![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ga nog een grotere hekel krijgen aan die moslims dan aan die tsjeven. Gvd, groei eens op.
Irritante puriteinen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Citaat:
Natuurlijk moet men ook wel een beeld hebben van wat eronder zit, want ongeschoren benen en andere plaatsen nee dank u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mij viel de lapsus op van 1 van de meiden van Halal toen ze aan de vrouw in niqaab vroeg: "Zou je dan niet beter naar een land gaan, waar het, zeg maar, al islamitisch is?"
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Ah? begin je nattigheid te voelen? Hoog tijd...
![]() |
#26 |
|
![]() Idd, ik stel voor dat we alle katholieken uit dit land verdrijven als voorbeeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waar zou dat zijn??
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() *Ik ga niet naar de mis, maar ik geloof wel in "de hemel". Ik ga niet naar de mis maar op mijn sterfbed wil ik wel voor de zekerheid mijn laatste sacramenten*.
Het is niet omdat ze een afstompend individualisme omarmen, dat ze daarom de intellectuele capaciteiten bezitten om daadwerkelijk na te denken over het katholicisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() niet echt nee. Mijn vrouw heeft nogal rap na haar aankomst kennis gemaakt met de mentaliteit van sommige vreemdelingen hier. Mijn dochter op school ook, waar ze door niet-blanken soms haar zwarte huid wordt verweten...
![]() |
#32 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() |
![]() |
![]() |