![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
VlaamsENacv : ook een rekbaar begrip in de ware betekenis van Vlaams en ACV en on topic : als het kartel bij zijn kiezersbeloften blijft heeft het figuren als Verhofstadt en Desmedt hélemaal niet te vrezen!
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De draadopstarter lult wat uit zijn nek, zonder iets presies te zeggen waarop hij zich baseert om tot die konklusies te komen. Voor zover ik de aktualiteit kan volgen, met mijn zeer beperkte intelligentie, is het nog nooit zo veelbelovend geweest als nu: de oude tsjeven zijn begraven, en niet alleen het Blok maar ook de lijst Dedekker ligt op de loeren. En zelfs bij de sossen zijn er die er dik hun buik van vol hebben, van de Waalse houding. En wat betreft het niet meedoen met de gordel, van de "koninklijke" verkenner: als ik moet werken op die zondag, kan ik ook niet gaan gordelen gvd. Ik eindig met hoe ik begonnen ben: dit is de onnozelste draad sedert de verkiezingen. Vlaanderen onwaardig !!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik zeg alleen dat de evolutie mij met de dag minder aanstaat. Ik ga deze onnozelste draad van de maand héél goed onthouden en kom zeker bij U terug. Want één ding geef ik je op een briefje : als van Rompuy 'verkenner moet spelen is dat : 1. ofwel om de Vlaamse toegevingen nog te versterken en dan is jij niet meer dan een dienaar van het regime of 2. ofwel om voet bij stuk te houden en dan had hij zijn pollekes van deze 'scoutsopdracht' moeten afhouden. Ik zal U nog weten te vertellen of de onnozelste draad van de maand inderdaad Vlaams onwaardig is. Eén troost: jij bent beslist niet de enige op dit forum die alles door een roze bril ziet en Vlaanderen als winnaar uit de bus ziet komen! Wel ik leg heel nadrukkelijk grote reserves bij een goede afloop. Dat dat sterk kartel verdorie nu zegt : wij willen onze beloftes aan onze kiezers hard
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() maken en zijn niet bereid nog langer met bereid om nog meer compromissen en toegevingen te zoeken!!
Maar ik zal deze post zoals gezegd goed in mijn geheugen bewaren schoofzak En jij mag me voorlopig met alle plezier onnozelaar noemen No hard feelings at all. !!
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb evenwel de start van den draad eens terug herlezen, en ik moet wel bij mijn gedacht blijven. Ik heb in andere draden al mijn stille hoop weergegeven, en dat is dat binnenkort, als het parlement herstart, de behandeling van het wetsvoorstel bhv verder gezet wordt. De franstaligen moeten aan de alarmbel trekken voor de zaak in de plenaire vergadering komt. Door dat alarmgerinkel gaat het wetsvoorstel naar de regering, die een advies moet formuleren aan het parlement, dat uiteindelijk dan moet stemmen. Tot aan die fase, ziet het er goed uit, en heeft het nog nooit zo goed er uit gezien. Zelfs de initiatieven van het Blok (zolang het maar fatsoenlijke initiatieven zijn), vb. de internationale pers inlichten over de nakende onafhankelijkheid, worden zeer in dank afgenomen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() |
![]() |