![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveel percent SB en belastingen betaal je? | |||
minder dan 20% |
![]() ![]() ![]() |
8 | 30,77% |
tussen 20 en 30% |
![]() ![]() ![]() |
5 | 19,23% |
tussen 31 en 40% |
![]() ![]() ![]() |
3 | 11,54% |
tussen 41 en 45% |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,85% |
tussen 46 en 50% |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,85% |
tussen 51 en 55% |
![]() ![]() ![]() |
3 | 11,54% |
tussen 56 en 60% |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
tussen 61 en 70% |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,85% |
tussen 71 en 80% |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,85% |
meer dan 80% |
![]() ![]() ![]() |
3 | 11,54% |
Aantal stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Zij die boven de veertig procent betalen, zijn zéér zéér welvarend. De hoogste belastingsschijf is 50 % en die geldt dan nog maar voor een deel van het inkomen. De rest ligt lager, en er is zelfs en deel vrijgesteld van personenbelasting. Wat maakt dat iemand die meer dan 40 % aan personenbelasting betaalt, zéér dringend een goede boekhouder moet opzoeken, om samen te zoekn hoe het best belastingen kunnen worden 'omzeild'. Niet te verwarren met 'ontduiken' ! Met 'omzeilen' blijf je binnen het wettelijke kader, met 'ontduiken' niet !
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Al twintig jaar niet meer.
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Monaco niet... is niet nodig, maar idd. ik verblijf hier slechts een deel van de tijd. Sinds kort weinig genoeg om hier niet meer te moeten dokken.
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() Waarom niet? Het zijn verplichte bijdragen aan de overheid. Ze hebben wel een specifiek doel. De verpakking is anders, maar fundamenteel zijn het wel degelijk belastingen. Waarom niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 13.5% sociale zekerheid,8% gemeentebelasting, 27% belastingen aangevuld met de speciale bijdrage, en dan nog eens 21% btw . Gespekt met enkele 100den euro's aan toeslagen en milieutaxen.
Basis belastingen die we hier betalen zijn dus 48.5% Misschien dat het volgend jaar wat minder gaat zijn, dankzij de aankoop van deze woning.
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zijn bijdragen ter verbetering vd gezondheid van iedereen. We hebben de beste gezondheidszorg van de hele wereld, toegankelijk voor iedereen, en dat wens ik zo te houden. Dus nee, ik beschouw die bijdrage niet echt als "lasten".
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pietje, met 13.5% van mijn butto loon kan ik me een leuke, allesdekkende verzekering afsluiten. Da's een €380, per maand.
En ik heb er eigenlijk geen probleem mee. Alleen , dat dat geld van ons allen eens efficiënt gebruikt zou worden. Zoals het Kiwi model voordoet in Nieuw Zeeland.
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Neen, helemaal niet vergeten.
Ik heb het -als je duidelijk leest- enkel over de personenbelasting. Niet over andere belastingen. Want dan wordt het wat ondoorzichtig, en zie je op den duur de bomen in het bos niet meer staan...
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Wat mij betreft is ALLES wat door de staat wordt ingehouden om 'diensten' ahum te verlenen belastingen, alleen het naamkaartje verandert.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
-op je huis, dat je kunnen kopen of bouwen hebt met de overschot NA belastingen -op al de goederen en diensten die je koopt NA belastingen -op erfenissen die je erflatenden hebben verworden NA belastingen te hebben betaald en ga zo maar door.... geplukt word je!
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
a. hoe rijker je bent b. in een aangenamer land je woont. Gelukkig heb je in die landen met een torenhoge belasting een alternatief : je kan partijen aa de macht brengen via je stembiljet die die belastingen verlagen en de leefkwaliteit kunnen reduceren tot dat van een Liberia bvb...
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() ![]() Ongelofelijk akelig en slecht wonen is het hier.... Ge hebt gelijk, 1Hand... Allemaal thuisblijven alsjeblieft... (Hollanders, hier hebt ge echt niks te zoeken... [dienstmededeling])
The pen is mightier than the sword, and considerably easier to write with. Laatst gewijzigd door Desiderius : 6 september 2007 om 17:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat is het dan wel natuurlijk?
![]() |
![]() |
#38 |
Parlementslid
|
![]() ikke betaal lekker 0% belastingen
![]() ![]()
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() ik trek geld terug omdat zo weinig verdien ; algoe .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En iedereen vergeet altijd de gemeentebelastingen (let er eens op) wat meestal rondom de 7% is bovenop de gewone belastingen. Dus 50% wordt dan 57%.
Geen nuance mijn gedacht.