![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eén maand geleden:
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=MD1GODME Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Racisme is alleen voorbehouden aan blanken.
![]() Net weer een dodelijke steekpartij op een Amsterdamse school. Burgemeester Cohen heeft de thee al gezet!
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alberto, weer een moord/misdaad , da's toch een fait diverse.
Naar gelang de etnische afkomst van de crimineel.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan er nu echt niets gedaan worden aan mensen die het nodig vinden om hier aan de lopende band topics op te starten over faits divers? Kan je niet bij de een of andere sensatiekrant gaan solliciteren of zo?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bekijk de reactie van Rafke, en je begrijpt onmiddellijk hoe de linkse kerk over racistische moorden gepleegd door allochtonen denkt : op een zeer racistische manier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De zaak Van Themsche behandelt een belangrijk maatschappelijk probleem, namelijk het door het Vlaams Blok gevoede racisme dat sommige zieke geesten tot gruweldaden drijft.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was geen door racisme ingegeven moord en was derhalve niet maatschappelijk relevant. Een fait divers dus.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uiteraard was dat een moord met racistische inslag. Rafke weet maar al te goed dat indien er in de plaats van Guido Demoor een allochtone ouderling de jongeren terecht had gewezen, dat racaille nooit een aanval hadden uitgevoerd en de man hadden dood geschopt. In hun cultuur is respect voor ouderlingen nl een gegeven. Net zoals haat tegen Westerlingen dat ook is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind de zaak uit de openingspost zéker maatschappelijk relevant, omdat het een zeer typisch voorbeeld is van zaken die vermeden kunnen worden als men eens niet allemaal de andere kant op kijkt.
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan is het helemaal niet vergelijkbaar, en ik hoop ook dat we geen hele mediathieke heisa gaan opzetten voor iedereen die in een psychose misdaden pleegt. Als hij psychotisch is: laat hem genezen en stabiliseren; en zorg ervoor dat als hij gestabiliseerd is (wat jaren kan duren of nooit kan komen) hij terug in de samenleving kan leven.
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor een rozigaard zie je de dingen toch wel akelig zwart wit.