![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Jan Loones (N-VA) - 16 tot 22 februari "Advocaat van beroep en sinds 1983 politiek actief. Hij heeft vooral interesse in juridische en institutionele zaken en legt zich eveneens toe op internationale betrekkingen, mensenrechten en toerisme. Hij maakt ook deel uit van het partijbestuur en |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vind het wel grappig hoe enkele van die onnozele blokkers hier constant korte sloganeske berichten (genre postjes, idealen verkocht, ...) zitten te spuien in de hoop de sfeer te verzieken (en ik heb het hier nu niet over de reacties van misnoegde N-VA'ers). Als ik de krantjes van het VB lees buiten de verkiezingsperiode waar men bijna geen woord over Vlaanderen gepraat wordt maar waar bijna uitsluitend xenofobe klap in verkocht wordt, als ik denk aan hoe het Vlaams Blok in Brussel een folder uitgeeft waar met geen woord gerept wordt over Vlaamse onafhankelijkheid, als ik zie dat het Vlaams Blok niet tegen de kiesdrempel stemt, ... dan weet ik wie de opportunistjes zijn en wie op een oprechte manier, ondanks veel tegenstand, er toch tracht het beste van te maken. Ik denk trouwens dat Bourgeois ondertussen wel al 'binnen' is en geen behoefte meer gehad zou hebben aan een politiek mandaat.
Wat de misnoegde Brusselse N-VA'ers betreft: ik heb begrip voor jullie problemen, maar de zaken liggen nu eenmaal niet zo simpel. Als de N-VA alleen was verder gegaan dan had zij wellicht de kiesdrempel niet gehaald en zou ze zeker niets voor Brussel gedaan kunnen hebben. Misschien kan de N-VA de CD&V ook in Brussel (dat zal dan wel op iets langere termijn zijn) een Vlaamsere koers doen varen. Aan de andere kant hebben jullie nu (ik heb net het nieuws vernomen over de aparte lijst) de mogelijkheid om volledig jullie visie omtrent campagne-voeren in Brussel in de praktijk te brengen en kunnen jullie zien wat dit oplevert. Misschien had ik er ook zo over gedacht als ik in Brussel zou wonen.
#22 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |