![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() PS: ik hoop dat je politiek aktief blijft wanneer Vlaanderen onafhankelijk wordt. Andere van je voorkeuren zullen dan op het voorplan komen en ik ben benieuwd welke ![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() We zouden ook nog kunnen gaan zien WIE er het meeste van die schuld opgesoupeerd heeft, wie er dus uiteindelijk verantwoordelijk voor is... kzou maar stillekes zijn als ik jou was ![]()
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be . Laatst gewijzigd door Eddy B : 26 augustus 2007 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hecht geen waarde aan (internet)peilingen, ook al zouden ze in mijn voordeel spreken. Als Vlaanderen ooit onafhankelijk zal worden, zal ik wel ergens een pauze inlassen... Tegen dan zal ik wel andere prioriteiten hebben (carrière, gezin, ...). Maar ik zal altijd blijven ageren tegen Groot-Nederlanders e.d. ![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier zullen we ook het principe van de pariteiten aanhouden. De franstaligen zijn daar toch zo tuk op. Evenredige vertegenwoordiging? Dan ook evenredige verdeling van de schulden. Uiteraard kan Vlaanderen ook een sommetje maken van de transferts van de laatste 25 jaar (laten we genereus zijn), en dat voorschot aftrekken van de 50 % staatsschuld die het voor haar rekening krijgt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jammer genoeg voor de Vlamingen keurt God geen separatisme goed en is le roi zijn wettige plaatsvervanger in Belgique, nietwaar Hanske?
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar de Vlaamsgezinde hoofredacteurs wel de mond werd gesnoerd. Bij BvL vloog de Vlaamsgezinde hoofdredacteur zelfs buiten dankzij een barones in het overkoepelende Concentra.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() De werkelijkheid en de wens zijn nu eenmaal niet het zelfde. De verdeling zal gaan naar welvaart, want die kunnen het betalen. Want zo zal het gaan door druk van de "belanghebbende" die achter de coulissen. Het is niet leuk dat te horen, maar zo werkt het. U redenatie, koppen tellen, is de logica, niets mis mee hoor, maar zal in deze niet tot de mogelijkheden horen. Het is inrelevant wie de meeste schuld opgesoupeerd heeft, de Vlaamse politici hebben van harte meegewerkt door hun goedkeuren aan de geldstroom naar Wallonie. Wat niet wil zeggen dat ik het er mee eens ben, ik bedoel de geld stroom naar wallonie in die mate. Maar dit alles is met medewerking van de slappe knieën van de Vlaamse politici gebeurd. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus als een vrouw van een dronkenlap afwil die haar decennialang heeft uitgemolken, maar zij de kop boven water kan houden omdat zij voor twee werkt terwijl hij zijn broek in de kroeg verslijt, moet zij volgens jouw logica ook nog zijn schulden overnemen bij een vechtscheiding?
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die 'huwelijk'-logica toch;
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Even een peiling maken op de ijzerbedevaart en zien hoeveel mensen voor een scheiding van wallonië en vlaanderen zijn...
DAT dat is pas echt statistisch correct! Al die zever met dat internet altijd ![]() hehe de groeten |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 26 augustus 2007 om 12:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verhoudingsgewijs de schulden verdelen op basis van wie er de meeste maakte zou discriminatie op basis van bevolkingsaantal vermijden.
![]() |
#39 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Schepen
|