![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Vreemdeling
|
![]() Als allochtoon leven in belgie word moeilijker met de dag. Het is nog geen echte ramp als men vergelijkt met andere landen maar het gaat toch die richting uit. Ik snap niet waarom mensen gewoon reacties zetten zonder dat ze de moslims kennen en dat ze alleen maar dinges doen of zeggen nadat ze dinges horen van andere mensen. Het is spijtig dat we dit niet kunnen aanpakken. Hoe dom is da nu een anti islam betoging? voorwa is da goed? ge kunt beter op uw paard springe en de kruistochten starten waarmee de amerikane al mee bezig zijn samen met de joden... maarjah ik ben maar een allochtoon wie luistert er naar mij
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil wel stellen dat het geen anti-islam-betoging is, maar een betoging tegen de verregaande islamisering. Ik heb geen probleem met mensen die in de islam geloven, maar de verregaande eisen en vooral toegevingen van onze slappe politici moeten gestopt worden: - sluiten of afplakken cafetaria van zwembad tijdens moslima-zwemuurtje. - eisen om paaseieren te verbieden - ... Ik vind dat, wie in België leeft, toch moet proberen te leven naar de geplogenheden van hier. Ik denk dat dat best te rijmen valt met de islamitische geloofsovertuiging. Maar ik zie de goede wil maar van één kant komen. Ik heb niets tegen hoofddoeken in het straatbeeld, maar als de wet zegt, dat iemand in openbare functie geen religieuze symbolen mag dragen, dan moeten de moslims daar geen uitzondering op eisen. Er is een onderscheid als een Belg een schaap wil dooddoen op beestachtige wijze, of als een moslim dat wil doen. In het laatste geval knijpt de politie wel een oogje dicht. Het ligt trouwens niet alleen aan allochtonen. Er lopen hier ten eerste inderdaad racisten rond, maar bij mijn weten is dat een minderheid (jaja, wegens deze post alleen al zullen sommigen mij ook brandmerken als racist, maar ikvind niet dat ik dat ben) Ten tweede geven de overheid of openbare instellingen vaak ook blijk van positieve discriminatie ("allochtonen worden aangemoedigd te solliciteren"). Bij veel mensen schiet dat in het verkeerde keelgat. En dat is dan geen bekrompenheid of racisme, maar een zich-gediscrimineerd-voelen. Onlangs een lezersbrief gezien als reactie op de verijdelde bomaanslagen in Duitsland: "Telkens moslims in het nieuws komen, is het negatief. Maar van ons, burgers, wordt wel verwacht dat we deze mensen met de glimlach welkom heten ." Je kan er nu de nieuwsmakers van verdenken dat het racisten zijn, maar ik vind het een rake stelling |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Vervang allochtoon door "personen die extreme eisen stellen (vaak moslims)" en je kan gelijk hebben. Is dat een slechte zaak ? HELL NO ! Spijtig genoeg is het je reinste onzin en wordt het deze eikels steeds makkelijker gemaakt door creaturen als jos geysels en vera dua. Ik denk niet dat goed menende en integrerende allochtonen hier veel tegenwind voelen. De Vlaming is al eeuwen zeer gastvrij op voorwaarde dat zijn eigenheid niet aangetast wordt.
Laatst gewijzigd door Lord Snooty : 7 september 2007 om 08:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik vind ook dat, als Vlaanderen al racistischer zou geworden zijn, de regering de schuldige is, ze moeten strenger optreden tegen allochtone criminelen en minder toegevingen doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() Nee, dat is waar, mijn man bijvoorbeeld heeft weinig of geen last van racisme. Toch zijn er mensen die, alleen al door te horen dat hij een moslim is menen te weten dat ik steeds 3 meter achter hem moet lopen, niets te zeggen heb thuis, in een burka ronloop en bijstand trek. Klinkt dat bekend in je oren Lord Snooty? Of klinkt dat in jouw oren zeer gastvrij?Jouw meningen veranderen van dag tot dag.
Laatst gewijzigd door Laya : 7 september 2007 om 08:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya ![]() Euh... ik ga straks een handdoek rond mijn haren draaien, het is nogal vettig door de verschillende massages die ik daarnet op allerhande plaatsen op mijn lichaan heb ondergaan, daarom ga ik het wassen, dan ben ik mss wel een hoofddoekdraagster ja.(Ik kan het je ook aanraden, zo een verwenkuur, mss sla je dan niet meer in paniek wanneer je een dame in burka ziet) ![]() Tijdens carnaval mag het dan wel, gemaskerd zijn? Als je't mij vraagt is een burkadragende moslima in Walibi het toonbeeld van integratie. Jouw reactie: That's the spirit : deze moslimtroel is dus verontwaardigd dat de gemiddelde Vlaming nogal weigerachtig staat tov het dragen van een burka ![]() Je stelde daar dat ik in mijn boerka bijstand ging innen, niet? Ik heb hier op Belgische bodem 1x een groep toeristes in boerka met een gids gezien: op de Grote Markt in Brussel. Anders nog nooit. Zoals de meesten hier, correct me if I'm wrong, walg ik niet van een boerka op vlaamse bodem, ik zou een beetje medelijden hebben met dat mens mss maar walging? Nee. Ik walg wel van de idee van straten vol boerka's op vlaamse bodem of nog erger, er zelf om één of andere reden een moeten aantrekken. Wat je daar zegt ivm het integreren van moslims en eisen stellen geef ik je gelijk. Is nogal wiedes, ze krijgen bijna alles wat ze vragen, ze zouden gek moeten zijn om er niet van te profiteren. De schuld ligt bij de regering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zonder dat we de moslims kennen ???? Lef heb je wel,WTC torens,kopkes afsnijden,aanslagen allerhande....... Jij weet duidelijk niet,dat en waar er zich moslims bevinden het grote HEISA is,geen enkel land dat er heeft ontsnapt eraan. Het is juist omdat we ze zeer goed kennen.......... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Burger
|
![]() Citaat:
"Bij wijze van spreken" hoe is dat in je lievelingstaaltje ? رقم الخطبة ... juist ja. محمّد يمصّ
Laatst gewijzigd door Lord Snooty : 7 september 2007 om 13:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 7 september 2007 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hier zou ik dus niet opkomen hé ... heb je daar al eens met je psy over gepraat ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Burger
|
![]()
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
islamfacts, noemt ze en die groeit met de dag. Dringend tijd om ze te organiseren. Ik zie de bomen niet meer in het oerwoud van gewelddaden. Enne: ik ben nog maar een jaartje bezig....
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Burger
|
![]()
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar ja: in een democratisch land wordt een partij, die wel hardere standpunten durft innemen het verdomhoekje ingeduwd, door de andere democratische partijen en door de bevolking, die die andere democratische partijen blijft steunen. Gisteren toevallig nog een 'debat' gezien tussen linkse indioten en Wilders in Nederland.... Zelfde houding, behalve dan het cordon sanitaire.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |