![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar zet er Laurence, moeder van Luna er onder en voil�*. Je trapt niet naar nabestaanden die hun verdriet verwerken. Ook niet als ze overdrijven, dingen verkeerd voorstellen of andere dingen. Wie misbruikt dan wie ?
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 3 oktober 2007 om 09:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een emotioneel discours van een nabestaande dat factueel incorrect is vind ik absoluut geen goede aanzet tot een discussie. Bon ja, van mij mag ze hier blijven staan hoor, maar Morduk heeft wel gelijk en dit heeft niks maar dan ook niks met censuur te maken. Laatst gewijzigd door fox : 3 oktober 2007 om 09:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens volgt De Morgen mijn zgn 'fixatie' niet. Vandaag lees ik bv in De Morgen Tom Lanoye die zegt, en ik citeer: "Als Hans Van Themsche drie mensen omlegt, mag je niet verwijzen naar het Vlaams Belang. Dat ving ik ook niet zo wijs..." Tom vind dat niet verstandig om te wijzen op de link, die er overduidelijk is, maar beter niet kan gezegd wordt... Waarom zou dat niet mogen, niet opportuun zijn? Omdat hakken op het VB contraproductief werkt? Het brengt hen in de slachtofferrol die ze zo graag hebben en dat levert tonnen stemmen op? Zal ik mijn kritiek dan maar voor mezelf houden, niet omdat het allemaal de pure realiteit is, maar omdat het 'niet wijs is'? Omdat Vlamingen nu eenmaal stomme kiekens zijn die altijd de kant van het slachtoffer kiezen, zelfs als dat 'slachtoffer' de grootste crimineel van het heelal zou zijn? Zullen we Marc Dutroux ook maar lid maken van het VB en 'm als lijstrekker voor de VB-senaatslijst zetten? Zullen we het VB vanaf nu maar 'sparen' omdat Tom Lanoye het zo wilt? F*ck de gazettepraat van DM en TL! ![]() Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 3 oktober 2007 om 09:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
Banneling
|
![]() van vlaamsbelang.be:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door sn00py : 3 oktober 2007 om 09:46. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
nee, hij heeft ongelijk ... zoals je eigen post hier bewijst : Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij hebt dan nog geluk dat ge er bang voor kunt zijn. Maar zij die niet wensen te leven in een totalitair regime, waar de media gebruikt wordt om regimeprietpraat te verkondigen, en de tegenstanders van het regime te demoniseren, die hebben niet meer de luxe om er bang voor te zijn. Zij zitten er middenin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Hou jezelf voor de gek. Als ik iets wil weten over het VB en wat ze denken, hoef ik alleen maar in te loggen op forums zoals dit, en niet de prietpraat op hun honderden websites die stuk voor stuk eerst doorgelicht werden door hun juridische batterij, en maar opletten dat er niks verkeerd op staat waarvoor ze kunnen aangepakt worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Dit is mijn eigen tekst. Of mag ik mezelf niet copy en pasten? Wou je nog wat zeggen?
Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 3 oktober 2007 om 09:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vrees bovendien dat je het forumreglement niet goed kent. Er is niets mis met het kopiëren van een artikel waarin een duidelijke mening verkondigd wordt. En er daarmee dus wel degelijk een aanzet tot discussie is. Het kopiëren van artikels (ook zonder duidelijke mening) is trouwens schering en inslag op dit forum. Meestal wordt de bron echter verzwegen en dat is wél een overtreding van het forumreglement. En het auteursrecht. Vreemd genoeg is dit de eerste keer dat ik jou daarover weet klagen... Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
stukske extremist ! Laatst gewijzigd door Anna List : 3 oktober 2007 om 09:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Dat is hetzelfde als beweren dat slechts hij een 'goede Vlaming' is, die een lidkaart van het VB kan voorleggen. Dat is al even grote onzin.
Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 3 oktober 2007 om 09:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Zoals ik al zei is het mijn eigen tekst. Morduk probeert het ding af te blokken. Uit schaamte misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Want uit de Koran kom je toch niets te weten: voor alle interpretaties vatbaar. Laatst gewijzigd door sn00py : 3 oktober 2007 om 10:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
jij beweerde dat om het VB te kennen je hier moet komen luisteren en niet het programma en de officiele berichtgeving moet onderzoeken ... dat domme en extremistische standpunt van jou vocht ik aan, in deel niet in in goede en slechte ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |