![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eens een lawine aan het schuiven gaat kan echter geen koning ze nog tegenhouden. Met dank aan Franstalig Belgique. ![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er komt mij een Costa-achtige rioolgeur in de neus, maar het kan ook een belgische lijkgeur zijn.
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
![]() politiek gewicht van Dehaene? nul...mediatiek echter... politiek gewicht van Verhofstadt? bijna nul dus...mediatiek echter...
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() Doet me denken aan de nazis. Die hadden de bevolking ook onder de knoet. Wetende dat ze de oorlog niet konden winnen, toch koppig het ganse land mee in de vernietiging storten.
![]() |
#28 |
Burger
|
![]() Dit is een regelrechte "coup" van het oude regime die het niet kunnen accepteren dat de nieuwe generatie politiekers er een ander kijk op na houden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In WO1 zijn ze 4 jaar bezig geweest voor 100 m grond op die manier.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bel me! virmiljoen +32 477 26 50 58 (http://frietmetstoofvlees.blogspot.c...s-leterme.html)
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraagje, serieus... Ben jij als kind ooit door Leterme misbruikt geweest?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ah, water onder de brug. Wat zijn mijn persoonlijke besognes vergeleken met het misbruik van het vertrouwen van 800.000 kiezers...
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik mag trouwens van ganser harte hopen dat ze de Leo, niet Delcroix maar de snijboon Tindemans, uitnodigen voor het Comité der Wijzen. Hij mag dan zijn vertolking nog eens ten beste geven... "De grondwet is geen vodje papier!"... Schitterende televisie wordt dat!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Verder is die raad der wijzen totaal ondemocratisch. Maertens en Claes lijken enkel wijs omdat zij geen rekening meer hoeven te houden met de kiezer. Die raad dient enkel om de kiezer uit te schakelen. Een typisch Belgisch reflex. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() [quote=Fieseler;2941595]
Citaat:
hou het nog even stil, maar in t militair hospitaal van Neder-Overheembeek wordt al een paar weken naarstig gewerkt aan het weer tot leven roepen van Gaston Eyskens ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Er zullen nog demonische krachten gaan opdoemen om La Belgique te redden. Let maar op.
De Vlaming bang maken is nog het minste van wat er gaat gebeuren. Rampscenario's zullen ons voorgespiegeld worden door professoren en bv's, indien splitsing. (Martens is al een paar weken terug begonnen op tv) Verder zie ik nog heksenjachten ontstaan naar mensen die hun mening over "Vlaanderen onafhankelijk " verkondigen. Tot en met broodroof en bedreigingen. Let maar op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() . fout gelezen
Laatst gewijzigd door Anna List : 20 september 2007 om 09:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu vind ik eerlijk gezegd Verhofstadt absoluut geen topper... Integendeel, een mannetje dat zovele keren plat op de buik ging voor de Franstalige eisen.
|
![]() |
![]() |