![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Precies! Uw eerlijkheid siert u. Er is alleen een gewelddadige afscheuring gebeurd, waarvoor de Vlamingen geen toestemming gegeven hebben. Die fout zijn we aan het rechtzetten, schat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
/ignore |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Men spreekt af, we houden een referendum over met de 3 keuze van uni, federaal of seperaat, mocht het uni worden, zal er een zakenregering moeten komen, dus geen politiekers. de zaken regering zal met mensen worden gevuld die aanwijsbaar geen bedoeningen hebben met de politiek. Hun stem gedrag moet de afgelopen jaren variabel zijn geweest om de schijn te vermijden. indien de wet het niet toelaat dat stemgedrag publiekelijk wordt gemaakt, is het alleen voor de koning. De koning is onafhankelijk en zal verantwoordelijk zijn voor de taak van het zaken kabinet. Bij de keuze van een unitaire staat zal dit kenbaar gemaakt moeten worden. Binnen 4 jaar moet een plan gemaakt zijn wat weer via een referendum door de bevolking moet worden voorgelegd, inclusief de eventuele grondwet wijzigingen. Daarna, kunnen politieke partijen zich opmaken voor de verkiezingen. Ook zullen erhaken en ogen aan mijn gedachte zitten, het is maar een gedachte. Voor deze gedachte vond ik dat er een staatsgreep plaats moest vinden en dat die het zelfde voor zouden stellen, maar ons leger zit in het buitenland. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() In geen geval. Waar haalt ge dat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ik had goed geraden. Je bent een Belgo-fascist. Onthoudt: geen enkel referendum kan België redden. Ook geen oorlog, buitenlandse bezetting of staatsgreep. La Belgique n'est pas devenu Latine et donc ne sera pas. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
En een Belgo-fascist, ik weet bij God niet wat dat is. Wel weet ik waar het fasicisme vandaan komt. Er daar heb ik niets mee. Ik zie ook wel nationalistische Vlaamse bewegingen met een oude Deutsche vlag in hun logo, maar daar heeft er vast ook niets mee te maken hebben. Dus vertel Kortaf, ik heb ook aan jouw verzoek voldaan om je te antwoorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
3. De zwart wit rode vlag mag dan door Hitler verboden zijn, de kleuren bleven het zelfde. Er zijn diverse nationale vlaggen geweest, maar wel de omgekeerde swatstika centraal. 4. Ze zijn me niet vreemd, ben heb nooit lid willen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Je hebt een landsvlag, een zeemachtvlag, beide officieel, wij, België hebben dat ook. Zelfs Luxemburg heeft 2 verschillend nationale vlaggen. Dus voor een toekomstig Vlaanderen, let op hè. ![]() Neen, heeft niets met kleurencombinatie te maken, maar meer met me niet thuis voelen in verenigingen. Wel goede vriendschappen gehad, dat vond ik belangrijk. Los van verenigingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De koningskwestie indachtig, kan zo'n referendum alleen maar als een doodgeboren kind worden gezien. De regionale verschillen zullen weer zo groot zijn, dat het gebrek aan eenheid weer eens pijnlijk aan de oppervlakte komt. En hoe gaat men daar dan uit geraken: gaan de franstaligen Vlaanderen binnenvallen als 's lands meerderheid pro splitsing stemt? Of zal Vlaanderen zich ten aren moede toch onafhankelijk verklaren?
Vanuit het oogpunt van de BUB is een referendum het laatste dat men moet ondernemen om België bij mekaar te houden, maar van enig historisch besef of pragmatisme kan met die mannen nu net niet beschuldigen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |