![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Weg met de gesloten centra !!!! Vrijheid voor iedereen.
En die gast was op methadon...misschien is er iets verkeerd gelopen met de dosering. Ik praat hem niet goed omdat hij een drugsverslaafde zal zijn, maar ik kan de woede en frustratie wel begrijpen van een grote groep mensen die opgesloten zitten met als enige reden dat ze niet de juiste papieren hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij zijn geen "racisten" maar mensen die zien wat er in onze maatschappij gebeurt, en die maatschappij niet willen overlaten aan gespuis en profiteurs uit alle werelddelen. Voor de klassieke komedianten onder jullie: het gaat hier niet over alle vreemdelingen maar over het soort dat we hier met recht en reden weer buiten willen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En om dan in het centrum meteen alles kort en klein te slaan: daarvoor moet ge krapuul en schorremorrie zijn, geen "arme sukkelaars die toch zo dringend moeten geholpen worden", want die reageren zo niet! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ja wie durft uw elitair clubje aanvallen waar gij oo zo hard voor gewerkt hebt! ![]() Ga met uw meningen toch naar HLN.com dan kunde aan de brave burgers gaan laten zien hoe ge domme meningen best wel slim kunt doen lijken, ge zou een goed voorbeeld zijn. Misschien word u en soortgenoten wel ooit eens serieus genomen! Laatst gewijzigd door Bhairav : 1 oktober 2007 om 07:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Zouden de flikken nu even hard zijn opgetreden als toen ze de VB kopstukken aanpakten met de samenkomst tegen de islamisering? Het kot zou te klein zijn geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als men zijn eigen centrum afbreekt, maakt men dus van zijn eigen omgeving een gevangenis. Wat kunnen verantwoordelijken nu doen? Enkel voorzorgen nemen, die de centra er meer zullen laten uitzien als zijnde gevangenissen. Dat die mensen vastzitten, is spijtig, maar een noodzakelijk kwaad. Hoeveel van die mensen zou je nog terugvinden als je ze direct vrijlaat in de maatschappij, denk je? Hoe lang zou dat duren, en hoeveel zou het kosten? Of wil u er geheel een spelletje van maken :' direct vrij, en de race is on, lang genoeg uit de handen blijven totdat de staat je niet meer kan uitwijzen'... Dat scenario is dan veel beter, volgens u? Hoe gaat men aan geld komen? een woonst? etc... Of gaan we geheel 'opendeur-dag' houden, de centra afschaffen, en iedereen die wil of wenst laten mee profiteren van onze solciale zekerheid, zonder voorwaarden of eisen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elitair clubje? Waar heb je het over? Laatst gewijzigd door andev : 1 oktober 2007 om 09:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Nu denk ik zo... Wie betaald die tv terug? Krijgen ze nu tv terug? Ik mag hopen van niet...
Nuja ik vind die gesloten centra maar niks eigenlijk... Naturaliseren of terugsturen is toch veel gemakkelijker? Van de centra maken we een centerparcs...Met tv. Eigenlijk belachelijk die centra je creëert gewoon zulken zaken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() het zou het meest logisch zijn dat ze direct een reisticket-terug krijgen. Als ik ergens te gast ben, en ik breek de boel af, zal men me daar ook buitengooien.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]() Neen serieus ik ben het wel met je eens we moeten niet gaan overdrijven... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even het grappige.
Als die jongen aan een overdosis is gestorven, hoe komt hij daaraan? Danku, Belgisch beleid!
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ongevraagd te gast... nuance. Ze zullen u buiten gooien met een rekening in uw hand.
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Anyways, ik heb bitter weinig medeleven voor azielzoekers, men kan niet de hele wereld redden, als dat van me een koude laffe smeerlap en racist maakt, then so be it, ik ben voor het behoud van gesloten centra, maar hun dossier zou ik maximaal 1 maand moeten afgehandeld worden, het maandenlang laten aanslepen van die dossiers brengt stress en miseré mee.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Met als enige winnaar : De advocaat.... tjing tjing... Wat als uitzonderingsmogenlijkheid word aangeboden (beroep) is nu een standaard methode.... Laatst gewijzigd door Zyp : 1 oktober 2007 om 11:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Staatssecretaris
|
![]() Ook als hun asielaanvraag gegrond is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |