Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2007
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer...

Discussietools
Oud 17 augustus 2007, 19:00   #21
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Ik stel voor dat we aan de Brusselaars de vraag stellen: "Is Brussel een hoofdstad?"

Optie A.
Ze antwoorden "ja". Dan wordt het lot van hun stad niet enkel bepaald door haar inwoners, maar door alle landgenoten.

Optie B.
Ze antwoorden "neen". Dan is Brussel een autonome regio, en kan haar lot volledig zelf bepalen. Logischerwijze kan zij dan geen aanspraak maken op extra financiering als hoofdstad.
Voel je al nattigheid? Dreigen om hun status af te pakken en droog te zetten. Face it. De dag dat Vlaanderen onafhankelijk wordt dan zal de enigste plek waar je nog een Vlaamse Leeuw zult zien hangen in Brussel het museum zijn, wordt het Nederlands na het Arabisch en Engels de 4de taal en Vlamingen gewoon één van de zovele minderheden die Brussel rijk is. Brussel zal wellicht ook wat groter zijn dan vandaag. Enfin, een mens kan niet alles willen in zijn leven.

Laatst gewijzigd door solidarnosc : 17 augustus 2007 om 19:04.
solidarnosc is offline  
Oud 17 augustus 2007, 19:01   #22
Eddy B
Europees Commissaris

Eddy B's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Ik stel voor dat we aan de Brusselaars de vraag stellen: "Is Brussel een hoofdstad?"

Optie A.
Ze antwoorden "ja". Dan wordt het lot van hun stad niet enkel bepaald door haar inwoners, maar door alle landgenoten.

Optie B.
Ze antwoorden "neen". Dan is Brussel een autonome regio, en kan haar lot volledig zelf bepalen. Logischerwijze kan zij dan geen aanspraak maken op extra financiering als hoofdstad.
Jij bent iemand die niet te vretouwen zou zijn bij het opstellen van referenda, dat is duidelijk. Jij wil die gewoon naar je hand zetten.

Laat ze gewoon kiezen waar ze bij willen horen. Vlaanderen of Wallonië. OF alleen door het leven met steun van de EU... (maar dat valt natuurlijk nog te bezien...)

.
Eddy B is offline  
Oud 17 augustus 2007, 19:05   #23
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Voel je al nattigheid? Dreigen om hun status af te pakken en droog te zetten. Face it. De dag dat Vlaanderen onafhankelijk wordt dan zal de enigste plek waar je nog een Vlaamse Leeuw zult zien hangen in Brussel het museum zijn, wordt het Nederlands na het Arabisch en Engels de 4de taal en Vlamingen gewoon één van de zovele minderheden die Brussel rijk is. Enfin, een mens kan niet alles willen in zijn leven.
Ik stel gewoon vragen bij een statuut dat op maat gesneden is van het FDF.
Ik vraag gewoon om een consequente logica.

Is Brussel een derde gewest zoals de anderen? Of is het een hoofdstad?
Zolang er geen uitsluitsel is over die vraag, kunnen we geen referendum over de Brusselse onafhankelijkheid organiseren in Brussel.
Als democraat wil ik dat de Brusselse bevolking het antwoord op die vraag geeft.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina

Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 17 augustus 2007 om 19:06.
Jaani_Dushman is offline  
Oud 17 augustus 2007, 19:14   #24
satiper
Minister-President

satiper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Voor de eerste keer sinds mensenheugenis lijkt er een Vlaams toppoliticus van de regimepartijen die werkelijk begaan is met de rechten van de Vlamingen, meer nog, Yves Leterme doet er alles aan om woord te houden naar de Vlaamse kiezer. Hij beloofde niet in een federale regering te stappen zonder staatshervorming en hij doet dat ook, zonder gewoon het postje van premier te grijpen, die laat ons wel wezen, hij wel dolgraag zou doen. Neen, hij zet zijn persoonlijk belang en dat van zijn partij opzij voor de rechten van de Vlaming en inderdaad op zo iemand wachten we al heel lang. Uiteraard moet Yves Leterme blijven volhouden, standvastig de Vlaamse eisen verdedigen en de man kan geschiedenis schrijven.

Alle kritikasters ten spijt, helaas sommige ook uit VB hoek, vind ik dat Leterme zijn opdracht uitstekend doet. Meer zelfs, moesten er nieuwe verkiezingen komen uit het feit dat Leterme zich niet laat doen door de agressie van de Waalse regimepartijen, dan overweeg ik voor de man te stemmen als beloning. Niet uit ideologische redenen (mijn visie en die van Leterme liggen op vlak van immigratie zeer ver uit elkaar), maar omwille van zijn eerlijke politiek.

Reeds ver voor de verkiezingen (en je kan mijn berichten er op na lezen) zag ik dat Leterme niet de zoveelste salonpoliticus was, maar iemand die hardnekkig kan zijn en er staat voor de gewone mens. Vergeet ook niet dat Leterme integenstelling tot Verhofstadt en vele anderen, niet jarenlang heeft meegedraaid in strontput van de Belgische politiek, met zijn intriges, bedrog en kiezersverraad. Neen, Leterme bleef zelfs als minister president bescheiden en je vond hem heel vaak tussen de gewone mensen. Leterme weet dan ook als geen ander wat er bij de gewone Vlaming leeft. Ik werd voor de verkiezingen door een aantal mede-Vlaams Belangers als naïef beschouwd, toen ik zei dat er potentieel zit in de huidige formateur, maar voorlopig weet ik beter. Nu zie je ook waarom ik in december 2006 zeer hard heb gepleit voor het behoud van het Vlaams Kartel (ook al maak ik er geen deel van uit en stemde ik er zelfs niet op) en vooral de reden waarom. De NVA zou de partij CD&V die veel Belgicistischer is dan Leterme zelf dwingen om de gerechtvaardigde Vlaamse eisen door te duwen. Daarom was ik heel content dat het kartel behouden bleef. Immers de NVA als afzonderlijke partij, wat LDD nu is heeft geen enkele nut. Er is al zo een partij die dit jaren lang succesvol doet. Het Vlaams Belang jaagt de NVA op vanuit de oppositie, waardoor de NVA zich ook harder moet opstellen en zo mede de CD&V opjaagd. Een Vlaams nationale partij in de oppositie en in één binnen het regimekader bleek voor de verkiezingen inderdaad ideaal te zijn. Al vind ik nu dat het Vlaams Belang het kartel moet steunen (zie verder).

Nu moet Leterme uiteraard nog volhouden, daarom roep ik op om de man via e-mail te steunen zodat hij voelt dat hij de steun heeft van de Vlaamse bevolking zoals hij nu bezig is. Anders bestaat het risico dat de kritiek overheerst en zou hij kunnen twijfelen. Ook vind ik dat Vlaams Belang op dit ogenblik constructief de formateur moet aanmoedigen om de Vlaamde eisen door te drukken of de val van België te forceren.

Ten slotte roep ik ook op dat de IJzerwake zondag Leterme aanmoedigd om zo verder te doen en liefst niet afbreekt, want daar is geen enkele reden toe. Want eindelijk wordt er niet zomaar geslikt wat de arrogante Waalse politieke klasse eist.
Grotendeels akkoord.
Blij dat er tot nogtoe ruggengraat getoond is, al blijf ik vrezen dat er vroeg of laat weer gebogen gaat worden.
Maar tot dusver alles goed.
Goed idee om Leterme een hart onder de riem te steken.
Hij mag best voelen dat het dit is wat vlaanderen wil.
Ik stuur alvast een bemoedigend mailtje.
satiper is offline  
Oud 17 augustus 2007, 19:17   #25
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
De arrogante Waalse politieke kast is gewoon het spiegelbeeld van de Vlaamse politieke kast. Als Leterme in de spiegel kijkt ziet hij Reynders en als De Wever in de spiegel kijkt dan ziet hij Maingain. Ik weet niet in hoeverre u contacten heeft met ideologische geestesgenoten aan de andere kant van de taalgrens maar ik acht de kans zeer groot dat ze hetzelfde zeggen als u maar dan de Franstalige versie van wat hetzelfde verhaal is.
Dewever is geen equivalent van Maingain.

Laatst gewijzigd door Ambiorix : 17 augustus 2007 om 19:17.
Ambiorix is offline  
Oud 17 augustus 2007, 19:23   #26
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Stuur hem een mail: [email protected]

Zorg dat de boodschap ook al in de titel verwerkt zit want er zullen vandaag de dag al veel mails moeten gelezen worden.
Gebeurd
Oud 17 augustus 2007, 19:25   #27
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Ten slotte roep ik ook op dat de IJzerwake zondag Leterme aanmoedigd om zo verder te doen en liefst niet afbreekt, want daar is geen enkele reden toe. Want eindelijk wordt er niet zomaar geslikt wat de arrogante Waalse politieke klasse eist.
Gezien je meer in het milieu rond de Ijzerwake zit, hoop ik dat je hen dat kan doorsteken.

Verder moet ik je wijzen op iets dat ik als Vlaming niet makkelijk verdraag

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 17 augustus 2007, 19:28   #28
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Stuur hem een mail: [email protected]

Zorg dat de boodschap ook al in de titel verwerkt zit want er zullen vandaag de dag al veel mails moeten gelezen worden.
zal ik doen!
Ambiorix is offline  
Oud 17 augustus 2007, 19:28   #29
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
Dewever is geen equivalent van Maingain.
Verre van. Maingain is een brulboei, een onruststoker en drijft op de bourgeoisie die wel houdt van de nette Vlaamse gemeentes maar weigert om daar dan ook een woordje Nederlands te spreken wegens minderwaardig (minderwaardig maar wel net en orderlijk en proper in vergelijking met de superieure smeerboel van hopeloze apathie in Wallonië). De Wever spreekt wel Frans en is een goed debater en bij wijlen een gelukte soms mislukte strateeg. Maar voor een Vlaming is het altijd moeilijker om strateeg te zijn gezien in Wallonië een goed strateeg degene heet te zijn die meteen "Non" kan zeggen. Het legt de lat wel laag daar, moet ik zeggen.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 17 augustus 2007 om 19:30.
Jazeker is offline  
Oud 17 augustus 2007, 19:40   #30
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Gezien je meer in het milieu rond de Ijzerwake zit, hoop ik dat je hen dat kan doorsteken.

Ik denk niet echt dat Guus Flater interesse heeft in de Steenstraetse zevers.
Everytime is offline  
Oud 17 augustus 2007, 19:46   #31
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Voel je al nattigheid? Dreigen om hun status af te pakken en droog te zetten. Face it. De dag dat Vlaanderen onafhankelijk wordt dan zal de enigste plek waar je nog een Vlaamse Leeuw zult zien hangen in Brussel het museum zijn, wordt het Nederlands na het Arabisch en Engels de 4de taal en Vlamingen gewoon één van de zovele minderheden die Brussel rijk is. Brussel zal wellicht ook wat groter zijn dan vandaag. Enfin, een mens kan niet alles willen in zijn leven.
Ik weet althans erg zeker waarom ik de V-SB ENORM VEEL SUCCES wens, net omwille van jouw posts.

Dat "arabisch" (kan ook Berbers zijn hoor) de voornaamste taal in Brussel is geworden is althans niet iets waar de Vlamingen om gevraagd hebben. Maar de PS burgemeesters voelen er zich lekker bij. Apres nous la deluge, I guess. (sorry Metternich)

Overal sta je op je knieën te trillen om bij elke post over Vlaamse zaken te gaan tieren "veeeeerrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaad" . Overal kom je met je typische aan het einde van je post even duidelijk maken dat je eigenlijk wel wil dat die Vlaamse gemeenten aan Brussel moeten worden geschonken. Ik wil je dat ideetje eens zien verkondigen tegen stakende havenarbeiders in Antwerpen. Te klein pietje om dat te doen en dus moet je het hier in elke draad kwijt?

Je was ook zo fier dat de LSP een franstalige campagne voerde in Vlaams-Brabant, laat dat nu net mijn stukje Vlaanderen zijn waar ik ben opgegroeid. Laat ik nu net iemand zijn die mijn gemeente ziet verfransen. Laat dat nu net de gemeente zijn waarvan jij vindt uit je verre xxx meent te moeten oordelen dat dat ook maar bij de schandvlek Brussel moet.

Ik walg van je. En nu mag je nog honderd keer "veeeeeerrrrrrrraaaaaaaaaaad" posten, dat verandert niets aan het feit dat dat CAP clubje gewoon de sociale arm wil zijn en blijven van het regime... met wat vakbondsouderlingen die jullie vertellen hoe je links en toch braaf kan zijn. Ik vind het jammer dat ik ooit mijn handtekening gaf voor LSP, maar ach. (is die ach niet te germaans voor je?) Ik geloof wel in de mensen achter de V-SB. Ik hoop dat ze aan de fabriekspoorten kunnen staan en die rotte CAP verscheuren. Ik ben rechts maar heb liever een sterke V-SB dan het CAP... je hebt me genoeg redenen gegeven om hen niet te willen.

Weet je, ik geef je nog een goede raad om het nog verder naar de top te drijven:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pietje
De vlamingen spreken Frans voor het geld.
En als ze het niet doen dan zijn ze niets ontziende fascisten die aan hun kerktoren hangen en te beroerd en dom zijn om een tweede taal te willen spreken.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 17 augustus 2007 om 19:51.
Jazeker is offline  
Oud 17 augustus 2007, 19:46   #32
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Ik denk niet echt dat Guus Flater interesse heeft in de Steenstraetse zevers.
Ik denk dat zevers geen woord is.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 17 augustus 2007, 19:52   #33
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik stel gewoon vragen bij een statuut dat op maat gesneden is van het FDF.
Ik vraag gewoon om een consequente logica.

Is Brussel een derde gewest zoals de anderen? Of is het een hoofdstad?
Zolang er geen uitsluitsel is over die vraag, kunnen we geen referendum over de Brusselse onafhankelijkheid organiseren in Brussel.
Als democraat wil ik dat de Brusselse bevolking het antwoord op die vraag geeft.
De dag dat België niet meer bestaat is er ook geen Belgische hoofdstad meer me dunkt. Of het een gewest of een hoofdstad is doet trouwens helemaal niets ter zake. Het enigste wat belangrijk is (in een scenario dat België wordt gesplitst) wat de Brusselaars willen. Stadstaat, aansluiting bij Vlaanderen/Wallonië. Mij is het allemaal eender.
solidarnosc is offline  
Oud 17 augustus 2007, 19:55   #34
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De dag dat België niet meer bestaat is er ook geen Belgische hoofdstad meer me dunkt. Of het een gewest of een hoofdstad is doet trouwens helemaal niets ter zake. Het enigste wat belangrijk is (in een scenario dat België wordt gesplitst) wat de Brusselaars willen. Stadstaat, aansluiting bij Vlaanderen/Wallonië. Mij is het allemaal eender.
Het is je allemaal eender en ik sluit me daarbij aan. Maar wat met je vroegere vragen om de Vlaamse gemeenten aan te sluiten bij Brussel? Willen die gemeenten dat wel? Is dat ook wenselijk dat die stad worden of heb je een stad-fetish?

Willen de mensen die er wonen niet een beetje groen houden ipv elk veld te zien worden vervangen door een appartementsblok? Is dat je droom?

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 17 augustus 2007 om 19:56.
Jazeker is offline  
Oud 17 augustus 2007, 19:58   #35
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mij is het allemaal eender.
Wat een visie... je mag hier maar wonen en iemand roept dat het hem allemaal eender is.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 17 augustus 2007, 19:59   #36
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Al goed dat V-SB bestaat. LSP en CAP zijn belachelijke zaken geworden.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 17 augustus 2007 om 19:59.
Jazeker is offline  
Oud 17 augustus 2007, 20:06   #37
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik weet althans erg zeker waarom ik de V-SB ENORM VEEL SUCCES wens, net omwille van jouw posts.

Dat "arabisch" (kan ook Berbers zijn hoor) de voornaamste taal in Brussel is geworden is althans niet iets waar de Vlamingen om gevraagd hebben. Maar de PS burgemeesters voelen er zich lekker bij. Apres nous la deluge, I guess. (sorry Metternich)

Overal sta je op je knieën te trillen om bij elke post over Vlaamse zaken te gaan tieren "veeeeerrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaad" . Overal kom je met je typische aan het einde van je post even duidelijk maken dat je eigenlijk wel wil dat die Vlaamse gemeenten aan Brussel moeten worden geschonken. Ik wil je dat ideetje eens zien verkondigen tegen stakende havenarbeiders in Antwerpen. Te klein pietje om dat te doen en dus moet je het hier in elke draad kwijt?

Je was ook zo fier dat de LSP een franstalige campagne voerde in Vlaams-Brabant, laat dat nu net mijn stukje Vlaanderen zijn waar ik ben opgegroeid. Laat ik nu net iemand zijn die mijn gemeente ziet verfransen. Laat dat nu net de gemeente zijn waarvan jij vindt uit je verre xxx meent te moeten oordelen dat dat ook maar bij de schandvlek Brussel moet.

Ik walg van je. En nu mag je nog honderd keer "veeeeeerrrrrrrraaaaaaaaaaad" posten, dat verandert niets aan het feit dat dat CAP clubje gewoon de sociale arm wil zijn en blijven van het regime... met wat vakbondsouderlingen die jullie vertellen hoe je links en toch braaf kan zijn. Ik vind het jammer dat ik ooit mijn handtekening gaf voor LSP, maar ach. (is die ach niet te germaans voor je?) Ik geloof wel in de mensen achter de V-SB. Ik hoop dat ze aan de fabriekspoorten kunnen staan en die rotte CAP verscheuren. Ik ben rechts maar heb liever een sterke V-SB dan het CAP... je hebt me genoeg redenen gegeven om hen niet te willen.

Weet je, ik geef je nog een goede raad om het nog verder naar de top te drijven:

En als ze het niet doen dan zijn ze niets ontziende fascisten die aan hun kerktoren hangen en te beroerd en dom zijn om een tweede taal te willen spreken.

Ik respecteer de beslissing van de Brusselse bevolking en die van alle gemeenten en regio's waar ook in ons land, wat die beslissing ook mag zijn. Als de meerderheid van de bevolking van Brussel en van een aantal randgemeenten beslist dat ze liever geen deel uit wensen te maken van een onafhankelijk Vlaanderen dan is dat een beslissing die we moeten respecteren, net als mochten de Oostkantons of de provincie Luxemburg geen deel meer uit wensen te maken van Wallonië. Ik ben persoonlijk voorstander van de status quo. Voor mij hoeft er helemaal niets te veranderen. Ik wijs enkel op de potentiële gevolgen van een Vlaamse onafhankelijkheid voor Brussel en omgeving, die ik voor alle duidelijkheid niet wens. Het is duidelijk dat u en wellicht veel Vlaams-nationalisten niet in staat/bereid zijn om de gevolgen van die beslissing te vatten. Als ge mans genoeg zegt te zijn om tegen de benen van het regime te schoppen moet ge ook mans genoeg zijn om de gevolgen daarvan te dragen.

Laatst gewijzigd door solidarnosc : 17 augustus 2007 om 20:09.
solidarnosc is offline  
Oud 17 augustus 2007, 20:07   #38
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vaak worden sullige dt-regeltjes op een forum gebruikt bij een gebrek aan inhoudelijke argumenten.

Indien zo niet is het muggenzifterij. 100% correcte spelling bestaat hier niet en hoort enkel thuis bij de spellingsles of dictee. Trouwens indien een ander woord verkeerd geschreven is, worden hierover niet gezaagd.

Eerlijk gezegd ik heb een hekel aan mensen die zeveren over de dt-regel op plaatsen waar dit niet thuis hoort.

Met nationaal solidaristische groet

Max

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline  
Oud 17 augustus 2007, 20:11   #39
stropdrager
Minister-President

stropdrager's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik respecteer de beslissing van de Brusselse bevolking en die van alle gemeenten en regio's waar ook in ons land, wat die beslissing ook mag zijn. Als de meerderheid van de bevolking van Brussel en van een aantal randgemeenten beslist dat ze liever geen deel uit wensen te maken van een onafhankelijk Vlaanderen dan is dat een beslissing die we moeten respecteren, net als mochten de Oostkantons of de provincie Luxemburg geen deel meer uit wensen te maken van Wallonië. Ik ben persoonlijk voorstander van de status quo. Voor mij hoeft er helemaal niets te veranderen. Ik wijs enkel op de potentiële gevolgen van een Vlaamse onafhankelijkheid voor Brussel en omgeving, die ik voor alle duidelijkheid niet wens. Het is duidelijk dat u en wellicht veel Vlaams-nationalisten niet in staat/bereid zijn om de gevolgen van die beslissing te vatten. Als ge mans genoeg zegt te zijn om tegen de benen van het regime te schoppen moet ge ook mans genoeg zijn om de gevolgen daarvan te dragen.
En als de meerderheid van de inwoners van Roeselare geen deel willen uitmaken van een onafhankelijk Vlaanderen; wat dan?
stropdrager is offline  
Oud 17 augustus 2007, 20:13   #40
the outlaw torn
Minister

the outlaw torn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat vinden jullie eigenlijk van Leterme, vinden jullie dat hij openlijke steun moet krijgen van de bevolking om zo verder te doen ?

ik vind van wel, hij verbaast me.

leterme is gestegen in mijn achting, eindelijk een politicus die woord houd ? laten we het hopen.

http://www.indiancountrytoday.com/
the outlaw torn is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be