![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En ja, ik doe m'n hoedje af voor de huidige firma die prima levert betreffende schriftelijke correspondentie en transport.
![]() |
![]() |
#22 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() En hoe denk jij dat uw persoonlijke post aankomt? Die verschijnt gewoon in uw brievenbus ofzo?
![]() |
#25 |
|
![]() In dergelijke topics ontdek je toch altijd dat op dit forum toch een groot aantal achterlijke randdebielen zitten. Kruip nog eens wat dieper in het hol van uw patron.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Niet echt, omdat ik tenminste mijn plaats op een werkvloer ken itt jij. Daarom dat ik zeg dat je werkelijk moet gebrainwashed zijn om aan hetzelfde zeel van een baas te trekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Bovendien wens ik je er op te wijzen dat het recht op een premie bij niet-ziekte niet enkel een privilege zijn van ambtenaren. Zo zijn er privé bedrijven die dit ook belonen. Zo ook het door u geciteerde bedrijf... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() "Ikke goed, zij slecht", zo'n redenering nietwaar ![]() Maar, verduidelijk me gerust mijn positie op mijn werkvloer hoor. Laatst gewijzigd door Sfax : 17 augustus 2007 om 12:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Ms. Garrison: Do you see monkeys at the zoo? They crap in their hands and throw it at people! Ms. Garrison: [shouts] And if I'm a monkey, then I might as well *act* like a monkey, huh? [she acts like a monkey with monkey noises, then pulls down her pants and craps out her butt] Richard Dawkins: [shocked] What on earth are you doing? Ms. Garrison: Don't ask me, I'm a fuckin' monkey! [she grabs her own feces and throws it at Dawkins, who screams in disgust] Laatst gewijzigd door Praetorian : 17 augustus 2007 om 12:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga je nog een poging doen om effectief een antwoord te geven op de vraag ipv rond de pot te draaien, of is dat te moeilijk? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Namelijk: je staat er niet op.
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Voor bedrijfspost moet je wel gek zijn om nog op de Post te vertrouwen. En ja, dat wordt mooi geleverd, en daar komt de Post nergens bij kijken.
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Thijs zaagt!
Postmannen krijgen niet regelmatig hun verlof. Maken regelmatig onbetaalde overuren. kunnen die praktisch nooit terugnemen. zijn ontelbare ziekendagen kwijt(afgenomen) Ik zou niet graag de gepensioneerde postmensen te eten geven die ontelbare uren niet hebben terug nemen maar wel presteerden. Zeg nu eens afbrekers allerhande hoe hard jullie dat zouden toejuichen als gedisiplineerde werknemers in jullie onfeilbare waarheid.
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Het absenteisme wegens ziekte in de prive in Belgie is 7,13% en enorm gestegen tegen vorige jaren,de stress op het werk zou een grote invloed hebben,dus toch niet alleen bij de overheidsbedrijven he!
Bron; teletext vrt
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |