![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Vox Latina:
Nos membres ont posté un total de 16302 messages Nous avons 567 membres enregistrés kan je ook moeilijk representatief noemen... Misschien eens het franstalige forum van rendezvous.be proberen: die hadden ook een politiek forum destijds (maar dat is(of was?) betalend, reden genoeg dat ik er niet kom dus) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik ga mij eens binnenkort opnieuw registeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Geen probleem, ik kruip achter Tor. (proxy server) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() Zelfregulerend forum noemt de heer Mignot dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() Shit, vanachter proxy kan ik mij zelf niet meer registreren op voxlatina, ik heb een nieuw e-mailadres gemaakt wat "Franstalig" klinkt en toch zie ik "email déja bannié"!
Krijg ik een account van iemand? ![]() Alfred Mignot ![]() Denis Griesmar ![]()
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 6 augustus 2007 om 17:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Heb je een privébericht gestuurd ... Laatst gewijzigd door Ferre : 6 augustus 2007 om 17:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Staatssecretaris
|
![]() Als ik de FRANSTALIGE fora bekijk ( le soir enz ), kom ik toch tot de conclusie dat Nederlandstalige fora veel genuanceerder zijn. Hier op Politics kom ik echt alle standpunten tegen i.v.m het communautaire. Op franstalige fora lees ik veel meer een discours �* la VB ( maar dan in het Frans ). Echte Maingain-standpunten en maar kappen op de Vlamingen. Het is zoals Zeno stelt: waarom willen die Francophonen samenblijven. Niet voor een tweetalig België heb ik de indruk. Wel voor een België �* papa, waar de Waal maar 1 taal moet kennen: het Frans.
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() MERELBEKE
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht aan 'Roborst'.
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 6 augustus 2007 om 19:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.voxlatina.com/forums/viewtopic.php?t=2967
en andere topics waar Vlamingen durven opdagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Laatst gewijzigd door Essevee_VL : 6 augustus 2007 om 20:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementslid
|
![]() Babeuf op Voxlatina:
Citaat:
Nu is deze man hier helemaal niet slecht behandeld geweest. (Hij had toen zelf ook nog manieren.) Wel stonden er meerdere forum deelnemers perplex en konden geen touw vastknopen aan zijn betoog. Hij zou beter de onwetendheid en onverschilligheid aanklagen dan zich nu valselijk te revancheren tegen alles wat Vlaams is op Voxlatina. Dit individu heeft bovendien totaal geen inzicht in zijn capaciteiten wat betreft de Nederlandse taal. Dat geldt voor de meeste Voxlatina deelnemers. Zelfs 1 zin schrijven zonder fout is gewoon onmogelijk. Allen zijn ze zelfverklaard expert in Platt-Deutsche, Brabantse en Vlaamse dialecten en de geschiedenis ervan. Vooral dat ze niets met elkaar gemeen hebben, buiten hun minderwaardigheid welteverstaan. Van Chantal tot JVDB zijn er de laatste drie jaar tientallen mensen van dat forum verwijderd wegens provocatief. Lees: er een andere mening op nahoudend en dit staven met eigen argumenten. De haantjes die met persoonlijke aanvallen beginnen en racistische verklaringen afleggen jegens het Vlaamse volk, niet gehinderd door hun verbeelding de vrije loop te laten, maken nog steeds de dienst uit. Dat wrijft Vlaanderen dan "blut und botem" aan ... wat doen zij op hun site? Elimineren van anders denkenden en zelf maar al te graag aanhalen dat alles tot aan de Rijn Frankrijk ontstolen is. De open en tolerante Franse geest ![]() Laatst gewijzigd door Ferre : 6 augustus 2007 om 20:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reacties : "Ils manifestaient pour montrer �* la population le sens de l'accueil flamand en arborant un calicot sur lequel il est mis : "Wallons Dehors", il s'agit bien entendu d'une plaisanterie que l'on appréciera �* sa juste valeur". "Cela fait tout de même chaud au coeur de voir d'aussi braves garçons faire de belles promenades dominicales". "Combien étaient-ils, ces joyeux lurons? Ils n'ont pas l'air bien nombreux. On dirait plutôt un défilé de carnaval ou la sortie d'une fanfare de village. Ils doivent trouver autre chose, ca manque un peut d'allant tout ca!". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() Voxlatina.com is een site voor Franstalige windhonden die het niet kunnen verkroppen dat Frans niet meer de wereldtaal is. Bovendien zijn het precies machtsgeile imperalisten (France, Wallonie, Bruxelles: un avenir commun et vive le Quebec libre!)
Verder doen ze niets anders dan onnozele kinderachtige opmerkingen maken die op niets slaan, een stel ongeregeld zit daar bij elkaar ja ![]() Misschien moet Hans zich daar eens registreren ![]() Van iemand die journalist is en secretaris-generaal van Front Francophone International mag je toch iets meer verwachten. (Alfred Mignot)
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 6 augustus 2007 om 21:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Ik begrijp niet waarom die mensen van Toudi linken naar die snobs van voxlatina.
![]() www.7sur7.be is ook een bastion van Vlaminghaters. Het ironische is dat veel van die Franstaligen die aan Vlamingbashen doen, locaties opgeven als Grimbergen, Dilbecq, ... Wat mij opvalt is dat er hier altijd zo een fanatiekeling als filosoof een hele hoop dingen komt posten om de argumenten van Franstaligen te staven, terwijl dat op die fora niet bestaat, zulke mensen. Voor België knokken moeten de Vlamingen nu ook al doen.