Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 november 2002, 18:58   #21
secue
Vreemdeling

secue's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CyCe163
Ons voortplanten is wel degelijk onze 'missie' op deze aardbol aangezien wij in principe niets meer zijn dan dieren die door toeval hoger ontwikkelt zijn dan andere dieren
Rare redenering.
We zijn dieren en dus is onze missie de voortplanting.
Zijn de lagere diersoorten reeds van die missie op de hoogte gesteld?
euh, wat is dit nu voor een domme vraag?

Elk levend wezen op deze aardbol (de mens even buiten beschouwing gelaten) is instictief aangelegd om zich in eerste instantie voort te planten. Een dier berust zuiver op zijn instict, net zoals in geval van leven en dood een dier eerst aan zijn eigen leven denkt.
Bij de voortplanting is dit dus ook zo, zij planten voort omdat "in hun genen zit" zeg maar...

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ons voortplanten is wel degelijk onze 'missie' op deze aardbol aangezien wij in principe niets meer zijn dan dieren die door toeval hoger ontwikkelt zijn dan andere dieren
Rare redenering.
dat wordt instinct genoemd
En wij moeten als 'hogere diersoort' volgens die instincten verderleven?

Laat mij nu gedacht hebben dat zulks niet doen de reden van onze hogere ontwikkeling was.............
Hoger ontwikkeld of niet, we blijven in principe dieren. Als je dat niet gelooft mijn jongen, dan mag u naar elfenland gaan en de plaatselijke trol eens vragen wat hij ervan vindt.

Waarom is ons NUT dan anders dan de andere dieren?
Omdat wij zogezegd 'hoger ontwikkeld' zijn?
Omdat wij anders en beter zijn?

Niks van, lariekoek en apekool!

De bedoeling van elk levend wezen is in eerste instantie zich voort te planten. Logisch, toch?
Maar volgens jou is dit dus niet zo...
wat is dan volgens jou wel het nut van het leven, einstein?

soit, terug ter zake
Ik ben eigenlijk geen echte tegenstander van het homohuwlijk. Ik heb niets tegen homo's, dat ze doen wat ze willen, maar liefst uit mijn buurt...
secue is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2002, 19:33   #22
SoCal
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door secue
Ik heb niets tegen homo's, dat ze doen wat ze willen, maar liefst uit mijn buurt...
Als je niets tegen ze hebt, waarom moeten ze dan uit je buurt blijven? Is dat geen flagrante tegenspraak?
SoCal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2002, 19:38   #23
secue
Vreemdeling

secue's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SoCal
Citaat:
Ik heb niets tegen homo's, dat ze doen wat ze willen, maar liefst uit mijn buurt...
Als je niets tegen ze hebt, waarom moeten ze dan uit je buurt blijven? Is dat geen flagrante tegenspraak?
niet echt,
iedereen doet wat hij/zij niet laten kan.
Mijn goedkeuring hebben ze daarvoor zelden nodig en het kan me daardoor ook weinig schelen

Hetzelfde met homifilie, mij kan het niets schelen dat mensen homofiel zijn, sommige homofiele mensen zijn zelfs zeer sympathieke personen. Maar ik distancieer me liefst van hun homoseksuele uittingen... als je begrijpt wat ik bedoel?
Oud 29 november 2002, 19:47   #24
SoCal
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
niet echt,
iedereen doet wat hij/zij niet laten kan.
Mijn goedkeuring hebben ze daarvoor zelden nodig en het kan me daardoor ook weinig schelen

Hetzelfde met homifilie, mij kan het niets schelen dat mensen homofiel zijn, sommige homofiele mensen zijn zelfs zeer sympathieke personen. Maar ik distancieer me liefst van hun homoseksuele uittingen... als je begrijpt wat ik bedoel?
Ik begrijp wat je bedoelt, maar niet waarom iemand zo zou denken. Maar zoals je zegt, iedereen doet wat ie niet laten kan.
Oud 29 november 2002, 19:52   #25
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Rare redenering.
euh, wat is dit nu voor een domme vraag?
Bestaat dat, domme vragen?
Heel vaak wordt een vraag als dom beschouwd, wanneer men er geen pasklaar antwoord op heeft.
Gewoon toegeven dat je iets niet weet, is geen affront hoor. Het siert je zelfs.

Citaat:
Elk levend wezen op deze aardbol (de mens even buiten beschouwing gelaten) is instictief aangelegd om zich in eerste instantie voort te planten.
Mijn eerste instinct was, vooraleer ik me zelfs nog maar kón voortplanten, de zuigreflex, die naderhand overging in het eten bekomen en naar binnen werken bij het primaire hongergevoel. Om daar nu uit te concluderen dat de mens op aarde is om zichzelf vol te stouwen, lijkt me evenzeer uit de lucht gegrepen, als jouw stelling dat we er zijn om ons tot in den treure voort te planten.

Citaat:
Een dier berust zuiver op zijn instict, net zoals in geval van leven en dood een dier eerst aan zijn eigen leven denkt.
Hier bemerk ik een doorgedreven vorm van humaniseren van dieren. Je schrijft ze warempel 'denken' toe!
Je mag er niet voetstoots vanuitgaan dat een dier denkt, enkel en alleen omdat 'denken' tot je eigen begripswereld behoort.

Citaat:
Bij de voortplanting is dit dus ook zo, zij planten voort omdat "in hun genen zit" zeg maar...
Besef je wel dat je in deze regel iets totaal anders beweert dan in de voorgaande? Is het nu omdat ze denken, of omdat het in hun genen zit?
Mag ik je verder wel volkomen ernstig nemen?
Gesteld dat het bij ieder van ons in de genen zit, dan waren verschijnselen zoals gewilde kinderloosheid toch niet aan de orde? Iets wat trouwens ook bij dieren voorkomt. Observeer maar de hamsters, de black mollies etc.

Citaat:
Hoger ontwikkeld of niet, we blijven in principe dieren
Dat mag je voor min part rustig zo stellen. Het is een boutade, maar je schaadt er niet echt iemand mee.

Citaat:
Als je dat niet gelooft mijn jongen
Ik heb zoals je merkt geen probleem met homos, hun trouwplannen, en zelfs hun kinderwens, maar jouw jongen zijn, dat gaat me net één stap te ver.

Citaat:
dan mag u naar elfenland gaan en de plaatselijke trol eens vragen wat hij ervan vindt.
Wil ik best doen. Zeker wanneer jij niet echt met verpletterende argumenten voor de pinnen komt........

Citaat:
De bedoeling van elk levend wezen is in eerste instantie zich voort te planten. Logisch, toch?
Dat probeer je me hier nu al een tijdje (vruchteloos) aan te tonen.

Citaat:
Maar volgens jou is dit dus niet zo...
Neen.

Citaat:
wat is dan volgens jou wel het nut van het leven
Kan je ermee leven dat ik het niet nodig heb om zin of nut te ontwaren in om het even welke levensvorm?

Citaat:
einstein?
Correctie: 't is Superstaaf®

Citaat:
soit, terug ter zake
Ik ben eigenlijk geen echte tegenstander van het homohuwlijk. Ik heb niets tegen homo's, dat ze doen wat ze willen, maar liefst uit mijn buurt...
Goed zo.
Waar zit dan jouw probleem i.v.m. hun niet procreatief bezig zijn met sex?
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2002, 19:57   #26
Timo
Vreemdeling

Timo's schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Timo Stuur een bericht via MSN naar Timo
Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Vannotten
Ik ben daar radicaal tegen, aangezien homoseksuelen niet lijken te beseffen dat de mens gemaakt is voor zich voort te planten.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Van den Eynde
Dus julie enige zin in het leven is je voortplanten? Dan heb ik het met julie te doen.
Ik denk juist dat wat de mensen van dieren onderscheidt is dat we een meerwaarde aan het leven hechten.(sommige onder ons dan toch) Los-staande van onze 'oer'driften.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door datri
Zeker geen voorstander van, dat ze de keuze maken om zo te zijn tot daar toe, maar het huwelijk gaat me iets te ver.
Holebi zijn is geen keuze. Net als hetero of blank of zwart zijn geen keuze is.
In het huwelijk treden is daarentegen wel een keuze, een keuze die holebi's tot nu toe niet hebben.
Trouwens, het enige fundamentele verschil tussen het al bestaande samenlevingscontract en het wettelijk huwelijk slaat op adoptie. En hier zal in het geval van holebi's zelfs een aparte wet op komen.(als ik me niet vergis) Dus wordt er in feite gewoon gestruikeld over de term "huwelijk"? Belachelijk toch, niet?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timo
Het is echter bewezen dat bij het merendeel van de homofiele bevolking, deze aandoening (zo zou ik het toch noemen)...
Je blijkt er zo veel over te weten. Alleen weet je niet dat al ettelijke jaren geleden aangetoond is, en algemeen aanvaard door de medische wereld, dat homosexualiteit geen 'aandoening' of ziekte is.

-----> Ik beschouw dit echter wel als een aandoening (even erg dan kanker of aids) trouwens homosexuelen zijn de grootste verspreiders van het aids virus in de westenlijke wereld
Timo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2002, 20:06   #27
SoCal
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
-----> Ik beschouw dit echter wel als een aandoening (even erg dan kanker of aids)
Das dan goed voor jou. Ignorantie is altijd de makkelijkste weg.

Citaat:
trouwens homosexuelen zijn de grootste verspreiders van het aids virus in de westenlijke wereld
Dat mag dan misschien een feit zijn, maar zegt niks over homosexualiteit zelf. En aangezien je niks gegrond kan zeggen over dit onderwerp, neem ik aan dat je ook de onderliggende problemen van holebi's niet kent, laat staan begrijpt.
Oud 29 november 2002, 20:58   #28
secue
Vreemdeling

secue's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bestaat dat, domme vragen?
Heel vaak wordt een vraag als dom beschouwd, wanneer men er geen pasklaar antwoord op heeft.
Gewoon toegeven dat je iets niet weet, is geen affront hoor. Het siert je zelfs.
domme vragen bestaan zeker, die van jou was er één.

Citaat:
Mijn eerste instinct was, vooraleer ik me zelfs nog maar kón voortplanten, de zuigreflex, die naderhand overging in het eten bekomen en naar binnen werken bij het primaire hongergevoel. Om daar nu uit te concluderen dat de mens op aarde is om zichzelf vol te stouwen, lijkt me evenzeer uit de lucht gegrepen, als jouw stelling dat we er zijn om ons tot in den treure voort te planten.
en het instinct van een dier ontwikkelt zich idd van overleven (dus bij ons zuigen) en daarna past dat instinct zich aan met de opdracht het wezen doen voort te planten.

Citaat:
Hier bemerk ik een doorgedreven vorm van humaniseren van dieren. Je schrijft ze warempel 'denken' toe!
Je mag er niet voetstoots vanuitgaan dat een dier denkt, enkel en alleen omdat 'denken' tot je eigen begripswereld behoort.
en dat van "denken" moet je in de context van de passage zien hé.
Natuurlijk denken dieren niet wanneer ze instinctief bezig zijn, maar dit woord maakt de zin veel meer verstaanbaar.

Citaat:
Besef je wel dat je in deze regel iets totaal anders beweert dan in de voorgaande? Is het nu omdat ze denken, of omdat het in hun genen zit?
Mag ik je verder wel volkomen ernstig nemen?
Gesteld dat het bij ieder van ons in de genen zit, dan waren verschijnselen zoals gewilde kinderloosheid toch niet aan de orde? Iets wat trouwens ook bij dieren voorkomt. Observeer maar de hamsters, de black mollies etc.
*zucht*
natuurlijk zit het niet in hun genen, maar in hun instinct.
maar opnieuw heb ik dezelfde commentaar als bij het vorige.
Het maakt mijn zin het meer duidelijk!
En dat over hamsters die ongewild kinderloos zijn -> mislukkelingen heb je altijd!

Citaat:
Ik heb zoals je merkt geen probleem met homos, hun trouwplannen, en zelfs hun kinderwens, maar jouw jongen zijn, dat gaat me net één stap te ver.
oh, please, is dit een grap??

Citaat:
Wil ik best doen. Zeker wanneer jij niet echt met verpletterende argumenten voor de pinnen komt........
mijn argumenten zijn echter wel sterk, jij verstaat ze gewoon niet!
Ooit al van context gehoord? Dat je woorden in de context vaak anders moet lezen dan ze werkelijk geschreven zijn?? Mss wordt het eens hoog tijd daarvoor...

Citaat:
Kan je ermee leven dat ik het niet nodig heb om zin of nut te ontwaren in om het even welke levensvorm?
waarom leef je dan nog?

Citaat:
nog zo'n HT&D mop...

Ik merk aan je reactie dat je overal een woordje uitleg bij nodig hebt.
Je komt over als een vrij dom en naïef persoon, met alle respect.
Hopelijk ben ik nu duidelijker als daarjuist en realiseer je wel dat mijn standpunten vrij goed geargumenteerd zijn.
Oud 29 november 2002, 21:03   #29
deleteduser
Vreemdeling

Stuur een bericht via MSN naar deleteduser
Standaard

Tot mijn grote vreugde zitten hier dus blijkbaar homoliefhebbers. Angstwekkend vind ik dat, we mogen wel verdraagzaam zijn, maar we hoeven niet alles te pikken. Homoseksualiteit is daar één van, het is tegennatuurlijk, vroeger werd men afgemaakt voor deze misdrijf/ziekte.
Tevens ga ik volledig mee in de standpunten van secue, en is de persoon die daar tegen in gaat idd extreem hard met de homowereldgerelateerd, moet dringend een cursus Nederlands voor allochtonen gaan volgen en is tevens de meest domme en naïeve persoon ooit.
deleteduser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2002, 21:14   #30
SoCal
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Angstwekkend vind ik dat, we mogen wel verdraagzaam zijn, maar we hoeven niet alles te pikken. Homoseksualiteit is daar één van, het is tegennatuurlijk, vroeger werd men afgemaakt voor deze misdrijf/ziekte.
Vroeger wist men niet wat men nu weet. En vroeger werden de mensen makkelijker dom gehouden door godsdienstige dogma's. Homosexualiteit is zo natuurlijk als het maar kan zijn, de normaalste zaak van de wereld. Ik snap niet waarom zo iets onbenulligs mensen zoveel schrik kan aanjagen.(er problemen mee hebben is een teken van onbegrip en schrik)
Wettelijk gezien is het geen misdrijf, en medisch gezien is het geen ziekte. Dit zijn feiten, die heel wat straffer zijn dan jouw mening.

Trouwens, homofobie is WEL een ziekte, net als alcoholisme, racisme, enz...

Citaat:
we mogen wel verdraagzaam zijn, maar we hoeven niet alles te pikken.
Wie ben jij trouwens om te bepalen wat aanvaard moet worden en wat niet? Veel kennis ter zake om het te ondersteunen heb je alleszins niet.
Oud 29 november 2002, 21:21   #31
Timo
Vreemdeling

Timo's schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Timo Stuur een bericht via MSN naar Timo
Standaard

Citaat:
Als je dat niet gelooft mijn jongenIk heb zoals je merkt geen probleem met homos, hun trouwplannen, en zelfs hun kinderwens, maar jouw jongen zijn, dat gaat me net één stap te ver.
Excuseer homohuwelijken vind ik al uitermate ongepast, maar homo's of lesbiennes met kinderen, dit vind ik totaal niet kunnen. Ze kunnen misschien hun kind goed opvoeden, maar dit kan echter zorgen voor een extreem ontregelde sexualiteit van het desbetrefende kind. Het kind zal het als normaal beschouwen dat het twee vaders heeft, en zal ook in de eerste plaats denken dat het zo hoort te zijn. Zowel de moeder als de vader functie zijn essentieel in de opvoeding en ontwikkeling van de sexualiteit bij het kind.

Je kunt nu natuurlijk repliceren met : en wat met de kinderen die hun vader of moeder verloren hebben of de kinderen waarvan de ouders gescheiden zijn ----> is het niet algemeen gebleken dat deze kinderen aan dit gebeuren en zeker onderbewust trauma overhouden (in het bijzonder bij jonge kinderen), dat ook voor problemen zorgt in hun groei naar volwassenheid en sociaal en sexueel contact.
Timo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2002, 21:23   #32
M.
Vreemdeling

Standaard

Homoseksualiteit is zelfs egoïstisch
Ze laten anderen het werk doen om hun soort verder te laten bestaan
M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2002, 21:24   #33
SoCal
Vreemdeling

Standaard

Ik geef het op, hier heerst te veel ignorantie.
Oud 29 november 2002, 21:32   #34
secue
Vreemdeling

secue's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik geef het op, hier heerst te veel ignorantie.
fout, jij beseft dat je deze discussie niet kan winnen omdat je te weinig standpunten hebt die goed geargumenteerd zijn

Je weet dat het niet de bedoeling is dat een man een relatie heeft met een man. Zie maar eens naar het lichaam van een vrouw, het is gewoon duidelijk dat man en vrouw voor elkaar gemaakt zijn, en niet man en man. Daarom is er nu ook zoveel heisa rond...

Feiten zijn wat het is, een man is gemaakt voor de vrouw en omgekeerd.
Maar homo's vertegenwoordigen niet de bedoeling van het leven op aarde.
Met alleen homo's op deze wereld worden wij met uitsterven bedreigd, dit klinkt nu wel heel extreem. Maar als je deze wet gaat goedkeuren is het een stimulant om homo te worden, en daar sta ik absoluut niet achter!!
Oud 29 november 2002, 21:45   #35
deleteduser
Vreemdeling

Stuur een bericht via MSN naar deleteduser
Standaard

We zullen dan maar afsluiten met een korte en correcte slogan: HETERO POWAH
deleteduser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2002, 22:21   #36
Dimitri
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Tot mijn grote vreugde zitten hier dus blijkbaar homoliefhebbers. Angstwekkend vind ik dat, we mogen wel verdraagzaam zijn, maar we hoeven niet alles te pikken. Homoseksualiteit is daar één van, het is tegennatuurlijk, vroeger werd men afgemaakt voor deze misdrijf/ziekte.
Tevens ga ik volledig mee in de standpunten van secue, en is de persoon die daar tegen in gaat idd extreem hard met de homowereldgerelateerd, moet dringend een cursus Nederlands voor allochtonen gaan volgen en is tevens de meest domme en naïeve persoon ooit.
Tot mijn grote vreugde zitten hier dus blijkbaar homohaters. Angstwekkend vind ik dat, we mogen wel vrije meningsuiting hebben, maar we hoeven niet alles te pikken.
Homofobie is één van die meningen, het is tegennatuurlijk, binnenkort zal men waarschijnlijk worden opgenomen in inrichtingen voor deze ziekte.
Tevens ga ik volledig mee in de argumenten rond het homohuwelijk, en is de persoon die daar zonder gefundeerde argumenten tegenin gaat waarschijnlijk iemand die extreem hard met fundamentalisten is gerelateerd, die dringend een integratiecursus moet gaan volgen omdat hij fors achter loopt en een van de meest bekrompen en intolerante personen is die er nog over zijn.

Tevens wil ik nog even kwijt dat ik niet homoseksueel ben en geen enkele band heb of ooit heb gehad met homoseksuelen. Van degenen die zich aangesproken voelen tot bovenstaand betoog weet ik alvast hoe zij hun eigen ideeën omschrijven.
Dimitri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2002, 22:45   #37
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en het instinct van een dier ontwikkelt zich idd van overleven (dus bij ons zuigen) en daarna past dat instinct zich aan met de opdracht het wezen doen voort te planten.
Ik heb echt nooit weet gehad van die opdracht tot voortplanting.
Niemand las me ooit die oekaze voor.
Wie deelt het de 'lagere' diersoorten mee?
(Kijk eens aan, weer een 'domme' vraag )

Citaat:
en dat van "denken" moet je in de context van de passage zien hé. Natuurlijk denken dieren niet wanneer ze instinctief bezig zijn, maar dit woord maakt de zin veel meer verstaanbaar.
Uit je 'context' van twee volledige zinnen, kon ik echt slechts één contradictie puren. Heldere argumenten aandragen daarentegen, is compleet iets anders dan je eigen mantra eindeloos parafraseren.....
--------------------------------------

Citaat:
natuurlijk zit het niet in hun genen, maar in hun instinct.
Ik zal ook eens zuchten, en dan uit je eigen tekst quoten:
Citaat:
Elk levend wezen op deze aardbol (de mens even buiten beschouwing gelaten) is instictief aangelegd om zich in eerste instantie voort te planten
Citaat:
Je vergeet blijkbaar heel gauw wat je zelf uitkraamt.
Je spreekt jezelf weerom tegen.
Ik ga stoppen met u ernstig te nemen.
Dergelijke inconsequenties op een paar minuten tijd, geven mij het gevoel dat ik beter tegen mijn vissen argumenteer. Die hebben trouwens niet de behoefte zich voort te planten........

---------------------------------------------
Citaat:
Het maakt mijn zin het meer duidelijk!
Vind ik persoonlijk allesbehalve. maar ik laat die beoordeling al even graag aan anderen over........

Citaat:
mijn argumenten zijn echter wel sterk, jij verstaat ze gewoon niet!
Dat zal het geweest zijn.
Hoewel, argumenten?
Ik vind er geen.
Je herhaalt uittentreure dat voortplanting instinct is, (al dan niet) in onze genen zit, ons doel is......, zonder ooit maar iets constructief aan te dragen dat die beweringen staaft.

Citaat:
Ooit al van context gehoord? Dat je woorden in de context vaak anders moet lezen dan ze werkelijk geschreven zijn??
Doe me een lol en schrijf (con)tekst.
Ik wacht vol spanning.
Hoewel.......

Citaat:
waarom leef je dan nog?
Dat is privé.
Te merken aan jouw ijzersterke argumentatie heeft het trouwens weinig zin om jou dat te proberen diets maken.

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf
nog zo'n HT&D mop...
Neen, 't is bloedige ernst.
Was jouw suggestie 'Einstein' dan als een giller bedoeld?

Citaat:
Ik merk aan je reactie dat je overal een woordje uitleg bij nodig hebt.
Je komt over als een vrij dom en naïef persoon, met alle respect.
Zeer bizar. Respect voor domme en naïeve personen, is een gevoel dat mij volkomen vreemd is.
Maar eigenlijk zijn onze domheid en naïeviteit geen relevante zaken die deze discussie extra waarde verlenen.

Citaat:
Hopelijk ben ik nu duidelijker als daarjuist
Geen barst.
Je herhaalde slechts jouw initïele beweringen.

Citaat:
en realiseer je wel dat mijn standpunten vrij goed geargumenteerd zijn.
Benieuwd wie daar (buiten jezelf) nog aldus over denkt.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2002, 23:47   #38
secue
Vreemdeling

secue's schermafbeelding

Standaard

Haha, is goed, ik denk dat ik met mijn standpunten echter wel de mensen heb bereikt die ik heb willen bereiken.

Over het feit dat ik mezelf tegenspreek...
ik maakte de zin duidelijk leesbaar, als je een beetje logisch nadenkt dan ga je de conclusie's trekken die ik daarjuist al opbracht.

Maar goed, jij dus niet...
Oud 30 november 2002, 00:06   #39
hilke
Vreemdeling

hilke's schermafbeelding

Standaard

en elke keer komt het weer op hetzelfde neer ....

het gaat hier alleen over het homo-huwelijk niet over het feit of ze al dan niet kinderen mogen opvoeden

wat heb ik hier allemaal gehoord

de mens is gemaakt om zich voor te planten, wel dat ze dan maar eens een clausule in het hetero-huwelijk inlassen dat iedereen die trouwt ook kinderen MOET krijgen

sommigen gaan hier op reageren met "ze moeten dat nt, ze mogen dat, ze kunnen het" -> maw ze hebben dus een keuze wel laat de keuze om in het huwelijk te treden dan ook aan holebi's
mr jullie hebben zeker liever dan homo's trouwen met een vrouw en vice versa en dat ze dan vreemd gaan, goede redenering!

ook nog iets dat een man en een vrouw voor mekaar gemaakt zijn, ze passen in mekaar

ok daar heeft u gelijk in, mr dus u trouwt louter met een vrouw, omdat jullie zo mooi in mekaar passen

zelf ben ik bi, en ik zal u zeggen ik trouw niet, jamais, nu ja het valt te zien, tegen dat ik ga trouwen, met een man of vrouw i don't care, zal het homo-huwelijk er al wel zijn, ik ga eerst zien wat me financieel het beste uitkomt, je hebt echt geen vodje papier nodig om elkaar graag te zien, dat is MIJN mening, ik vind dat iedereen recht heeft om te trouwen

waarom zouden holebi's wel belastingen enzo moeten betalen, mooi hun steentje bijdragen, mr ze zouden niet mogen trouwen toch absurd

holebi's zijn meestal hoogopgeleide mensen met een hoog inkomen, het komt toch voor jullie en de staat beter uit als die mogen trouwen, brengt meer op dan dat ze het nt mogen hoor

mr daar gaat het niet om

ik vind gewoon dat iedereen de keuze moet hebben
we leven toch in een democratie

en dan ff in gaan op het kinder-thema
iemand zei dat kinderen uit 1 oudergezinnen er trauma's aan over houden, ik betwijfel dit ten zeerste, mr als dit zo is, neem die kinderen dan af!
holebi's mogen volgens u geen kinderen hebben, awel neem dan ook de kinderen van eenoudergezinnen af, als ze toch een trauma gaan krijgen, absurd hé, wel zo is ook uw stelling
hilke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2002, 00:25   #40
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri
Citaat:
Tot mijn grote vreugde zitten hier dus blijkbaar homohaters. Angstwekkend vind ik dat, we mogen wel vrije meningsuiting hebben, maar we hoeven niet alles te pikken.
Homofobie is één van die meningen, het is tegennatuurlijk, binnenkort zal men waarschijnlijk worden opgenomen in inrichtingen voor deze ziekte.
Tevens ga ik volledig mee in de argumenten rond het homohuwelijk, en is de persoon die daar zonder gefundeerde argumenten tegenin gaat waarschijnlijk iemand die extreem hard met fundamentalisten is gerelateerd, die dringend een integratiecursus moet gaan volgen omdat hij fors achter loopt en een van de meest bekrompen en intolerante personen is die er nog over zijn.

Tevens wil ik nog even kwijt dat ik niet homoseksueel ben en geen enkele band heb of ooit heb gehad met homoseksuelen. Van degenen die zich aangesproken voelen tot bovenstaand betoog weet ik alvast hoe zij hun eigen ideeën omschrijven.
Je ziet het Dimitri, op sommige gebieden is Vlaanderen (en ik zeg dit niet graag als Vlaming) ècht ACHTERLIJK. Ik heb er geen ander woord voor.
Nederland is op dit vlak, denk ik, veel progressiever en open-minded. Vlaanderen zit nog te veel onder de kerktoren. "Kijk daar! Twee homo's! Kom dat zien!". Gewoon belachelijk, achterlijk en vooral: geweldig onverdraagzaam.
Ik ben eens benieuwd wat al de homofoben hier aanwezig zouden doen als ooit jullie zoon afkomt met de boodschap "ik ben homo, papa". Ga je je zoon dan op straat zetten? Of laten opnemen in een ziekenhuis? Komaan zeg achterlijk volkje!!!

FREE YOUR MIND

Wat mij betreft mogen ze alle homofoben in een instelling steken.
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be