Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 24 augustus 2007, 08:26   #21
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Iedereen denkt hetzelfde als Kortaf, ook ik. We hebben hier met een dubbelnick te maken. Onze ervaring is dat die vooral uit een welbepaalde hoek komen.
Het tijdstip is té goed gekozen en de stijl te herkenbaar. Wie je ook bent, het is duidelijk dat je dit forum en zijn mogelijkheden veel beter kent dan een nieuwkomer.

Kortaf is vrij om jouw zijdelings benaderingen te negeren en jij hebt het recht om zijn schandelijke vaststellingen hier publiekelijk aan te klagen. Of het verstandig is, betwijfel ik.

Zoals je al opmerkte, het rechtssysteem waar jij op rekende om je slag in thuis te halen bestaat hier niet. Je kan er dus maar beter rekening mee houden dat acties zoals deze hier averechts werken.
+ dingen als dit horen in K&K thuis. Dit heeft niets te maken met binnenlandse politiek. Of in het topic waar de discussie ontstaan is. Als het dan toch ergens moet thuishoren.
En als je openlijk wil ruziën, zet er dan een context bij, zodat we ons een zak chips kunnen nemen en gezellig meegenieten.
Oud 24 augustus 2007, 08:48   #22
postbus24
Partijlid

Standaard

Het wordt tijd dat het school terug gaat beginnen, de verveling slaat percies toe ....

En euhm voor 'bloot' moette bij zattevrienden zijn
postbus24 is offline  
Oud 24 augustus 2007, 09:01   #23
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Ik vind dat iemand die PM's op het forum gooit rustig geband mag worden, wat zijn dat voor manieren?
Ik vind dat je, behalve voor het onmogelijk maken van enige discussie (multi-spam bv) , voor niets moet geband worden. Als je er niet tegen kan, kijk er naast.
lantjes is offline  
Oud 24 augustus 2007, 09:08   #24
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
+ dingen als dit horen in K&K thuis. Dit heeft niets te maken met binnenlandse politiek. Of in het topic waar de discussie ontstaan is. Als het dan toch ergens moet thuishoren.
En als je openlijk wil ruziën, zet er dan een context bij, zodat we ons een zak chips kunnen nemen en gezellig meegenieten.
heb direct jouw raad gevolgd Nynorsk (zij het dan met een tas koffie en een speculoosje), geef jij een uitgebreidere analyse van zo'n fenomeen als escritor,bruno ? ... ik kijk er al naar uit
Anna List is offline  
Oud 24 augustus 2007, 09:32   #25
Kortaf
Europees Commissaris

Kortaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Ik vind dat iemand die PM's op het forum gooit rustig geband mag worden, wat zijn dat voor manieren?
Bah, helemaal volgens de etiquette is het, niet maar ik vind dat het in sommige gevallen moet kunnen: zo zou ik bijvoorbeeld PB's met openlijke of verdekte bedreigingen in altijd publiceren op het forum.
Kortaf is offline  
Oud 24 augustus 2007, 09:34   #26
Anna List
Banneling

Standaard

pb's moet je natuurlijk in pb rondsturen aan derden ...
Anna List is offline  
Oud 24 augustus 2007, 09:51   #27
Kortaf
Europees Commissaris

Kortaf's schermafbeelding

Standaard

Het zou verhelderend kunnen zijn als iemand eens een lijstje kon maken van alle nieuwe accounts die hier sinds 20 augustus 2007 geregistreerd zijn.

De Bruno/Black Cat-accounts, zeg maar.
Kortaf is offline  
Oud 24 augustus 2007, 09:54   #28
Arnold
Minister

Arnold's schermafbeelding

Standaard

Gelieve geen persoonlijke topics te starten en/of topics in de juiste subfora en met voldoende informatie te starten.

www.verkiezingssite.be
Arnold is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be