Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 augustus 2007, 08:26   #21
Eddy B
Europees Commissaris

Eddy B's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Eigenlijk is het heel simpel: Leterme is gewoon niet in staat België te leiden. Punt uit.
Kijk Hans, als je nu op AL de vragen die aan je gesteld werden degelijk zou antwoorden, dan was JIJ misschien een goede kandidaat om België te leiden. Merestal echter kruip je in je schulp als het wat te heet wordt. Jij bent één van de forumers met de meeste onbeantwoorde vragen.
Als ik jou was zou ik dus zoveel mogelijk zwijgen voordat er weer vragen komen die je niet ziet zitten.

.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2007, 09:13   #22
Kaal
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sb213718 Bekijk bericht
Yves Leterme is inderdaad goed bezig; misschien dat hij weldra eens serieus uit zijn krammen zal schieten om de walen een toontje lager te laten zingen; want de centen die zij zo broodnodig hebben zitten wel in onze zak!!
Ik kan mij vergissen maar ik vrees dat Leterme helemaal niet goed bezig is. Hij heeft wel communautaire eisen, maar lijkt niet te weten hoe hij die zal kunnen waarmaken.

De franstaligen blijven "neen" zeggen. Dat was te verwachten. Maar Leterme lijkt dat niet te hebben verwacht. Hij weet niet wat hij moet doen nu de vertrouwde technieken van Maertens niet blijken te werken. Waarom kan hij de Vlaamse eisen gewoon niet op tafel leggen? Waarom begint hij niet aan de communautaire gesprekken?

Ik vrees dat de verklaring voor zijn vreemde houding heel simpel is : Leterme denkt er niet aan om het enig wapen te gebruiken die indruk zou maken op de franstaligen: het bestaan van België op de helling zetten. Hij meent het echt als hij zegt dat hij geen separatist is. Op zich is dat al erg genoeg, want als beroepspoliticus zou hij moeten weten dat de franstaligen het deze keer keihard spelen en zelf dure beloftes gemaakt hebben die zij niet zomaar kunnen inslikken. Zij zullen niet vanzelf inbinden. Je moet hen dwingen en Leterme heeft met die mogelijkheid gewoon geen rekening gehouden.

Op zich is dat al erg genoeg. Er is echter meer : ik vrees namelijk dat de franstaligen hebben ingezien dat Leterme niet tot het uiterste zal gaan. Zij spelen blufpoker tegen iemand die van in het begin in zijn kaarten heeft laten kijken. Zo kan Leterme onmogelijk winnen en zijn de onderhandelingen gedoemd te falen. Leterme is een naïeve politicus met een totaal gebrek aan strategische visie, maar ik denk niet dat hij Vlaanderen zal "verraden". Hij zal een verregaande staatshervorming niet willen forceren maar zal waarschijnlijk bedanken voor het premierschap indien hij zselfs het minimum minmorum niet krijgt (BHV splitsen).

Er komt dus geen oranje-blauwe regering onder Leterme. Dat is op zich geen catastrofe, zelfs niet voor CD&V, indien de Leterme het slim zou spelen. Zo zou hij kunnen stellen dat het bewijs thans geleverd is dat er met de franstaligen niets meer aan te vangen is. Ik vrees echter dat hij zelfs dat niet zal doen.
Kaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2007, 10:18   #23
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal Bekijk bericht
Ik kan mij vergissen maar ik vrees dat Leterme helemaal niet goed bezig is. Hij heeft wel communautaire eisen, maar lijkt niet te weten hoe hij die zal kunnen waarmaken.
Eerst en vooral: ik heb niet op Leterme gestemd omdat ik, samen met een groot aantal Vlamingen, het reeds op voorhand zo klaar als een klontje vond dat een communautaire dialoog met de franstaligen steeds en steeds opnieuw uitdraait op een economische, bestuurskundige en politieke nederlaag van de Vlamingen.
On topic: Nog nooit is een formateur er in geslaagd om communautaire eisen door te drukken zonder verregaande toegevingen...Leterme zal daarop geen uitzondering zijn.
Evenwel ben ik op dit ogenblik zijn grootste supporter.
Daarom geef ik hem het voordeel van de twijfel.
Ik heb tot nu toe nog geen enkele fout van Leterme gezien: hij heeft nog geen ogenblik met de ogen geknipperd onder het franstalige mediageweld, hij heeft (voorlopig) nog geen water in de wijn gedaan wat betreft de communautaire Vlaamse eisen en is er in geslaagd zelfs van de VLD'ers en paar Vlaamse uitspraken te ontlokken.

Citaat:
De franstaligen blijven "neen" zeggen. Dat was te verwachten. Maar Leterme lijkt dat niet te hebben verwacht. Hij weet niet wat hij moet doen nu de vertrouwde technieken van Maertens niet blijken te werken. Waarom kan hij de Vlaamse eisen gewoon niet op tafel leggen? Waarom begint hij niet aan de communautaire gesprekken?

Volgens mij omdat hij dan eerstens in de Waalse maar evengoed in de Vlaamse pers genadeloos zal worden gekaraktermoord, en ik zwijg dan nog over de vadermoord binnen de CD&V.

Citaat:
Ik vrees dat de verklaring voor zijn vreemde houding heel simpel is : Leterme denkt er niet aan om het enig wapen te gebruiken die indruk zou maken op de franstaligen: het bestaan van België op de helling zetten. Hij meent het echt als hij zegt dat hij geen separatist is. Op zich is dat al erg genoeg, want als beroepspoliticus zou hij moeten weten dat de franstaligen het deze keer keihard spelen en zelf dure beloftes gemaakt hebben die zij niet zomaar kunnen inslikken. Zij zullen niet vanzelf inbinden. Je moet hen dwingen en Leterme heeft met die mogelijkheid gewoon geen rekening gehouden.

Bij een te vroege breuk zal hij in de pers ongetwijfeld als een brutale "omfloerste separatist" worden afgeschilderd die de fransaligen op een onheuse en brutale wijze zou hebben behandeld.
Daarom speelt hij nu de toegeeflijke formateur van "alle Belgen" (gisteren gehoord op TV?) die "flaters in het verleden" heeft begaan (gezien?) en die op kousenvoeten het terrein aftast en de indruk geeft om echt alles in het werk te willen stellen om het de franstaligen naar hun zin te maken.
Daarom begon hij ook eerst met een "non" te genereren op de meest onschuldige federale verschuivingen.
Ondertussen worden de Vlamingen (oa ook de opiniemakers) ongeduldig en rijpen de gemoederen om hem bij een eventueel uitstappen te steunen eerder dan hem politiek te vermoorden.

Citaat:
Op zich is dat al erg genoeg. Er is echter meer : ik vrees namelijk dat de franstaligen hebben ingezien dat Leterme niet tot het uiterste zal gaan. Zij spelen blufpoker tegen iemand die van in het begin in zijn kaarten heeft laten kijken. Zo kan Leterme onmogelijk winnen en zijn de onderhandelingen gedoemd te falen. Leterme is een naïeve politicus met een totaal gebrek aan strategische visie, maar ik denk niet dat hij Vlaanderen zal "verraden". Hij zal een verregaande staatshervorming niet willen forceren maar zal waarschijnlijk bedanken voor het premierschap indien hij zselfs het minimum minmorum niet krijgt (BHV splitsen).
Zoals ik hierboven het gezegd kan hij dat enkel en alleen als de vlaamse publieke opinie hem daar ten lange leste de toestemming voor geeft.
Het zou wel eens kunnen dat hij daar stilletjes op aan het wachten is.

Citaat:
Er komt dus geen oranje-blauwe regering onder Leterme. Dat is op zich geen catastrofe, zelfs niet voor CD&V, indien de Leterme het slim zou spelen. Zo zou hij kunnen stellen dat het bewijs thans geleverd is dat er met de franstaligen niets meer aan te vangen is. Ik vrees echter dat hij zelfs dat niet zal doen.
Of misschien net wel.
In dat geval zou zijn handelswijze van de afgelopen weken wel eens kunnen getuigen van een veel groter staatsmanschap dan hetgeen de belgicistische opiniemakers er persé van willen maken.
Oud 13 augustus 2007, 11:13   #24
Kaal
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Of misschien net wel.
In dat geval zou zijn handelswijze van de afgelopen weken wel eens kunnen getuigen van een veel groter staatsmanschap dan hetgeen de belgicistische opiniemakers er persé van willen maken.
Het is mogelijk dat jij gelijk hebt en als dat effectief de strategie is van Leterme, dan is hij inderdaad de grootste Vlaamse staatsman ooit. Ik geloof er echter niet in. Het zou te mooi zijn.

Ik ga wel akkoord op één punt : Leterme zal wil en zal geen toegevingen doen om een akkoord te bereiken. Hij meent het als hij zegt dat er geen regering komt zonder tenministe de splitsing van BHV.
Kaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2007, 11:19   #25
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zotte_Sooi Bekijk bericht
Leterme komt wel wat negatief over in de media, maar dat ligt niet aan hem, de media gebruikt gewoon een zondebok om het vastlopen van de gesprekken te verklaren.
Welkom hier...
De schuld van de media(uiteraard de Waalse media)?
Moeten die dan zwijgen?

Laatst gewijzigd door filosoof : 13 augustus 2007 om 11:20.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2007, 11:22   #26
Geertje

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Ik heb het kopen en lezen van Humo opgegeven toen ze indertijd dat intervieuw hadden gepubliceerd van die ouders die zelfmoord gingen plegen en hun 2 puber kinderen meenamen in de dood. Ze hebben niets gedaan om die MOORD tegen te houden. Zo een sensatieblad verdient niet dat ook nog iemand dat koopt. Voor de rest : hun bijgekleurde intervieuws waar keer op keer een recht van antwoord moest op gegeven worden of rectificatie, zegt genoeg over het soort journalistiek dat daar bedreven wordt..
Humo is inderdaad synoniem voor riooljournalistiek. In het verleden hebben ze zoveel kabaal gemaakt met Notaris X ivm pedofilie. Achteraf bleek dit één grote leugen te zijn, en ze hebben zich achteaf nooit verontschuldigd.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2007, 12:59   #27
Den Ardennees

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje Bekijk bericht
Eigenlijk is bvb. BHV een probleem uit het verleden dat de paarse regering laten verrotten heeft. En nu verwijten de ex-paarse partijen ermee af dat Leterme dit niet in een handomkeer oplost.
eh, het is wel correct dat de ex-paarse partijen de boel hebben laten verrotten, maar de christendemocraten hadden het vóór paars ook al decennia laten rotten
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2007, 13:19   #28
Zotte_Sooi
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
De schuld van de media(uiteraard de Waalse media)?
Moeten die dan zwijgen?
Natuurlijk moeten die niet zwijgen, ik word zelf ook graag op de hoogte gehouden, maar wat ik wil zeggen is dat je een beetje verder moet kijken dan je neus lang is en zelf moet proberen je eigen oordeel te vormen.
Ik vind de 'brief' van de topic-starter gewoon onterecht en gebaseerd op enkele mediaverslagen zonder enige inhoud van belang (Oh nee, Leterme heeft pas om 22u een sms'je gestuurd! Dat zoiets kan tegenwoordig! [/sarcasm])

En wat betreft de tactiek van de media. Ik had niet anders verwacht maar ik ga me daar ook niet druk om maken, nieuws is nieuws. Het is jammer dat kleine incidenten zoals dat met de Marseillaise, zo hard worden opgeblazen. Goed voor 1 keer mee te lachen, maar dat hij daarom formateur- en zelfs Belg-onwaardig is... Kijk gewoon naar de feiten en maak zelf je mening.
Zotte_Sooi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2007, 13:56   #29
the outlaw torn
Minister

the outlaw torn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Discus Bekijk bericht
Klopt als een bus!
Alleen moet Leterme nu durven doorgaan zonder toegevingen,niet bang zijn van een"crisis" de walen hebben veel meer te verliezen dan de Vlamingen.
zeer juist, hopelijk houdt leterme voet bij stuk. Verhofstadt zou, nr liberaal model ( nogal wiedes, want hij is er één ) Vlaanderen allang verraden hebben. hopelijk houdt leterme wast aan zijn stramien, en dat hij negatief overkomt .... de media zoeken altijd een zondebok.

trouwens, al die journalisten met hun betweterigheid, zouden zij het beter kunnen ? ik denk het niet, integendeel.
dat de journalisten commentaar geven, is nogal logisch. soms hangen ze echter teveel de pseudo-intellectuele betweter uit.

http://www.indiancountrytoday.com/
the outlaw torn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2007, 13:57   #30
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Het is mogelijk dat jij gelijk hebt en als dat effectief de strategie is van Leterme, dan is hij inderdaad de grootste Vlaamse staatsman ooit. Ik geloof er echter niet in. Het zou te mooi zijn.
Na decennia van verraad moet je al bijna van een andere planeet komen om er wel nog in te geloven...en toch weiger ik toe te geven aan defaitistische letharige...daarom ook geef ik hem voorlopig het voordeel van de twijfel

Citaat:
Ik ga wel akkoord op één punt : Leterme zal wil en zal geen toegevingen doen om een akkoord te bereiken. Hij meent het als hij zegt dat er geen regering komt zonder tenministe de splitsing van BHV.
Ik ben eigenlijk ook die mening toegedaan...en daarom durf ik zeer voorzichtig te hopen dat hij het ganse spektakel zal laten ontploffen op BHV omdat hij, zoals ik reeds hoger heb beweerd, hier de opiniemakers toch niet unaniem tegen heeft in Vlaanderen.
Daarop voortbouwend bestaat er een kleine kans dat in die elan van crisis misschien meer te halen valt, en bovendien dekt hij zich zo'n beetje in voor 2009.
Oud 13 augustus 2007, 13:58   #31
the outlaw torn
Minister

the outlaw torn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
eh, het is wel correct dat de ex-paarse partijen de boel hebben laten verrotten, maar de christendemocraten hadden het vóór paars ook al decennia laten rotten
inderdaad, 1 pot nat, aan leterme om te bewijzen dat er verandering komt. De christendemocraten hebben inderdaad véél laten rotten. hopelijk lost leterme nu eindelijk eens het een en het ander op.

http://www.indiancountrytoday.com/
the outlaw torn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2007, 14:04   #32
Eddy B
Europees Commissaris

Eddy B's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Erger : zij hebben het GECREEERD !!

.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2007, 14:35   #33
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De gesprekken worden bewust gesabotteerd door de franstaligen om zoveel mogelijk nieuw geld naar Wallonië te kunnen versassen.
Daar kan Leterme niets aan doen. Een Guy Verhofstadt die zou al snel toegeven en alweer vele geldstromen naar Wallonië op gang brengen.

Zoals Leterme het nu doet is goed. Hij mag zeker niet toegeven. Als er nog geen regering is in oktober moeten de Vlaamse partijen gewoon BHV splitsen via het parlement, en dan zitten de franstalige partijen met een groot probleem.

Doe zo voort Yves !
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kortaf Bekijk bericht
Ik denk dat juist is, en hoop dat het op die manier verder verloopt.

Alleen moeten CD&V en NVA niet nalaten dit beter naar Vlaanderen toe te communiceren. Nu zijn ze, itt tot de franstalige partijen die er lustig op los tetteren, als de dood om een woord te lossen over de manier waarop het formatieberaad loopt. Bang om de koninklijke kringen boos te maken? Of om Yves' kansen op het premierschap te hypothekeren?

In elk geval, als CD&V en NVA hun mutisme niet doorbreken, zal dat hen zuur opbreken (zie de laatste peiling).
Oud 13 augustus 2007, 21:22   #34
Trajanu$
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Het is nu uitgeregend 2 maand geleden dat U gestopt bent met U uit te sloven mij te overtuigen dat uzelf de enige garantie op goed bestuur zou zijn. Ik moet toegeven dat U in de weken voor 10 juni er goed in geslaagd bent mij te overtuigen. Dat dacht ik toen toch. Nu een uitgeregende zomer en enkele contemplatieve momenten later begin ik te twijfelen. Want zeg nu zelf, veel van de beloofde degelijkheid hebben wij tot hier toe van U nog niet mogen aanschouwen. Tenzij Uw gedrevenheid om toch maar eerste minister te worden daarmee wordt verward ? Op mij komt het eerder over als postjes-streverij van een klein kind dat niet kan wachten op 6 december en reeds in november op de slaapkamer van de ouders in de doos met speelgoed rommelt. Begin december is de schwung verdwenen en wat een feest moest worden is ouwe koek.

Neen, geachte heer Leterme, achteraf bekeken denk ik dat het de zittende paarselarij was die een zodanig olympische graad van onkunde ten toon spreidde dat ik als bezorgde Belg en Vlaming alle hoop op U heb geprojecteerd. Toegegeven dat er niet veel realistische alternatieven waren. Dat alles geholpen door de veronderstelde prestaties van een inderdaad vooral uit de schijnwerpers blijvende Vlaamse regering. Psychologisch is geen nieuws nog altijd goed nieuws, zeker als men vanuit een budgetaire luxesituatie lekker niets hoeft te doen. Want geef nog eens toe, die Vlaamse regering is toch maar een overbodig nutteloze instelling om nog wat extra politieke vriendjes aan een weldadig overdreven overheidsuitkering te helpen ?

Mag ik nu reeds ook mij twijfel uiten of het eventuele federale bestuur later beter zal worden ? Geld maakt niet gelukkig maar geen geld lijkt mij in een wespennest als de Belgische politiek de grootste oorzaak van de problemen. Dus eens het alles vergevende net van de budgetaire luxe weg is, moet enige aanleg voor goed bestuur nog bewezen worden. En dat met een leugenachtige potverterende VLD ? Vanuit mijn kleine privé-ervaring lijkt mij het vooraf vastleggen van agenda's en afspraken een primordiale basisstap naar goed bestuur. Dus om 22 uur geen sms'jes voor vergaderingen van de volgende morgen 8 uur. Misschien wordt de basis van goed bestuur reeds lang op voorhand gelegd. Bvb zich niet laten vast rijden in de pré-electorale bananendans van loze onrealistische beloften ?

Is het niet zo dat U zich toen reeds heeft vast gereden in een opbod van loze onrealistische beloften die welig willen tieren in de aanloop naar de verkiezingen. Uw voorganger heeft zich uiteindelijk onwrikbaar vast gemanoeuvreerd tussen de leugenachtige belastingsverlagingen in een fictieve modelstaat. Het is alleen aan de domheid van sommige kiezers te wijten dat deze scherts 8 jaar heeft moeten duren. Nu heeft diezelfde domheid een aantal kiezers blijkbaar een rad voor de ogen kunnen draaien en laten geloven dat men in België unilateraal dingen kan forceren zonder constitutionele crisis. Forceren beantwoord door blokkeren.... Is deze gang van zaken niet reeds door het (wel)denkende deel van de bevolking verbannen achter een cordon sanitair ?

Is dit niet reeds de tweede keer ? De BHV splitsing, zijn ook daar niet reeds eerder dure CD&V eden op gezworen die later met een stiff upper lip gewoon ingeslikt werden? Op Vlaams niveau valt dit nog buiten het actieterrein van deugdelijk goed bestuur. Op federaal niveau is een oplossing voor dergelijke problemen een onderdeel, misschien zelfs een gevolg van datzelfde goed bestuur. De vraag is alleen of een pre-electoraal aura van degelijkheid en positieve zelfevaluatie van uw rol in het Vlaams theater voldoende zijn om bevallige christelijke maar vooral Franstalige vrouwen te overtuigen een contract aan te gaan met uw appendisken ,de NVA. Appendiskes kunnen verschrikkelijk pijn doen als ze boosaardig gaan woekeren, ik hoop dat mijn hoop niet door een dergelijke brullend wormpje aan diggelen gaat. Aan mooie vrouwen zou dit eerder te vergeven zijn, met hulp van een scheut Glenmorangie

lol, leterme overtuigde u om op hem te stemmen, en nu hij de kans nog niet gekregen heeft zijn verkiezingsbeloftes in een akkoord te gieten bent u alweer van het omgekerde overtuigd?

volgens mij ligt het aan u
Trajanu$ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2007, 21:25   #35
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je koning zou het land moeten leiden, hé. Dan zou er pas bestuur zijn.
Hij zou het zeker niet slechter doen.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2007, 22:05   #36
Sante
Partijlid

Standaard

Citaat:

Interessant en op een paar punten geef ik u gelijk. Ik denk dat het franse "non" vooral te maken heeft met het feit dat ze vlamingen willen laten geloven dat de splitsing van BHV een belangrijke stap is (zowel voor de vlamingen als voor meneer Leterme). Ik geloof dat ze beseffen dat ze dit toch niet kunnen tegenhouden, maar nadien word het gemakkelijker voor hen om belangerijke hervormingen te stoppen ... en misschien in de toekomst er een prijs voor te vragen. Wij zijn de vragende partij, niet de walen.

Leterme zal waarschijnlijk toehappen op bhv en de rest op de lange baan schuiven. Zo is zijn premierschap gered en aangezien de NVA niet veel overlevingskansen heeft zonder cda zal Bartje dit volop steunen.

----------------------------------------------------------------------
Democracy is the name we give the people whenever we need them.

(Marquis de Flers Robert and Arman de Caillavet)
Sante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2007, 22:57   #37
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Wie gelooft Leterme nu nog?
Oud 13 augustus 2007, 23:07   #38
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Correct, maar de oudere tsjeven zijn intussen uitgerangeerd (cfr Dehaene die vroegtijdig wordt bedankt voor zijn diensten) en het huidige CD&V verschilt vandaag de dag serieus van de CVP van pakweg 10 of 15 jaar geleden.
Oud 13 augustus 2007, 23:08   #39
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Wie gelooft Leterme nu nog?
Geloven is een sterk woord, maar ik geef hem vandaag de dag nog steeds 'the benefit of the doubt', W8&C!
Oud 13 augustus 2007, 23:08   #40
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je het beter kunt, dan ben ik wel eens benieuwd naar je beleidsvoorstellen...
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be