![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Elk levend wezen op deze aardbol (de mens even buiten beschouwing gelaten) is instictief aangelegd om zich in eerste instantie voort te planten. Een dier berust zuiver op zijn instict, net zoals in geval van leven en dood een dier eerst aan zijn eigen leven denkt. Bij de voortplanting is dit dus ook zo, zij planten voort omdat "in hun genen zit" zeg maar... Citaat:
Waarom is ons NUT dan anders dan de andere dieren? Omdat wij zogezegd 'hoger ontwikkeld' zijn? Omdat wij anders en beter zijn? Niks van, lariekoek en apekool! De bedoeling van elk levend wezen is in eerste instantie zich voort te planten. Logisch, toch? Maar volgens jou is dit dus niet zo... wat is dan volgens jou wel het nut van het leven, einstein? soit, terug ter zake Ik ben eigenlijk geen echte tegenstander van het homohuwlijk. Ik heb niets tegen homo's, dat ze doen wat ze willen, maar liefst uit mijn buurt... |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
iedereen doet wat hij/zij niet laten kan. Mijn goedkeuring hebben ze daarvoor zelden nodig en het kan me daardoor ook weinig schelen Hetzelfde met homifilie, mij kan het niets schelen dat mensen homofiel zijn, sommige homofiele mensen zijn zelfs zeer sympathieke personen. Maar ik distancieer me liefst van hun homoseksuele uittingen... als je begrijpt wat ik bedoel? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel vaak wordt een vraag als dom beschouwd, wanneer men er geen pasklaar antwoord op heeft. Gewoon toegeven dat je iets niet weet, is geen affront hoor. Het siert je zelfs. ![]() Citaat:
Citaat:
Je mag er niet voetstoots vanuitgaan dat een dier denkt, enkel en alleen omdat 'denken' tot je eigen begripswereld behoort. Citaat:
Mag ik je verder wel volkomen ernstig nemen? ![]() Gesteld dat het bij ieder van ons in de genen zit, dan waren verschijnselen zoals gewilde kinderloosheid toch niet aan de orde? Iets wat trouwens ook bij dieren voorkomt. Observeer maar de hamsters, de black mollies etc. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waar zit dan jouw probleem i.v.m. hun niet procreatief bezig zijn met sex? |
||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
-----> Ik beschouw dit echter wel als een aandoening (even erg dan kanker of aids) trouwens homosexuelen zijn de grootste verspreiders van het aids virus in de westenlijke wereld |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||||||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Natuurlijk denken dieren niet wanneer ze instinctief bezig zijn, maar dit woord maakt de zin veel meer verstaanbaar. Citaat:
natuurlijk zit het niet in hun genen, maar in hun instinct. maar opnieuw heb ik dezelfde commentaar als bij het vorige. Het maakt mijn zin het meer duidelijk! En dat over hamsters die ongewild kinderloos zijn -> mislukkelingen heb je altijd! Citaat:
Citaat:
Ooit al van context gehoord? Dat je woorden in de context vaak anders moet lezen dan ze werkelijk geschreven zijn?? Mss wordt het eens hoog tijd daarvoor... Citaat:
Citaat:
Ik merk aan je reactie dat je overal een woordje uitleg bij nodig hebt. Je komt over als een vrij dom en naïef persoon, met alle respect. Hopelijk ben ik nu duidelijker als daarjuist en realiseer je wel dat mijn standpunten vrij goed geargumenteerd zijn. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Vreemdeling
|
![]() Tot mijn grote vreugde zitten hier dus blijkbaar homoliefhebbers. Angstwekkend vind ik dat, we mogen wel verdraagzaam zijn, maar we hoeven niet alles te pikken. Homoseksualiteit is daar één van, het is tegennatuurlijk, vroeger werd men afgemaakt voor deze misdrijf/ziekte.
Tevens ga ik volledig mee in de standpunten van secue, en is de persoon die daar tegen in gaat idd extreem hard met de homowereldgerelateerd, moet dringend een cursus Nederlands voor allochtonen gaan volgen en is tevens de meest domme en naïeve persoon ooit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wettelijk gezien is het geen misdrijf, en medisch gezien is het geen ziekte. Dit zijn feiten, die heel wat straffer zijn dan jouw mening. Trouwens, homofobie is WEL een ziekte, net als alcoholisme, racisme, enz... Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Je kunt nu natuurlijk repliceren met : en wat met de kinderen die hun vader of moeder verloren hebben of de kinderen waarvan de ouders gescheiden zijn ----> is het niet algemeen gebleken dat deze kinderen aan dit gebeuren en zeker onderbewust trauma overhouden (in het bijzonder bij jonge kinderen), dat ook voor problemen zorgt in hun groei naar volwassenheid en sociaal en sexueel contact. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Vreemdeling
|
![]() Homoseksualiteit is zelfs egoïstisch
Ze laten anderen het werk doen om hun soort verder te laten bestaan |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Vreemdeling
|
![]() Ik geef het op, hier heerst te veel ignorantie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Je weet dat het niet de bedoeling is dat een man een relatie heeft met een man. Zie maar eens naar het lichaam van een vrouw, het is gewoon duidelijk dat man en vrouw voor elkaar gemaakt zijn, en niet man en man. Daarom is er nu ook zoveel heisa rond... Feiten zijn wat het is, een man is gemaakt voor de vrouw en omgekeerd. Maar homo's vertegenwoordigen niet de bedoeling van het leven op aarde. Met alleen homo's op deze wereld worden wij met uitsterven bedreigd, dit klinkt nu wel heel extreem. Maar als je deze wet gaat goedkeuren is het een stimulant om homo te worden, en daar sta ik absoluut niet achter!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Vreemdeling
|
![]() We zullen dan maar afsluiten met een korte en correcte slogan: HETERO POWAH
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Homofobie is één van die meningen, het is tegennatuurlijk, binnenkort zal men waarschijnlijk worden opgenomen in inrichtingen voor deze ziekte. Tevens ga ik volledig mee in de argumenten rond het homohuwelijk, en is de persoon die daar zonder gefundeerde argumenten tegenin gaat waarschijnlijk iemand die extreem hard met fundamentalisten is gerelateerd, die dringend een integratiecursus moet gaan volgen omdat hij fors achter loopt en een van de meest bekrompen en intolerante personen is die er nog over zijn. Tevens wil ik nog even kwijt dat ik niet homoseksueel ben en geen enkele band heb of ooit heb gehad met homoseksuelen. Van degenen die zich aangesproken voelen tot bovenstaand betoog weet ik alvast hoe zij hun eigen ideeën omschrijven. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand las me ooit die oekaze voor. Wie deelt het de 'lagere' diersoorten mee? (Kijk eens aan, weer een 'domme' vraag ![]() Citaat:
-------------------------------------- Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je spreekt jezelf weerom tegen. Ik ga stoppen met u ernstig te nemen. Dergelijke inconsequenties op een paar minuten tijd, geven mij het gevoel dat ik beter tegen mijn vissen argumenteer. Die hebben trouwens niet de behoefte zich voort te planten........ --------------------------------------------- Citaat:
Citaat:
![]() Hoewel, argumenten? Ik vind er geen. Je herhaalt uittentreure dat voortplanting instinct is, (al dan niet) in onze genen zit, ons doel is......, zonder ooit maar iets constructief aan te dragen dat die beweringen staaft. Citaat:
Ik wacht vol spanning. Hoewel....... ![]() Citaat:
Te merken aan jouw ijzersterke argumentatie heeft het trouwens weinig zin om jou dat te proberen diets maken. Citaat:
Was jouw suggestie 'Einstein' dan als een giller bedoeld? Citaat:
Maar eigenlijk zijn onze domheid en naïeviteit geen relevante zaken die deze discussie extra waarde verlenen. Citaat:
Je herhaalde slechts jouw initïele beweringen. Citaat:
![]() |
||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Vreemdeling
|
![]() Haha, is goed, ik denk dat ik met mijn standpunten echter wel de mensen heb bereikt die ik heb willen bereiken.
Over het feit dat ik mezelf tegenspreek... ik maakte de zin duidelijk leesbaar, als je een beetje logisch nadenkt dan ga je de conclusie's trekken die ik daarjuist al opbracht. Maar goed, jij dus niet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Vreemdeling
|
![]() en elke keer komt het weer op hetzelfde neer ....
het gaat hier alleen over het homo-huwelijk niet over het feit of ze al dan niet kinderen mogen opvoeden wat heb ik hier allemaal gehoord ![]() sommigen gaan hier op reageren met "ze moeten dat nt, ze mogen dat, ze kunnen het" -> maw ze hebben dus een keuze wel laat de keuze om in het huwelijk te treden dan ook aan holebi's mr jullie hebben zeker liever dan homo's trouwen met een vrouw en vice versa en dat ze dan vreemd gaan, goede redenering! ![]() ![]() ok daar heeft u gelijk in, mr dus u trouwt louter met een vrouw, omdat jullie zo mooi in mekaar passen ![]() ![]() waarom zouden holebi's wel belastingen enzo moeten betalen, mooi hun steentje bijdragen, mr ze zouden niet mogen trouwen toch absurd holebi's zijn meestal hoogopgeleide mensen met een hoog inkomen, het komt toch voor jullie en de staat beter uit als die mogen trouwen, brengt meer op dan dat ze het nt mogen hoor mr daar gaat het niet om ik vind gewoon dat iedereen de keuze moet hebben we leven toch in een democratie en dan ff in gaan op het kinder-thema iemand zei dat kinderen uit 1 oudergezinnen er trauma's aan over houden, ik betwijfel dit ten zeerste, mr als dit zo is, neem die kinderen dan af! holebi's mogen volgens u geen kinderen hebben, awel neem dan ook de kinderen van eenoudergezinnen af, als ze toch een trauma gaan krijgen, absurd hé, wel zo is ook uw stelling |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nederland is op dit vlak, denk ik, veel progressiever en open-minded. Vlaanderen zit nog te veel onder de kerktoren. "Kijk daar! Twee homo's! Kom dat zien!". Gewoon belachelijk, achterlijk en vooral: geweldig onverdraagzaam. Ik ben eens benieuwd wat al de homofoben hier aanwezig zouden doen als ooit jullie zoon afkomt met de boodschap "ik ben homo, papa". Ga je je zoon dan op straat zetten? Of laten opnemen in een ziekenhuis? Komaan zeg achterlijk volkje!!! FREE YOUR MIND Wat mij betreft mogen ze alle homofoben in een instelling steken. ![]() |
||
![]() |
![]() |