![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jep! Ge voelt dat toch?
|
|
|
#22 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wil je nu zeggen dat Verhofstadt de global warming niet op eigen houtje een halt heeft toegeroepen?
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik woon in een héél groot huis met hoge plafonds dat ik maar niet verwarmd krijg. Het voordeel in de snikhete zomer is dat het binnen koel blijft. Nu heb ik, jawel!, mijn bodywarmer aan. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Staatssecretaris
|
Derstraks een aanval gehad van boze kastanjes die zich verschuild hadden in de bomen. Met een berekende sprong vielen ze massaal op me hoofd neer. Sommigen zelfs met bolster.
Laatst gewijzigd door Spliff : 20 september 2007 om 22:24. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
hier hangen alle bladeren nog stevig aan de bomen
al zou ik willen dat ze beginnen vallen, dan gaat het wat gespreid over een maand ligt hier elke week weer een pak van 30cm in mijnen hof hier staan enkele joekels van beuken en eiken voor de deur en daar hangen heeel veeel blaadjes aan... en verder heb ik de chauffage 's avonds ook opstaan hoor lekker 20 a 21 graden
|
|
|
#26 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
bij ons staat die zelfs in de zomer nog op
|
|
|
#29 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb me van mijn veel te grote huis met tuin ontdaan en woon nu op een eerder klein maar comfortabel appartementje.
Het is nu half zeven in de morgen. Er heeft sinds vorige winter geen verwarming meer opgestaan en het is hier 20 graden binnen. Laat het buiten maar grijs en koud zijn zodat Mitgard zich in zijn nopjes voelt. Mensen met grote herenhuizen en veel te hoge plafonds en winterhanden raad ik aan er valse te steken. Van werken krijgt een mens het lekker warm.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 21 september 2007 om 05:34. |
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een verwarming heeft als enige nut ervoor te zorgen dat de leidingen niet bevriezen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
|
Citaat:
En ik werk veel, tuinen moeten onderhouden worden. Ik heb groene vingers: ik hou vd prlanten, ik ga wel eens een boom omzagen enzo. En winterhanden, helaas! Dat kies je niet maar dit is erfelijk. Ik heb ook last van wintervoeten, maar minder erg. En ik heb het weer koud, maar ik klaag niet, het is er de periode voor. |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
|
Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Europees Commissaris
|
Lekker weertje vandaag !!
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Veel te warm
|
|
|
|
#37 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
Dat kan ik me voorstellen, als ik zo je foto bezie.
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|