![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 17 augustus 2007 om 19:04. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laat ze gewoon kiezen waar ze bij willen horen. Vlaanderen of Wallonië. OF alleen door het leven met steun van de EU... (maar dat valt natuurlijk nog te bezien...)
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag gewoon om een consequente logica. Is Brussel een derde gewest zoals de anderen? Of is het een hoofdstad? Zolang er geen uitsluitsel is over die vraag, kunnen we geen referendum over de Brusselse onafhankelijkheid organiseren in Brussel. Als democraat wil ik dat de Brusselse bevolking het antwoord op die vraag geeft.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 17 augustus 2007 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Blij dat er tot nogtoe ruggengraat getoond is, al blijf ik vrezen dat er vroeg of laat weer gebogen gaat worden. Maar tot dusver alles goed. Goed idee om Leterme een hart onder de riem te steken. Hij mag best voelen dat het dit is wat vlaanderen wil. Ik stuur alvast een bemoedigend mailtje. |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Ambiorix : 17 augustus 2007 om 19:17. |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder moet ik je wijzen op iets dat ik als Vlaming niet makkelijk verdraag ![]() |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verre van. Maingain is een brulboei, een onruststoker en drijft op de bourgeoisie die wel houdt van de nette Vlaamse gemeentes maar weigert om daar dan ook een woordje Nederlands te spreken wegens minderwaardig (minderwaardig maar wel net en orderlijk en proper in vergelijking met de superieure smeerboel van hopeloze apathie in Wallonië). De Wever spreekt wel Frans en is een goed debater en bij wijlen een gelukte soms mislukte strateeg. Maar voor een Vlaming is het altijd moeilijker om strateeg te zijn gezien in Wallonië een goed strateeg degene heet te zijn die meteen "Non" kan zeggen. Het legt de lat wel laag daar, moet ik zeggen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 17 augustus 2007 om 19:30. |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat "arabisch" (kan ook Berbers zijn hoor) de voornaamste taal in Brussel is geworden is althans niet iets waar de Vlamingen om gevraagd hebben. Maar de PS burgemeesters voelen er zich lekker bij. Apres nous la deluge, I guess. (sorry Metternich) Overal sta je op je knieën te trillen om bij elke post over Vlaamse zaken te gaan tieren "veeeeerrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaad" . Overal kom je met je typische ![]() Je was ook zo fier dat de LSP een franstalige campagne voerde in Vlaams-Brabant, laat dat nu net mijn stukje Vlaanderen zijn waar ik ben opgegroeid. Laat ik nu net iemand zijn die mijn gemeente ziet verfransen. Laat dat nu net de gemeente zijn waarvan jij vindt uit je verre xxx meent te moeten oordelen dat dat ook maar bij de schandvlek Brussel moet. Ik walg van je. En nu mag je nog honderd keer "veeeeeerrrrrrrraaaaaaaaaaad" posten, dat verandert niets aan het feit dat dat CAP clubje gewoon de sociale arm wil zijn en blijven van het regime... met wat vakbondsouderlingen die jullie vertellen hoe je links en toch braaf kan zijn. Ik vind het jammer dat ik ooit mijn handtekening gaf voor LSP, maar ach. (is die ach niet te germaans voor je?) Ik geloof wel in de mensen achter de V-SB. Ik hoop dat ze aan de fabriekspoorten kunnen staan en die rotte CAP verscheuren. Ik ben rechts maar heb liever een sterke V-SB dan het CAP... je hebt me genoeg redenen gegeven om hen niet te willen. Weet je, ik geef je nog een goede raad om het nog verder naar de top te drijven: Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 17 augustus 2007 om 19:51. |
|||
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat zevers geen woord is.
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Willen de mensen die er wonen niet een beetje groen houden ipv elk veld te zien worden vervangen door een appartementsblok? Is dat je droom?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 17 augustus 2007 om 19:56. |
||
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een visie... je mag hier maar wonen en iemand roept dat het hem allemaal eender is.
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al goed dat V-SB bestaat. LSP en CAP zijn belachelijke zaken geworden.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 17 augustus 2007 om 19:59. |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 17 augustus 2007 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Indien zo niet is het muggenzifterij. 100% correcte spelling bestaat hier niet en hoort enkel thuis bij de spellingsles of dictee. Trouwens indien een ander woord verkeerd geschreven is, worden hierover niet gezaagd. Eerlijk gezegd ik heb een hekel aan mensen die zeveren over de dt-regel op plaatsen waar dit niet thuis hoort. Met nationaal solidaristische groet Max |
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ik vind van wel, hij verbaast me. leterme is gestegen in mijn achting, eindelijk een politicus die woord houd ? laten we het hopen.