![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Citaat:
U bent weer een persoon zonder leven of kennis van DU-munitie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Beste WEbcrusader ik geloof niet dat U moslims onder uw kenissen heeft.
Het begrip "zonde" is bij de moslims hetzelfde als bij de andere religies van "het boek" - de "strengste" leefregels komen voor bij de Joden & die worden dan ook het frequentst overtreden. tijdens de grote vakantie zag ik hier in antwerpen moslima's met hun kroost ongestoord in fastfoodrestaurants niet-hjalal voedsel tot zich nemen.. ook het aantal niet-gehoofddoekte moslima's neemt in Antwerpen voortdurend toe.. Of dacht U dat er onder diegenen die in Turkije manifesteren voor de instandhouding van de Lekenstaat er niemand moslim is ? Het aantal verschillende leefstijlen en culturele attitudes onder moslims is minstens zo groot als onder christenen, zoals het aantal sektarische moslims ook zeker zo groot is als het aantal sektarische christenen. Elke religie is in wezen als een sekte begonnen : teruggaand op de bronnen van deze religies komt men steeds tot zeer sektarische uitspraken...
![]() |
#23 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De Islam is een potpourri van verschillende sektes met vele charismatische leiders: profeet Mohammed, zijn opvolgers, Khomeini, Bin Laden en vele anderen allemaal zo zoet als lammetjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Meneer handklappende esperanto,
ik ken heel veel moslims, de ene al fanatieker dan de andere... en ik bestudeer de Islam al heel lang. U heeft nog veel te leren. Elk geloof is mogelijk begonnen als een sekte, maar we spreken hier over actualiteit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dan kan je over "iets leren" praten. Het is niet omdat je een paar pilaarbijters ekent en de koran in het arabisch kan lezen dat je de mensen kent. Staat het feit dat diegenen die je kent moslim zijn een eventuele vriendschap in de weg of niet ? Indien je een dochter zou hebben, zou ze met de zoon van één van je moslimvrienden mogen trouwen ?
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Kijk we wonen hier al bijna in een moslimland, voor de rest ben ik inderdaad al veel in die landen geweest en logeer ik regelmatig bij een Marokkaans gezin in Casablanca... nu tevreden???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Als ze moeten beginnen sekten verbieden, dan is er nog veel werk aan de winkel: de RKK en al haar onderafdelingen zoals opus dei, jesuiten. En dan is er de Islam, vrijmetselarij met zijn vele loges.... Dus ik vind het onzin.
Laatst gewijzigd door Argusx43 : 4 september 2007 om 18:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Vrijmetselarij is geen sekte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Het is niet dat ik scientology ga goedpraten, integendeel. Het is een van de ergste. Maar iets als de loge of de jesuiten bijvoorbeeld hebben door de eeuwen heen hun invloed en macht gehad op vele zaken. En wie controleert dat, of kan dat wel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Hoe graag ik ook alle "spirituele" troep zou zien weggebezemd, ik heb er geen vertrouwen in dat men deze "scientology-"griezels veroordeeld krijgt.
![]() |
#35 | ||
|
![]() Citaat:
Ge kunt echt niet één religie boven een andere stellen, of één sekte minder bezwarend vinden dan een andere. Alle vormen van georganiseerde religie, inclusief het kapitalisme, zijn even gevaarlijk en dwaas. Allemaal voor de rechter dus.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() De radioactieve vervuiling van verdampend U-238 bij inslag van een DU-projectiel bestaat maar is niet zo groot zoals dit in de media wordt beschilderd.
Ik ben tegen DU maar de bewering dat het gebruik ervan tot een ware fallout leidt is sterk overdreven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
En ontkent u dat bijv. in Zuid-Irak het aantal kankergevallen en andere afwijkingen (vnl. onder kinderen) sterk is toegenomen na gebruik van DU in '91 en recenter? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen, dit ontken ik niet. DU was onnuttig om te gebruiken, ordinaire tungsten-penetrators konden de Iraakse T-72 wel aan. |
|
![]() |
![]() |