![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die man heeft zijn vrouw en kinderen niet laten creperen. En als dat zo was, was hij dat natuurlijk ook.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Inderdaad: heeft er iemand de mening van die vrouw gevraagd? Eigenlijk gaat het eerder over haar dan over haar man. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Oké, hoe noem jij het dan om je vrouw medische hulp te weigeren bij een bevalling, die nota bene nog een risicobevalling was. En hij heeft inderdaad niet eens HAAR mening gevraagd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is niet verkeerd afgelopen, dus zijn oordeel was niet (al) te verkeerd.
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als de vrouw weigert, komt er hier natuurlijk een ander ethisch dilemma om de hoek piepen, namelijk of een zwangere vrouw recht heeft om zelf te beslissen over haar behandeling (gezien ze hiermee meebeslist over het lot van haar kind). Dat is een heel moeilijke ethische discussie, en ik denk niet dat daar algemeen geldende principes rond kunnen geformuleerd worden.
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Maar het was geen medisch gefundeerd oordeel. Voor hetzelfde geld liep het wel verkeerd af en voerden we hier nu gegarandeerd een andere discussie. Wedden dat het dan wel de racistische dokter zou geweest zijn, die niet wou helpen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach toe. Met dergelijke insinuaties leidt een discussie nergens toe.
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zelfs al in Geel... Maar er is niets aan de hand met de islam in Europa, hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Daar ben ik nog niet zo zeker van. Mijn vingers tintelden ook om zoiets te schrijven.(Spijtig dat het niet fout is gegaan). En dan bedoel ik niet dat het spijtig is dat het kind niet dood is, maar gewoon, het is jammer dat het niet is fout gegaan. Dan had de gynecoloog toch moeten naar binnen gaan. En dan?
Ik vind de manier waarop GIJ u in allerlei bochten wringt om die meneer met zijn ACHTERLIJKE denkbeelden schoon te praten ("zijn oordeel was toch zo slecht niet") volslagen walgelijk. De vrouwen die de afgelopen honderd jaar gestreden hebben voor zelfbeschikking, zullen u dankbaar zijn. Waarom hebt gij toch zo een ziekelijke drang om alles wat van moslims komt, goed te praten, terwijl alles wat nog maar ruikt naar kritiek op de islam meteen te verguizen? Ik vraag het mij oprecht af. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik praat niemand schoon. Ik vind die kerel ook een onverdraagzaam individu die ik liever niet als vriend wil.
Maar die kerel wou niemand dood. Ik verguis geen kritiek op de islam, noch praat ik alles wat moslims doen goed.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() DIE kerel zat er alvast geen knijt mee in als ofwel zijn vrouw ofwel zijn ongeboren kind dood zou gegaan zijn. In tegendeel: hij VERHINDERDE dat er hulp geboden werd.
en hoe noem jij dat dan?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk. Die kerel had btw natuurlijk niets te verbieden. Maar goed.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ter info:
30/06/1997 Correctionele rechtbank van Brussel, 30 juni 1997 Vormt een misdrijf tegen de artikels 1 en 2 van de wet, de weigering om zich door een arts van Afrikaanse herkomst te laten verzorgen wanneer men in de spoedopname wordt opgenomen. De beklaagde riep in aanwezigheid van getuigen “Nee, die vuile “bougnoul” zal me niet aanraken”. Tekst van het vonnis (pdf-bestand) Citaat:
Maar ja, in dit geval ging het niet over een uebermenschelijke pedofielenaanhanger. Note: het vonnis vermeldt nog geen discriminatie op basis van sexe. Ondertussen is de wet uitgebreid.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt dat al eens gezegd.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en ik zal het blijkbaar moeten BLIJVEN zeggen telkens als er zo'n moslimtrut door haar vent verhinderd wordt om hulp te verkrijgen van een mannelijke arts!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 september 2007 om 21:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom is ze een trut omdat ze een klootzak heeft als vriend? Enfin, dat terzijde.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb het over de trut die niet mag onderzocht worden door een mannelijke binnenMUISarchitect.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Gouverneur
|
![]() Farid Zahnoun, de oprichter van de extreemrechtse en reactionaire organisatie 'Jongeren voor islam', predikte in één van de bijeenkomsten (meisjes door een dik gordijn gescheiden van de jongens) het volgende: "Het eerste wat je MOET doen als je in een ziekenhuis terechtkomt, is de DE MANNELIJKE DOKTERS WEGSTUREN, het is ons recht want het is ons geloof."
Zo sluipen de islamitische wetten overal binnen in alle geledingen van de maatschappij en worden niet-moslims gedwongen om zich te onderwerpen aan de islamitische wetgeving, want deze staat boven de seculiere wetten, althans volgens deze fundamentalisten.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en waarom is dat een trut?