![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Vreemdeling
|
![]() Kan iemand me vertellen waarom er op het stadhuis van Leuven een Nederlandse vlag wappert?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tapper, stad gebrast!
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Misschien omdat 's Hertogenbosch een officiële zusterstad is ?
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 3 september 2007 om 17:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ps bovendien wijs ik u graag op het feit dat België meer exporteert naar Zwitserland dan naar China ... dat relativeert enigszins het belang van het beeld dat de Chinezen van ons hebben ... pps zowel Antwerp (port) als Brussels (EU hoofdstad) zijn op zich sterkere merken dan Flanders of Belgium ... |
|
![]() |
![]() |