![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
in betere tijden zat ik daar zelf trouwens ook niks mee in.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 september 2007 om 11:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Vlees is een luxe produkt. Wij eten hier thuis al jaren alleen maar een braadworstje, hamburger of eieren. Veel erger vind ik het feit dat groenten, aardappelen, kaas en brood zo duur geworden zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Die vervuilen ook, dus is die prijsstijging ook logisch, als je de aangekondigde biefstukbelasting logisch vindt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() WAT IS VLEES BESTE DEBBIE?
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
we moeten er mss wel begrip voor hebben maar niet teveel hier bij ons toch zijn rituele slachtingen meestal minder erg dan industriele slachtingen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 september 2007 om 11:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Duiveltje is geen echte arme, hij kan biefstuk eten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() hahaha
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 september 2007 om 11:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() nee ik zei dat maar voor te lachen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 september 2007 om 12:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() Ik wou dat je gelijk had beste Debbie,maar op één punt heb je gelijk,ik ben niet arm meer,maar ik kan nog geen biefstuk eten ![]()
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou ik dan weer zeggen,ik heb geen problemen hoor,ik zet mij enkel maar in voor armen omdat ik zelf ooit ECHT arm ben geweest,dius..
![]() |
#34 |
|
![]() het gaat hier over biefstukken duveltje
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 september 2007 om 12:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus , 't zijn niet enkel de luxe-vleesprodukten ... Een hamburger wordt ook gemaakt van gehakte biefstuk ... ![]() Citaat:
![]() 't Is onze boertjes blijkbaar niet gegund ![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb de indruk dat er nergens zoveel vlees gegeten wordt als in Oost-Europa.
als je Belgrado per trein nadert in de zomer komt de BBQ walm je door het open waggonraampje tegemoet. Ipv een afzonderlijke "vleesbelasting" in te voeren, zou men beter de BTW op levensnoodzakelijke graan en peulvruchten ed producten naar 0 % brengen en de luxevoedingsmiddelen waaronder vlees handhaven of zelfs verhogen. De financiering kan komen uit een verhoogde accijns op brandstoffen. Eet niet te veel eieren ter vervanging van vlees, liever bonen, linzen e.d. af en toe een kippetje of een goede steak is niet slecht, maar vooral met mate(n). duveltje 382 - als je geen biefstuk kunt kopen kom gerust naar mijn BBQ volgend jaar en breng 20 gr. BBQ worst mee die kan je er ruilen voor een malse biefstuk... In België mag een "arme" gerust eens per jaar ne goeie biefstuk eten !
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat heeft het lichaam nu eenmaal nodig !!!
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() een lichaam heeft eigenlijk in grote lijnen twee dingen nodig duveltje
eiwitten = bouwstenen om te groeien of weefsel te vervangen koolhydraten = brandstof om te kunnen rondlopen enzo daarnaast nog een bende vitaminen en nog vanalles natuurlijk maar die zitten allemaal in planten. vlees bestaat vooral uit eiwitten maar deze kunnen we net zo goed uit bonen, noten, linzen, erwten enz halen in india leven de mensen trouwens al duizenden jaren volledig zonder vlees - maar duveltje zou alleen soms eens wat verder moeten kijken dan zijn dokske in merksem he ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 september 2007 om 12:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel juist van U,en met nog niet weinig ook hé,maar heb jij daar het VWS iets horen zeggen?
Of Debbie bv..