![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 10 september 2007 om 22:50. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog niet bij stil gestaan waarom dat juist nu moet gebeuren? |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
In 't slechtse geval , een truukje om de zaak een week uit te stellen. Een uitstel van een week , een week langer crisis ... laat ze maar doen dat is goed, hoe langer deze crisette duurt hoe meer men in 't buitenland zal opkijken a la "allez duurt dat daar nu nog ?" en dat is in 't nadeel van de franstaligen. Dat zij zouden proberen uit te stellen wist je op voorhand he. mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
Laatst gewijzigd door UFSIA : 10 september 2007 om 23:36. |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet tegen het VB , maar ik zie het nva ook een rol spelen die ze in een kartel met het VB niet zouden kunnen spelen. Nu kan de nva tenminste trachten de cdv vanbinnenuit helpen radicaliseren. Dat is ook een verdienste he. mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
#25 |
Staatssecretaris
|
![]() de standaard:
Van Rompuy heeft ondertussen een zorg minder. Zo komt de kamercommissie van Binnenlandse Zaken ten vroegste volgende week dinsdag samen. De vergadering van morgen werd uitgesteld wegens agendaredenen. Fractiedagen verhinderen morgen de aanwezigheid van Ecolo-gekozenen. Donderdag moet dan weer de MR om dezelfde reden verstek laten gaan. CD&V-fractieleider Pieter De Crem besloot daarom tot uitstel. Hij ontkende dat Van Rompuy zich ermee had bemoeid. 'Fractiedagen zijn een geplogenheid. Het politieke jaar start pas in oktober. In september doen we het wat rustiger aan.' De redenering klinkt vreemd. Tenslotte vroeg ook CD&V een behandeling bij hoogdringendheid van de wetsvoorstellen die BHV willen splitsen. Door het uitstel kan de commissie ten vroegste op 26 september de bespreking daarvan aanvatten. |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() op die week zal het nu ook niet aankomen zeker? en niet vergeten, de onderhandelaars willen NIET dat België splitst hé, of je er nu mee eens bent of niet, respect voor een andermans mening, dat mag toch?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#27 |
Staatssecretaris
|
![]() dat men dan ook een beetje respect voor de grondwet heeft hé, onverwijld in 2004...onverwijld nu....tja een week meer of een jaar meer is allemaal goed zeker?
|
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vergeet niet dat het Grondwettelijk Hof heeft gezegd dat er een oplossing moet komen, niet dat die oplossing een splitsing is. We kunnen ook weer naar de situatie van vroeger hé.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#29 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Hij is geboren en getogen in Brussel (Etterbeek) en is op Sint Jan naar school geweest (net zoals ik!). Maar of hij een Vlaamse reflex heeft zou ik niet durven zeggen. Een echte CVP-er. |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() De democratische meerderheid wil een splitsing. Niet goed genoeg? Jammer : ze zal er komen!
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hij zal nu niet gaan stemmen
de lauwe Vlaamse leeuw want als de Walen dreigen begint hij snel te schijten zijn hele broekske vol
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#32 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Niet zo vreemd!!! Wij zijn dat gewoon van de Vlaamse Christen Democraten. Zij zullen Vlaanderen trouw verraden. Hoogdringend betekent toch onmiddellijk. DECREM doet het altijd wel rustig aan als de Vlamingen om iets vragen. Maar moest het een vraag van de andere kant geweest zijn dan had hij het waarschijnlijk wel ONMIDDELLIJK op de agenda geplaatst. Laatst gewijzigd door Patrik : 11 september 2007 om 17:14. |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Staatssecretaris
|
![]() voor 1830 bedoel je?
|
![]() |