![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Mensen kunnen veranderen. Hij krijgt zijn kans. Waarom niet? Liever een sereen debat dan bashen, nietwaar?
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Goed gevonden! ![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 27 september 2007 om 19:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Maar goed, ik ben deze discussie niet begonnen. Laatst gewijzigd door system : 27 september 2007 om 19:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() [quote=system;2961017]
Citaat:
eregast ? ... ik weet t niet ... je zal er wel niet om liegen zeker ? 1988 ? toen haalde het VB zo'n 0,7 1,8 of na de grote doorbraak 2,3 % maar dat was geloof ik al '89 ... ik haal die percentages even uit mijn memorie, dus sla mij niet dood als ik er een jaar en/of een half procent naast zit ... me dunkt niet echt een positie om kieskeurig te zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() [quote=Anna List;2961114]
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 27 september 2007 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() [quote=system;2961158]
Citaat:
![]() ps je bent wel op de sukkel met dat quoten hé hehe fuck, t ligt niet aan u t ligt aan t forum ... ik heb t ook zitten Laatst gewijzigd door Anna List : 27 september 2007 om 19:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() [quote=Anna List;2961165]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alle collaborateurs uit die tijd zijn dood en begraven. Zij zijn ook nauwelijks een onderwerp van gesprek. Met recht en reden, want onze samenleving vandaag staat voor zeer ernstige problemen die alle aandacht verdienen. verlies dus je tijd niet en doe nuttig werk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() [quote=system;2961178]
Citaat:
![]() ik bedoelde de achtergrond die ik aanbracht van de oorlogsburgemeester Moortgat ... ik kan van zo'n burgemeester die dat al 20 jaar is en dat blijft tijdens de oorlog (ik herhaal net als vader Decroo) ... echt geen zware nazi maken hoor (tenzij jij mij bijkomende info verstrekt) ... een Belgisch Koning Leopold III die op Berchtesgaden in 40 reeds verneemt dat Hitler de Joden massaal wil deporteren (ik dacht dat het idee toen was ze naar Madagascar te verschepen) ... dat is natuurlijk andere koek ... maar die mens heeft nooit terechtgestaan hé ... tiens hoe zou dat nu komen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Wat is de bedoeling hiervan, Antoine? Er zijn zoveel mensen uit verschillende landen en van verschillende (soms niet Germaanse!) volkeren die hebben samengewerkt met Nazi-Duitsland. Er zijn misschien nog enkele oudere Vlamingen die daar trots op zijn maar u kunt ook zulke mensen vinden in pakweg Kroatië en Wallonië. Dus ik zie niet in waarom u hiervoor Vlaanderen moet zwart maken. Dit is de zoveelste Belgische leugen waarin u trapt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb het dus niet over het hedendaags Vlaamsnationalisme maar wel over het feit dat collaboratie, met wat voor reden dan ook, niet goed te keuren is. p.s. Essevee_Vl: pas op je tellen, man. Je bent nog maar net hersteld van onze laatste verbale vechtpartij. ![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kijk Antoine ik zie niet in waarom u moet vastklampen aan een zwart blad van de geschiedenis. Er zijn meer slechteriken dan Hitler en Dutroux maar ik heb de indruk dat er op dat vlak een grote bloedarmoede heerst in België m.a.w. men kiest steeds dezelfde zondebokken. Zoals u weet is het zoeken van een zondebok gelijk aan wraakzucht. U kiest zoals alle Belgicisten ten onrechte de Vlamingen als zondebok voor alle dingen die slecht gaan België en alle slechte zaken voor België waaronder de samenwerking met nazi-Duitsland. Voor ik het vergeet u moet niet bij mij afkomen met zo'n taal, onozele snotneus. U kan mij niet treffen! Er is nog niets geweest van een, om het met uw woorden te zeggen, "combat verbale". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over taal gesproken. U gebruikt wel geen erge prozaïsche taal moet ik zeggen. Eerder een directe taal waarover geen twijfel kan bestaan. En toch heb ik gevoelen dat ik bij het lezen van uw bericht ergens twijfel. Laatst gewijzigd door system : 27 september 2007 om 21:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Allé dan.
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Van hypocrisie en huichelarij gesproken.
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=10
Laatst gewijzigd door Pietje : 27 september 2007 om 23:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En de smeerlapperijen nadat de duitsers waren verdwenen, begaan door welk krapuul dan ook (vooral communistisch georienteerd) en oogluikend toegestaan door de belziekse staat mogen en moeten al evenzeer in de kijker worden gebracht. Zelfs die belziekse staat dient veroordeeld te worden -door Pallieterke zo dikwijls de bananenrepubliek genoemd- omdat zij mensen veroordeelden op basis van wetten met terugkerende kracht... hellllooooooo
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |