![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
dit terwijl de middeklassers belangengroepen genoeg hebben met veel meer middelen dan die van de armen ? dit terwijl alle andere belangen groepen ook exclusief geinteresseerd zijn in de belangen van hun doelgroep ? ![]() ![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uw solidariteit treft weerom de verkeerde groep!
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 6 september 2007 om 20:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
laat nog staan dat hij op het beetje spaargeld nog belasting moet betalen - dan gaat dat nog altijd veel minder kosten dan wanneer hij belasting moet betalen op zijn arbeid (zoals nu ) dus ik blijf erbij - invoeren die handel ( en met het geld dat binnenkomt - gebruiken om belasting op arbeid te verminderen ) en zo zal de kleine man dan weer meer kunnen sparen ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 6 september 2007 om 22:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn niet de belastingen op spaargeld die naar omhoog moeten, maar de belastingen op arbeid die naar beneden moeten. En dit kan op de eenvoudigste wijze door besparingen. We kunnen al beginnen met de rvf af te schaffen. Dat is toch niet meer of minder dan een beschutte werkplaats van ex-politiekers, waarvan ge geen enkel voorstel moet verwachtten dat hunzelf zal raken (bvb aftobbing van de abnormaal hoge staatspensioenen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alsof kapitaal in Belgie niet wordt belast. Alleen is de tendens in de ons omliggende landen om het kapitaal minder te gaan belasten (en gaat de rvf hier voorstellen om kapitaal hier meer te belasten, ipv te gaan besparen - of hoe belasting op kapitaal de abnormaal hoge staatspensioenen gaat moeten betalen).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Strikt genomen zit er ook een juridisch kantje aan. Bij de aankoop van een obligatie sluit je een contract met de bank en onderteken je ook voor akkoord aan de gestelde voorwaarden. Maar als dit doorgaat veranderen die voorwaarden en kan je principieel een ontbinding - terug nemen van de obligatie - van het contract eisen. Laatst gewijzigd door daiwa : 7 september 2007 om 00:31. |
|
![]() |
![]() |