![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen wanneer ze dat ook overduidelijk zijn. Maar je mag voor mijn part gerust wat achter hem aanhollen hoor. Ik lig daar niet wakker van.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd dat is bij mij nu net het verschil tussen jannetten,en homo's.....
Laatst gewijzigd door duveltje382 : 11 oktober 2007 om 20:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jaja: HVT: moord!!! brand!!! VB is de schuld!!!!! Verdoemnis!!!! Allochtone criminaliteit: "fait divers" Als ze ne keer met nen hamer uw ledematen verbrijzelen en uw haar fikken, DAN GA IK EENS LACHEN MET DAT FAIT DIVERS!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit getuigt van weinig respect voor het leven.
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() ...voor bruin leven is hier meer op zijn plaats...
Laatst gewijzigd door sn00py : 11 oktober 2007 om 20:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Het pijnlijke is dat Rafs kans om dit mee te maken een pak hoger ligt dan die van u en mij. Er lopen namelijk nogal wat medemensen rond die er regelmatig op uittrekken om homo's in elkaar te slaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Schepen
|
![]() Racisme heeft altijd en overal bestaan. De regeringen van het laatste decennia voeden het racisme meer met hun laks optreden tegen immigranten dan het VB.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Aaaah...Nu is alles duidelijk.
Laatst gewijzigd door forumspook : 11 oktober 2007 om 23:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zij zijn de ware haatspuiers en splijtzwammen van onze maatschappij |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Alhoewel ik - in tegenstelling tot jou - een mensenleven geen bagatelleke vind.
Laatst gewijzigd door -=EXCALIBUR=- : 12 oktober 2007 om 07:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wees gerust, als slachtoffers (of in dit geval nabestaanden) van zulke faits divers gaan overhellen naar een bepaalde partij, is het enige tikje dat ze nog nodig hebben om helemaal over te gaan naar die partij, uw conclusie dat het maar een fait divers is. Dat is een kaakslag in die mensen hun gezicht. Maar dat kunt gij niet snappen hé? Gij met uw verheven intellectuele vermogens! Gij zijt niet in staat om onderbuik-gevoelens te begrijpen hé? Dank u, Raf, dat ge meehelpt het VB groter en sterker te maken! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat Rafs vriend zó goed geschapen is, dat zijn hersenen nu stilaan helem�*�*l kapotgestampt zijn...enkel het haat-centrumis nog intact...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar 't is niks, als de wachtlijsten zijn afgewerkt kan die racist misschien nog het plaatske van de Afghaan gaan innemen als die gast terug genezen is.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Citaat:
Het zijn inderdaad de linkse kindjes die rasisme stimuleren. Zij en niemand anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat iedereen, ongeacht de afkomst, zich schuldig kan maken aan racisme en op basis van dat racisme misdrijven plegen. Ik vind dat iedereen, ongeacht de afkomst, op gelijkaardige manier moet beoordeeld worden wat betreft (on)toerekeningsvatbaarheid. Hans Van Themsche heeft bekend dat hij de moorden gepleegd heeft vanuit racisme. Hij heeft zichzelf bestempeld als racist. Hoeveel meer is er nodig om van een racistisch motief te spreken? Hij heeft het niet gedaan om het geld, het was geen daad geïnspireerd door passionele verliefdheid,... Het was racistisch geïnspireerd. Ik denk dat het héél belangrijk is voor de slachtoffers en nabestaanden om te weten wat het motief was voor een misdaad. Je maakt er het gebeurde niet mee ongedaan, maar het maakt het makkelijker om het te proberen afsluiten en verder te gaan. Ontoerekeningsvatbaar zijn is trouwens iets helemaal anders dan problemen hebben en best wat hulp kunnen gebruiken. Ik hou er trouwens niet van om van elk misdrijf een politiek mediacircus te maken, zoals jij dat graag zou hebben.
![]() |