 3 augustus 2007, 09:56   #33
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Is belgië dan een kindertuin met stoute spelende kinderen waar papa-koning aan de kindjes moet komen vertellen wat ze moeten doen?
Ja.

Citaat:
Oud 3 augustus 2007, 09:57   #34
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Er is niks "rechtmatig" aan de eis om het land te verscheuren en onze zuidelijke landgenoten aan hun lot over te laten. En u gelieve uw beledigingen achterwege te laten.
oei hij is op zijn teentjes getrapt. Ben je weer gaan klagen Raf, mmm even denken was het jij niet die gisteren iemand "zotteke" moest noemen....
De homo-hypochritus is weer daar....

Voor het overige vind ik ook dat je groot gelijk hebt om de verscheuring van 1830 streng te veroordelen. Raf niet allen roze maar ook orangist... wie had dat gedacht....

Oud 3 augustus 2007, 09:57   #35
Kortaf
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Er is niks "rechtmatig" aan de eis om het land te verscheuren en onze zuidelijke landgenoten aan hun lot over te laten.
Toch wel Raf, dat is rechtmatig. En wat nog beter is, er is niets dat ge kunt doen om het tegen te houden.
Oud 3 augustus 2007, 09:59   #36
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Ja.

Inderdaad Belgie is een kindertuin zegt Raf..... LOL...

en Raf gelooft echt heilig in de heilige taak die een koning heeft he.... dat vind ik nu schattig se....
Ik dacht dat mensen die dat geloofden zo in de middeleeuwen stilaan uitgestorven waren maar zie.... de homo-koningsgatlikkerus bestaat nog echt....

Oud 3 augustus 2007, 10:02   #37
largo_w

Standaard

Citaat:
Wel kijk, dan is er toch geen probleem hé.

Ga dan maar behaaglijk achterover zitten in uwen fauteuil en geniet evenveel van het spektakel als ik.
Doe ik al een tijdje alleen vind ik het altijd leuk vlaamsnationalistische luchtbellen die (zeer schaars maar toch) soms in de lucht hangen door te prikken...

Inderdaad geen vuiltje aan de lucht!

Citaat:
Een tekst van 2064 jaar geleden over een volk dat nu ergens in Zuid-Frankrijk leeft... Dat is genieten, Largo!
Ik heb het over de belgen niet de kelten!
En jah weetje ik ben zo een hopeloze romanticus die vasthoudt aan het mooie "volksidee". Dus ja neen ik vind het zeer belangerijk wie of wat Belgen juist zijn (type genen, gemoedstoestanden,...).

Nuja je vroeg latijd dan moet je wel een tijdje terug gaan he...
Want net als "Pallieter" zijn de laatste romeinen al een tijdje dood en begraven. Oh nee wacht die eerste heeft zelf nooit echt geleefd .
Oud 3 augustus 2007, 10:04   #38
Kortaf
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ja.
Ja, ik kan me inbeelden dat gij het gevoel hebt dat dit land een speeltuin is. Alleen pech dat onze vriend Albert niet de capaciteiten heeft om de stoute kinderen tot de orde te roepen hé. Om over zijn opvolgers nog te zwijgen.

Hans1 is stilaan zijn conclusies aan het trekken: alleen een vierde repressie kan het einde van het vaderland nog heel eventjes uitstellen. Misschien een tip!
Oud 3 augustus 2007, 10:05   #39
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Maar de meeste mensen weten dat niet he. Leterme in Vlaanderen veruit de populairste en in Wallonie de meest gehate stilaan (zeker na het opjutten van de Walen door de pers...).
Ja meeste mensen weten dat niet maar ondertussen begint Leterme wel veel van die zogenaamde populariteit hier in vlaanderen te verliezen... Nuja blijf maar naar het nieuws in Wallonië kijken...
Oud 3 augustus 2007, 10:06   #40
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toch wel Raf, dat is rechtmatig. En wat nog beter is, er is niets dat ge kunt doen om het tegen te houden.
Ik hoef helemaal niks te doen om dat tegen te houden. De politici doen dat voor mij.

Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be