![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rudy, waar moeten die haram skeeterkes dan gaan sketen als de arme seniorenwijken voorbehouden worden door eigen ordediensten (je weet dat wel, speciaal aangeworven begeleiders die de juiste genen, huidskleur en cultuur hebben) voor de halal skeeterkes?
Enig idee?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() circe, with all due respect, ik heb nog nooit een halal skater gezien.
Ik bedoel, nog nooit Marokkaantjes in Brussel zien skaten. Die hebben wel wat anders te doen, dingen die ik wél al gezien heb gebeuren dankzij de niet-racistische aanwezigheden in onze hoofdstad: carjacking, kleine broertjes met goede schoolresultaten in elkaar slaan, mooie blonde meisjes stalken op straat, kids dwingen hun kapitalistische materiaal in te leveren (gsm, portefeuille, bankkaarten, muziektoestelletjes, gymschoenen...), wegrennen van politie, halalmuziek spelen in tram via gsm luidspreker, over straat lopen met capuchon op en gevaarlijke hond aan leiband, joints rollen achter stuur in dure auto waar men met zes in zit,... allemaal leuke dingen waar men zich dagelijks mee verRIJKt in Europa's hoofdstad! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nou, ik woon nog in de pampas hoor Polly! Hier zijn (nog) niet zoveel halal skeeterkes. Maar als ik je zo hoor, dan wordt het tijd dat ze hun eigen halal sketerplaats krijgen. Als ik zie wat er gebeurt als ze geen eigen plaatsje hebben!
Nu... er zijn hier ook prachtwijken ingericht: nieuwbouw sociale woningen voor een habbekrats waar een rassiest met een modaal inkomen enkel van kan dromen (vermits niet toelaatbaar wegens beiden werkend en dus na afhouding minstens 5 euro teveel verdienend). Vermits ik een groene burgemeester heb vermoed ik dat daar al lang halal sketerplaatsen werden ingericht. Zal wel zoiets zijn. Ik zou het moeten navragen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 oktober 2007 om 22:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat om kinderen die willen spelen. Niks haraam of halaal. Heeft er niks mee te zien. Het gaat ook om senioren die met hun spaargeld een eiland, een seniorenflat kopen binnen de stad. Het gaat om senioren die worden gestoord tijdens hun middagdutje. Senioren vergeten dat ze binnen een stad niet van de stilte zoals op den boerenbuiten kunnen genieten, maar eisen het wel. Trouwens, als ik goed heb gelezen word je dus ook beboet binnen de daguren, dus niet enkel overlast op een uur waar iedere puber ondertussen in z'n bed ligt, wat oorspronkelijk de bedoeling was. Laatst gewijzigd door Rudy : 12 oktober 2007 om 23:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Een colorimeter: om de huidskleur te meten.
Blank: mee naar bureau!!! Ouders optrommelen!!! Bruin: daar durven we niet aankomen Laatst gewijzigd door sn00py : 12 oktober 2007 om 23:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() allez gauw, nu kunnen we leeftijdsclashes ook al toeschrijven aan de allochtoon. Niks ontwikkeling van de vlaming, niks verschil tussen leefgewoonten en verwachtingen van ouderen vs jongeren. Neen, we moeten belachelijk doen.
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Circe,
ik vergat 't broeikaseffect nog, daarken jij ook de schuldigen al van... |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hmm.. Nero, was dat geen egocentristische narcist die een hele stad in de fik liet steken om als achtergrond bij een van zijn gedichten te dienen? Zeer toepasselijke naam...
Als ik zulke verhalen lees krijg ik zin om daar zoals die hardwerkende 18-jarigen met hun bmw's rond te gaan toeren met de vensters neer en de installatie vol open. Maar dan met 'Fascist Cops' van 'The Kids'... ![]()
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongetwijfeld die van het Vlaams Belang, niet?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
... Zoals de bevolking lastig vallen. criminelen? Nee, die zijn weerbaarder en kennen de wet doorgaans beter dan de politie zelf.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Dit verbaast me niks. Ik hoor al lang van mensen die er wonen en/of werken dat het in Mechelen de spuigaten uit loopt met de politie en hun overlastteams. Wat ik wel grappig vind, is de selectieve verontwaardiging van sommigen. Want dit krijg je nu met de roep voor nultolerantie! Een politie die elke zin voor relativiteit verliest.
Maar ook in Antwerpen zijn er vergelijkbare problemen. Ook daar mag er nergens geskate worden. Op sommige pleintjes mag er zelfs niet gevoetbald worden! Terwijl er in steden nu net zo'n gebrek is aan plaatsen waar kinderen nog kunnen spelen doordat koning auto de stad volledig heeft ingenomen (vroeger kon dat spelen her en der nog op straat... nu is dat ondenkbaar). En dan is men verwonderd dat jonge gezinnen de stad ontvluchten... Een prachtig voorbeeldje: bij de heraanleg van het plein voor het station van Berchem heeft men gekozen voor een geribbelde ondergrond die het skaten, skeeleren of fietsen zou beletten (joost mag weten waarom... ik leerde er nog fietsen als kind). Ook de treinpassagiers met zware koffers zijn daar trouwens de dupe van: die koffers moeten nu gedragen worden, want de wieltjes zijn onbruikbaar op die ondergrond. Voor de rest heeft men er struikjes geplant die enkel uitnodigen tot sluikstort. Resultaat: een plein zonder enige functie, terwijl dit bij uitstek geschikt was als speelpleintje. Wie bedenkt zo'n dingen? En vooral waarom? |
![]() |
![]() |