![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Jij ben naief meer niet en dan noem mij een leugenaar, je kan niet ontkennen dat hij het gezegd heeft en pas achteraf zijn bedoeling heeft uitgelegd om de boel te bedaren. EN iedereen die hem pakt op zijn woorden is dan maar een leugenaar. de uitspraak van Leterme: Mais apparemment les francophones ne sont pas en état intellectuel d'apprendre le néerlandais, d'où la prolongation de ce statut d'exception. http://www.liberation.fr/actualite/monde/199295.FR.php Laatst gewijzigd door santos : 27 augustus 2007 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In dat geval kan ik je heel wat meer gepeperde uitspraken van Franstalige politici presenteren hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Weet je wat? Als jij hier verklaart dat het jouw oprechte mening is dat Leterme, tegen een franstalige krant, in alle ernstigheid zijn overtuiging verkondigde dat franstaligen te dom zijn om een tweede taal te leren, dan zal ik mijn verontschuldigingen aanbieden om u een leugenaar genoemd te hebben. Zoniet ben je echter een leugenaar, want dan wist je dat wat je vertelt, niet waar is. Zoja zou ik in jouw plaats niet te hard met het moniker 'naïef' rondzwaaien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Aan de reactie te zien was er niemand op dit forum die ook maar dacht aan ironie als die uitspraak is gevallen. Dus nu zouden wij het dan maar als ironie moeten beschouwen omdat anders mr Leterme in zijn gat gebeten is als dit naar bovenkomt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Hij zegt wat veel Vlamingen (ook niet-seperatisten) denken.
![]() |
#28 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zijn eigen vader is een Waal, nogmaals!
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementslid
|
![]() Kijk, als je echt niet kan inzien dat dit ironie was, dan is dat uw probleem, niet dat van Leterme, want de zaak werd geseponeerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() De zaak werd geseponeerd vanwege een klacht over racisme, ik heb niet gezegd dat het over racisme ging. En vind het trouwens ook een goede uitspraak van het gerecht
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Heb je het moeilijk met lezen ofzo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
De Croo is een brave oude belg die zegde dat Vlaams-nationalisten zwakzinnig zijn. Wetende vanwaar dat komt vinden we dat helemaal niet erg. Iedereen heeft al eens een zwak moment. Je hebt als waal behoorlijk Nederlands geleerd. Welkom op dit forum. Laatst gewijzigd door luc broes : 27 augustus 2007 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je mag niet bang zijn van veule handen als je aan politiek wil doen. Er zijn er wel die het zwarte geld vanuit hun partijkas willen verbranden dat andere met het shacheren van helikopters bij elkaar scharrelden of nog beter, die een vet gemest koningskind met het geld van de marine wat extra luxe lieten toebedelen of die hun toevertrouwde visakaart wat ontlasten van belastingsgeld en ga zo maar verder. En wat is er zo nog allemaal voorgevallen dat niet aan het licht is gekomen en wanneer er iets aan het licht komt blijken al die eerder zo intellectuele plots allemaal debielen te zijn. De ene kan zich niets meer herineren (die moet flik gezopen gehad hebben) de andere dachten dat ook daarvoor hun visakaart mocht dienen en de kroonwelp (onbevlekte ontvangenis) wist niet van waar zijn gordijnen gekomen waren. En voor de rest hebben ze regering na regering Vlaanderen verkocht om zich zelf en co een goed postje te kunnen bedelen. En dan staan ze daar nu allemaal te koekeloeren zoals een koe op een fles chocomelk naar hun Belgenland dat als een pudding uit elkaar ploft. En maar de verwijtende vinger uitsteken naar het vb / cd&v & nva. Nee, stel pottentaten, ga voor de spiegel staan, leg jullie handje op jullie hoofd, en kijk wie er onder staat, dan zul je zien wie hiervoor verantwoordelijk is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat ik een andere mening heb of de zaken anders interpreteer dat ik een leugenaar ben of leugens verkondig. Maar goed ik zal het in jullie woorden zeggen, het was ironie ![]() Laatst gewijzigd door santos : 28 augustus 2007 om 08:55. |
|
![]() |
![]() |