![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Banneling
|
Citaat:
hoezo geen prijs voor BHV ? |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Parlementsvoorzitter
|
De Standaard van vandaag... read it and weap!
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ontoelaatbaar. Zeker voor een nationalistische historicus als BDW.
|
|
|
#25 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Oh enne... zoals ik al zei zou het voorstel van een federale kieskring (voor mij niet gelaten) niet kunnen voor de Franstaligen want de heer Maingain heeft al laten weten dat het voor hem niet als pasmunt kan dienen voor de splitsing van BHV. Laten we ons maar al voorbereiden op de zoveelste Vlaamse knieval...
|
|
|
|
|
#26 |
|
Banneling
|
DE MORGEN VANDAAG
Bij de N-VA reageerde men veel minder positief op het idee van de MR. Daar daalde de sfeer helemaal onder het vriespunt, toen ze vernamen dat was uitgelekt dat voorzitter Bart De Wever een 'uitschrijvingsrecht' op tafel zou hebben gelegd om het B-H-V-dossier te ontmijnen. De Wever zou alle Belgen de mogelijkheid willen geven om in een andere kieskring te stemmen. http://www.demorgen.be/dm/nl/nieuws/....bron=homeArt1 totdaar het stijve been van de CD&V N-VA ... bye bye Bart ... Laatst gewijzigd door Anna List : 25 september 2007 om 08:17. |
|
|
|
|
#27 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ik begrijp vooral al die naieve Vlaams-nationalisten OOK HIER OP P.BE !!! niet die zo naief waren te denken dat het kartel de Vlaamse belangen ging behartigen ... hopelijk ontwaakt de Vlaamse Beweging (HALLO VVB !!! ANYONE HOME ???) uit haar naieve droom dat Belgie nu zonder strijd op barsten stond ... er zal gevochten en gewerkt moeten worden !!! |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Parlementslid
|
Wees voorzichtig met propaganda van de Belgische pers!
Vergeet niet dat er cruciale dagen aangebroken zijn, iedereen steekt een tandje bij, ff wachten tot het stof gaat liggen voor conclusies te trekken. |
|
|
|
|
#30 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Leterme en BDW beseffen dit ook. Maar er is al zoveel "uitgelekt" de laatste tijd. Ik ben dus zo vrij de wensdroom van De Zorgen voorlopig naar de prullenmand te verwijzen. |
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Parlementslid
|
Als het voorstel op tafel heeft gelegen is het verworpen zoveel is duidelijk. Vraag is door wie werd het verworpen en wist BDW dat zijn voorstel het niet zou halen? Men zou dan over tactiek kunnen spreken, let's blow them up from inside.
Laatst gewijzigd door Ovidius : 25 september 2007 om 09:17. |
|
|
|
|
#33 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
#34 |
|
Banneling
|
en hoe lang ga jij DePanne en Oostduinkerke of zelfs Knokke houden denk je ?!?
|
|
|
|
|
#35 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Bepaald vreemd vond ik de uitspraak van Vanderpoorten.
In haar toespraak vindt ze dat iedereen op federaal niveau (lees CDV/NVA) water in de wijn moet doen. Dat Verhofstadt al 8 jaar met de broek naar beneden staat , wisten we al. Ik vond dat een behoorlijke kaakslag voor het kartel. Eigenlijk zou ze de 5 resoluties in de verf moeten gezet hebben. Kan een parlementsvoorzitster in haar hoedanigheid rijden voor haar eigen partij VLD ? Laatst gewijzigd door boerenverstand : 25 september 2007 om 09:43. |
|
|
|
|
#36 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik heb het trouwens altijd vreemd gevonden dat zo'n onderhandelaars met een soort blanco volmacht van hun partij mochten vertrekken. In mijn visie zouden de partijleden zeer concrete onderhandelingsmarges voor hun onderhandelaars moeten kunnen vastleggen en de onderhandelaar die die overschrijdt terugroepen. Citaat:
Handige zet van Bart Somers... |
||
|
|
|
|
#37 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
'Een van de vele pisten' als excuustruus.
Vraag is wat de 'vele andere pistes' zijn....
|
|
#38 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Heel goed? Die snap ik niet. Het is toch duidelijk dat zo'n uit- of inschrijvingsrecht er enkel en alleen moet komen om de Franstaligen uit de (brede) rand rond Bxl tegemoet te komen? Wat is de gemiddelde Vlaming met het recht om ergens diep in Wallonie te mogen gaan stemmen? Zo'n recht heeft enkel waarde als het gepaard gaat met het opheffen van de taalgebieden en een officiele tweetaligheid van heel het land, anders is het van nul en generlei waarde en enkel verder gefoefel!
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Kijk : men moet die uitschrijveingsrechten EENMALIG maken. Eens je bent uitgeschreven, geldt dat voor ALLE verkiezingen. OOK VOOR DE GEMEENTERAADSVERKIEZINGEN! Snap je'm? WINST!!!
|