![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Tja, de belgitude is al een tijdje dood hé.
|
![]() |
![]() |
#22 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://www.demorgen.be/dm/nl/sport/w...on=channelArt9 Citaat:
![]() Nu alleen nog zeggen dat die nazi's wel nooit zullen veranderen. Laatst gewijzigd door Kortaf : 27 september 2007 om 07:01. |
||
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Who the f*ck is Eddy Merkcx? Heeft die een stem meer dan ik? Ik denk het niet!
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Trouwens hetzelfde geldt voor Kim Gevaert, alleen is die nog een pak erger, daar ze de 0110-concerten gesteund heeft. Zou de ralatie met diene neger er voor iets tussenzitten ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Dat betekent echter niet dat we een bijzondere waarde moeten hechten aan de politieke mening van hem en andere sportmensen. |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Ah? Mag men geen VRAAG meer stellen ook niet? Ah nee, want dan moeten er antwoorden komen, die gewoonlijk onfris ruiken!
#28 |
|
![]() Dopîng heeft zo zijn gevolgen voor de geestelijke vermogens he...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Volledig akkoord Max: behalve van dat schadelijk. Ik denk dat de doping van vandaag én straffer én minder schadelijk is dan die ten tijde van Merckx. Trouwens: ik vind het ziekelijk dat de al dan niet schatplichtige mening van sportmensen of mensen die "gefabrikeerd" zijn in het "ons kent ons" milieu enig politiek inzicht toegedicht krijgen...
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() het is misschien ook een les voor diegenen die menen overal in belgique hun taal te moeten spreken
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zijn ouders zijn na de oorlog verhuisd naar het Brusselse, wegens vader ietwat bruin tijdens de oorlog. Eddy kan daar niks aan doen, maar heeft er wel alles voor overgehad zijn Vlaamse afkomst zo vlug als mogelijk te verdoezelen, onder meer zijn huwelijk dat in het Frans voltrokken werd. Voor de rest was hij een opportunische Belgische wielrenner. Je kan beter populair zijn in gans België dan alleen in Vlaanderen. En je kan beter zeer dure fietsen verkopen, die de gewone mens zich niet kan permitteren, in gans België. Ik zou voorstellen dat Eddy nu een promotietocht onderneemt voor de Belgische éénheid, geflankeerd door alle Belgicistische bv's. Ik zie het al voor me : Eddy op zijn duur veloke, met zijn Belgisch drapeauke... |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Parlementslid
|
![]() Kim Clijsters kan wel degelijk Frans. Van Justine Henin weet ik niet of ze Nederlands kan.
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hij is drie keer betrapt op doping. (is daardoor trouwens niet gewenste gast op het wk dit jaar, alle gekende dopingsjoemelaars worden daar immers geweerd) |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Merckx is dan ook een kannibaal, misschien zijn Kim en Justine wat vriendelijker? ![]()
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zag haar immers ooit eens geïnterviewd worden door de Nederlandse TV. In het Engels. Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 27 september 2007 om 12:39. |
|
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Ach komaan zeg, dat waren neven van Jules Merckx, de vader van Eddy. Daarvoor kan je Jules Merckx en zijn gezin toch niet verantwoordelijk stellen, trouwens, Eddy zélf werd pas in 1945 geboren.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 27 september 2007 om 13:07. |
|
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eén maal, tijdens de Giro van 1969. Die twee andere mag je hier met staalharde bewijzen uit de doeken doen.
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Handig gespeeld van de aanhangers van Laeken om sommige mensen die populair zijn bij het volk, te ontvangen, hen een lintje te geven - of zelfs een baron-titel - ... en hen zo te binden aan het regime.
Slechts sterke karakters kunnen aan de sirene-roep van het lintje weerstaan. Slechts mensen met een scherp zicht, kunnen inzien hoe het mekanisme marsjeert.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() trouwens, het gezin van Jules Merckx is pas in 1946 verhuisd uit Kiezegem, en dus helemaal niet omwille van de repressie. Jules Merckx zelf moest onderduiken tijdens de oorlog en zijn twee schoonbroers hebben in de Duitse kampen gezeten.
![]() |