![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen kleintjes meer om twee groten te depaneren. Het 'resultaat' van twee debiliteiten is dus onderweg...
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overigens denk ik niet dat Verhofstadt eisen van de CD&V zal slikken. Hij slikt al genoeg van de PS om premiertje te mogen blijven spelen.
Het gaat dus nog leuk worden met asymetrische regeringen.
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Die komen er niet. En de regio's moeten worden afgeschaft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probeer liever Roland Duchatelet te vertellen wat hij 'moet' van jou. ![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
- Is De Gucht de eerste opvolger voor het Europees Parlement ? Je weet duidelijk de klepel niet hangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij was toch wel bizonder snel om te komen vertellen dat z'n voorzitterschap tijdelijk was ? En heeft de jong vld a'pen hem niet tot een congres verplicht ? De vld is verdeeld. Hoe zich dat zal vertalen in stemgedrag, is koffiedik kijken. Verhofstadt doet me vaak denken aan Tony Blair - die ontsnapt ook al verschillende keren de laatste tien minuten aan de totale downfall. De kruik zal wel een keer barsten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik geef toe, m'n politieke teen zegt dat ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De burger weet best wel dat de wereld meer om botsende ego's draait dan om logische consistentie. Van De Gucht herinnert de doorsnee burger binnen 3 maanden zich alleen nog dat hij naar de achtergond is verdwenen En wie naar de achtergrond is verdwenen, is een looser, ja toch ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Benieuwd hoe snel dit idee zal verdampen ? Als Guy één keer z'n keel openzet, is 't al prijs denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sterckx wordt het... Europa kan stikken... een beetje cumul kan geen kwaad
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Ik dacht dat Frank Vanhecke, voorzitter van het Vlaams Blok toch ook geruime tijd en voorzitter was van het Vlaams Blok en europarlementslid was.... Tot vorig jaar zelfs! Nu is hij naast voorzitter ook nog kamerlid.... Dus ik zie niet in wat je hier begint te zwanzen over cumul over andere partijen terwijl het bij jullie ook zo is.
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Uiteindelijk kan dit wel denk ik, aangezien De Gucht zowel partijvoorzitter als kamerlid was.
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Dat bedoel ik juist Vlaamse Leeuw maar blijkbaar is ancapa vergeten dat zijn voorzitter tot vorig jaar ook voorzitter was en europarlementslid....
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() @ Bart
Het kan zijn dat je het al ergens vertelt hebt. Maar toch vraag ik het u hier. Hoe sta jij als VLD'er tegenover de 'problemen' in uw partij. Wat vind je de verkeerde conclusie, en wat hebben ze goed gedaan om hieruit te geraken. Alvast bedankt voor de moeite. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Wel wat er vorige week allemaal gebeurd is, dat is niet goed niet alleen voor de VLD maar voor de politiek in het algemeen. Dat Verhofstadt ook de politieke leiding op zich nam was helemaal niet houdbaar. Nu persoonlijk vind ik gans die historie rond het aftreden van De Gucht wel een beetje opgeblazen zu, ok, hij heeft zich misschien niet volledig gehouden aan gemaakte afspraken en heeft misschien iets te véél in eigen naam gesproken (alhoewel???). Ik vind het ontzettend jammer dat ze gebogen zijn voor het migrantenstemrecht omwille van de Waalse arrogantie. Een regering moest daarvoor niet meteen vallen neen, die regering mocht er niet gekomen zijn met het migrantenstemrecht zo simpel is dat.
Nu dat Dirk Sterck nu voorzitter wordt vind ik de beste zaak maar er zal véél moeten gebeuren om alles te doen vergeten. Nu ik ben blij dat hij het is en niet bv. Van Quickenborne want die naam heeft ook gecirculeeerd. Stel je voor zeg. Nu nog iets Prof, de laatste tijd volg ik politiek op een andere manier, ik weet niet meer wat ik van dat gedoe moet denken. Als je ook eens kijkt zal je zien dat mijn inbreng in de politieke topics eerder beperkt geworden is.
![]() |
#38 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leve de nieuwe Voorzitter van onze zusterpartij!
Leve België! 8) Allen ten strijde tegen CD&[size=7]V-N-V[/size]A!!! ![]() |
![]() |
![]() |