![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat niet wil zeggen dat de fiscale fraude niet moet aangepakt worden, maar dat hoort bij de dagelijkse hypocrisie van die burgers die er van profiteren en politiekers die samen met vrienden en familie ook wel zullen weten hoe ze bepaalde vormen van fiscale fraude in hun voordeel kunnen laten draaien. Als je ziet hoe sommigen pakken vetbetaalde "bij-jobjes" hebben oa, dan volgt de rest ook wel... Als men maar jacht maakt op het VB. D�*t is pas belangrijk voor het land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ideëel =/= historisch, daar hebben liberale mensen het blijkbaar knap lastig mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vind uw argumentatie niet echt overtuigend. Feit: flat tax maakt controle oneindig makkelijker. Feit: de controle is hét pijnpunt bij het huidige systeem Btw: kan u mij eens wat 'historische' voorbeelden geven van flat tax regimes? Want voor zover ik weet is dat voor het eerst ergens ingevoerd een jaar of 15 geleden. En ik ken geen enkel land dat het heeft ingevoerd en er weer vanaf is willen stappen. En btw: wat voor een onzin is dat nu weer dat er geen marktwerking is bij kapitalisme. Er is geen marktwerking bij overheidsdiensten en andere monopolies dat is bekend, vandaar dat daar de prijs/kwaliteit verhouding zo abominabel is, maar het aantal privespelers dat monopolist of oligopolist is is erg beperkt. (en daar moet natuurlijk tegen opgetreden worden) Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 23 september 2007 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() De sociale fraude is gigantisch én structureel.
Het lijkt me logisch dat eerst en bijzonder grondig aan te pakken vooraleer de mensen het kwalijk te nemen dat ze hun centen niet willen afgeven aan een stelletje profiteurs en mafiabazen. Prioriteiten stellen dus. Reynders heeft zeker geen ongelijk.
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat Reynders doet is met nen bazooka op muizen jagen terwijl er een troep levensgevaarlijke krokodillen voor zijn voeten ligt. De zin voor proportie is bij die mens compleet zoek. Arme mensen straffen en de rijken laten plunderen. Niet schoon. Die man verdient de goelag. Of een Jezuiten-opvoeding. Wat op hetzelfde neerkomt.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |