![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Moest nu binnen bepaalde tijd duidelijk worden dat de bedoeling van het kartel was om de NVA kapot te maken zoals de CVP gedaan heeft met de VU, dan kan de NVA, het VB en LDD eindelijk eens gaan samenwerken. Zonder BDW die eigenlijk een natuurlijke regering in Vlaanderen tegen houdt. Dat is dan als de LDD mee wil werken natuurlijk. Wat we nodig hebben is een echte Vlaamse regering, daar zit de weg naar onafhankelijkheid! |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#25 |
Schepen
|
![]() Inderdaad vulpes, en das dieptriest!
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() waar ik al weken mjn grootste twijfels over heb ivm verschillende threads hier op dit forum, hoe dichter de waarheid nabij komt. lees ze na en stel zelf als Vlaming
#28 |
Gouverneur
|
![]() vast : Vlaanderen is weer de klos !!
#29 |
Schepen
|
![]() Woordvoerster Leterme reageert op interview WTV
"Yves Leterme heeft in een studiogesprek met regionale zenders Focus/WTV niet gezegd dat de nota die op de schoot van Jean-Luc Dehaene gefotografeerd werd, een werkstuk is van enkele partijkopstukken van de CD&V". Dat zegt de woordvoerster van Leterme, Miet Deckers, vandaag. Volgens Deckers kan je dit ook checken op de site van de zender. De regionale zender Focus-WTV begrijpt de reactie van de woordvoerster van Yves Leterme. "Maar wij hebben een journalistiek correct interview afgenomen. Wij willen niet opdraaien voor dingen die bij CD&V fout lopen", zegt WTV-hoofdredacteur Wim De Meyer. (belga/hln) Laatst gewijzigd door DenKempenzoon : 28 augustus 2007 om 10:07. |
![]() |
![]() |
#30 |
Staatssecretaris
|
![]() Volgens de website van het weekblad Knack maandagavond is het document niet van Dehaene. Het zou om een werkstuk gaan dat Yves Leterme en enkele CD&V-boegbeelden dit weekend opstelden. Het document zou moeten dienen om het formatieberaad terug op gang te trekken.
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelt dat 'ze' bijna weer van de N-VA af zijn.
Iemand's voorspelling gaat dan toch nog uitkomen, zij het niet onmiddellijk na de verkiezingen.....
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals de nota zegt: n-va is nodig voor oranje blauw. Zonder n-va maken ze waarschijnlijk toch een tripartite. Enkel vlaams nationalisten in de oppositie. Zo slecht is dat niet. Wat wel slecht zou zijn is dat n-va, bij name van BDW, alle uitspraken en stellingen intrekt om de boel maar bij elkaar te houden. Mij lijkt het zeer straf dat ze dat zomaar zouden doen, maar dat kan altijd. Uiteindelijk hooop ik nog steeds op een springen van het kartel met een zeer belgische regering, of op een verdere totale patstelling met eventuele nieuwe verkiezingen |
|
![]() |
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk niet dat Leterme zit te wachten op een tripartite. Het zou een afgang zijn.
De VLD heeft zijn nek nu ook uitgestoken en JVDL zal er niet blij mee zijn dat zijn SPa opnieuw wordt afgerekend op de PS. En dan? VB+LDD+NVA in de oppositie? Prijsschieten voor de Vlaams-nationalisten? Ook een tripartite zal niet zo snel geformeerd kunnen worden. Ik denk dat de krokodillen zich vergissen. |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() 't zal volgens mij in dat geval eerder een assymetrische tripartite worden: CDH-CD&V-NVA-VLD-MR-PS.
|
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() precies scrabbelen.
Is heb een partij nodig met een X of een Q. Laatst gewijzigd door born2bewild : 28 augustus 2007 om 12:13. |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() Met triple woordwaarde
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Op ander forum las ik dat dit wel eens een lek van Jean-Luc kon zijn.
Die weet toch ook wel dat daar camera's staan. Doel ? weet ik niet , eens kijken wat de gevolgen zijn van de publieke opinie ? Het hele gedoe nog stroever laten verlopen en is hij de gangmaker van een autonoom vlaanderen , waar het goed toeven is voor werkgevers, v.b. dalende vennootschapsbelasting voor INBEV Misschien is dit er "wel over" van mij maar met JLDH weet je maar nooit. Laatst gewijzigd door boerenverstand : 28 augustus 2007 om 12:49. |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Groen misschien? |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Gouverneur